• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Oh my god, de nieuwe episode is echt geweldig ^^ de dans scene was erg leuk, MAAR FUCK JOHNNY IK MAG HEM NIET GA WEG GA WEG GA WEG VERPEST MIJN SPOBY NIET MAN JEEZ. Maar holy crap, dat van Mona. She might still be alive. Halleluja. Dat betekent dat Mona-is-A theory nog steeds possible is ^^ en ik ben blij dat de Liars nu eindelijk eens in zien dat Ali onschuldig af is ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    MONA!


    16 - 09 - '17

    Duuude wat een leuke aflevering - eindelijk! Ik hoop zo dat Mona nog leeft, hoewel ze er wel erg dood uitzag in die koffer... kan het mogelijk zijn dat dat een pop was? Ze had er ook één vast...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cave schreef:
    Oh my god, de nieuwe episode is echt geweldig ^^ de dans scene was erg leuk, MAAR FUCK JOHNNY IK MAG HEM NIET GA WEG GA WEG GA WEG VERPEST MIJN SPOBY NIET MAN JEEZ. Maar holy crap, dat van Mona. She might still be alive. Halleluja. Dat betekent dat Mona-is-A theory nog steeds possible is ^^ en ik ben blij dat de Liars nu eindelijk eens in zien dat Ali onschuldig af is ^^


    Spencer en vooral Toby verpesten hun relatie zelf. Johnny heeft er niks mee te maken eigenlijk en Toby doet echt stom. :/ Ik vind ze geweldig samen, maar sinds hij een cop is, is hij echt raar. Ik snap hem ook wel een beetje, maar hij mag Spencer niet in de steek laten!
    Ik weet niet of Mona nog wel leeft, eigenlijk. Het zou goed kunnen dat ze nu alsnog dood is. Wel gemeen van haar tegenover haar moeder en zo. Nu vraag ik me af wie/wat er in die barrel zit. Volgens mij weet Toby het gewoon en het verbaasd me niet als het Melissa of zo is. Of toch Mona als ze toch dood is.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het eigenlijk heel gemeen van ze als Mona nu wel leeft want dat hebben ze ons valse hoop gegeven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frodo schreef:
    Duuude wat een leuke aflevering - eindelijk! Ik hoop zo dat Mona nog leeft, hoewel ze er wel erg dood uitzag in die koffer... kan het mogelijk zijn dat dat een pop was? Ze had er ook één vast...


    Er gaan geruchten rond dat Mona een tweeling heeft. Aangezien Marlene King zei dat iemand in de show een tweeling heeft. Ik zeg niet dat het waar is, maar las het ergens op tumblr.


    Enjoy life

    Ik ben bijna klaar met bij-kijken, maar ik wil mij toch alvast hierbij voegen als dat oké is. (Ik ben zo slecht.. die verleiding om op die spoiler knop te drukken is gewoon te groot. Mja, zulke mega spoilers heb ik niet ontdekt omdat ik een personal spoilermeisje heb. Omygosh.)
    I wanna join. c:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 1:24 ]


    Danmarks Dynamite.

    Giroud schreef:
    Ik ben bijna klaar met bij-kijken, maar ik wil mij toch alvast hierbij voegen als dat oké is. (Ik ben zo slecht.. die verleiding om op die spoiler knop te drukken is gewoon te groot. Mja, zulke mega spoilers heb ik niet ontdekt omdat ik een personal spoilermeisje heb. Omygosh.)
    I wanna join. c:


    Ik zet je in de lijst, welkom!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik zet je in de lijst, welkom!


    Ik wil ook wel joinen!


    Enjoy life

    S0MERHALDERS schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel joinen!


    Ik zet je er bij, welkom (:


    16 - 09 - '17

    Al mensen die de aflevering gezien hebben?

    Het is wel duidelijk dat A of een helper in ieder geval een man is of erg sterk. In de vorige aflevering tilde hij een redelijk zwaar gewicht van Mike gewoon op en degene die uit het ziekenhuisbed opstond was volgens mij ook een man. Ik denk dat we mogen aannemen dat Cyrus ondertussen wel dood is.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Al mensen die de aflevering gezien hebben?

    Het is wel duidelijk dat A of een helper in ieder geval een man is of erg sterk. In de vorige aflevering tilde hij een redelijk zwaar gewicht van Mike gewoon op en degene die uit het ziekenhuisbed opstond was volgens mij ook een man. Ik denk dat we mogen aannemen dat Cyrus ondertussen wel dood is.


    Ik zei laatst ook tegen Gail dat het een man was, dat is inderdaad wel duidelijk. Sterk en toen hij opstond uit dat ziekenhuisbed zag ik eigenlijk ook geen borsten voor zover ik het kon zien. Ik probeer soms echt te zien wie het precies is, maar da's echt moeilijk natuurlijk. Verder vond ik de aflevering wel ok, maar ook niet dat ik van m'n stoel viel van de spanning of zo.


    16 - 09 - '17

    Ik zit al echt een paar dagen te tobben over het feit dat ik denk dat Wren A is. Buiten dat hij niet zo sterk is, heeft hij makkelijk toegang tot ziekenhuizen (en nog wel meer dingen die ik vanochtend ook nog had gelezen) en ik vraag mij af waar hij was toen Spencer naar Londen kwam. Tenminste ik had wel verwacht dat hij samen met Melissa zou zijn. (alhoewel die op dat moment ook weg was.)
    Voor de rest vond ik de aflevering wel oké, maar het was zo'n typische tussen aflevering om het seizoen langer te maken (zoiets dan). Ik vond het wel grappig dat ik meteen doorhad dat ze het over Varjack hadden ipv Carjack. Ik voelde mij goed. :'D

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 17:51 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik vond juist het postuur naast Cyrus zijn bed een vrouw lijken en dat toestel van Mike was toch gewoon verwisseld van bouten? Dus dan had hij/zij het niet moeten opheffen...
    Verder komt de Wren-theorie wel heel dichtbij, nu hij ineens in deze aflevering genoemd werd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vond juist het postuur naast Cyrus zijn bed een vrouw lijken en dat toestel van Mike was toch gewoon verwisseld van bouten? Dus dan had hij/zij het niet moeten opheffen...
    Verder komt de Wren-theorie wel heel dichtbij, nu hij ineens in deze aflevering genoemd werd!


    Als jij gelijk hebt dan komt het nog dichterbij. Ik vind ook dat A in de vorige episode hele dunne benen had en hij lijkt dan wel breed maar Mona leek ook breder als ze haar hoodie droeg. En Wren is niet heel breed gebouwd ofzo. Maar ik had ook van die hele sneaky clues gelezen over Wren. Of Radley; Bethany en Mrs Dilaurentis zijn vermoord. En Bethany vond Mrs Di een leugenaar. Misschien hadden zowel Bethany, als Mrs Di, als Wren iets met de dood van Toby's moeder te maken. De vraag is dan alleen wat precies. (Hier brainstorm ik dus al een paar dagen over en ik wou het kwijt, haha). Mja, het is wel nog steeds PLL, dus ik ga niet snel conclusies trekken.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 18:40 ]


    Danmarks Dynamite.