• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vond het wel een leuke aflevering, en ik vind het wel fijn dat ze de spanning een beetje opbouwen in de plaats van alles er meteen in gooien. Ik denk niet dat Wren A is, ik weet niet, het zou gewoon niet verassend genoeg zijn.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Vond hoe Andrew de film beschreef als 'the movie is about getting messages from a shadowy figure who knows everybody's secrets' ook wel verdacht tho (cat)


    Ik ben even op dreef hoor, want..

    'Mona' 'Told everything' Er zijn slechts enkele personen (ga ik van uit) die in de gevangenis kunnen komen: Spencer's moeder, Toby en misschien Wren (als dokter?)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 18:57 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Komt ik weer met mijn Wren is A theorie. Toen Mona is Radley zat heeft zij echt heel veel met Wren gepraat geloof ik.
    Plus dat die dan ook die A berichten makkelijk naar haar kan sturen. Maar ik zal wel verkeerd zitten. Ik denk dat ik een beetje doordraai. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Het is zo grappig dat Jason en Melissa een keer hebben gezoend, terwijl ze familie waren. Oepsie.


    Danmarks Dynamite.

    Giroud schreef:
    Het is zo grappig dat Jason en Melissa een keer hebben gezoend, terwijl ze familie waren. Oepsie.

    eerder vies hahaha.

    INCEST


    -

    Emison schreef:
    (...)
    eerder vies hahaha.

    INCEST


    True, maar juist daarom. :')


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil er graag bij (:


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    Ik wil er graag bij (:


    Ik zet je in de lijst, welkom (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb net op Tumblr gelezen dat Big A niet echt onthuld wordt, maar dat de hints duidelijk genoeg zijn voor de kijkers om zelf uit te vogelen wie Big A is. En dat A in beeld komt zonder hoodie en mask. Plus dat Big A er niet zo nodig vanaf seizoen 1 zit, want de huidige heeft het overgenomen van Mona in S3.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    Ik heb net op Tumblr gelezen dat Big A niet echt onthuld wordt, maar dat de hints duidelijk genoeg zijn voor de kijkers om zelf uit te vogelen wie Big A is. En dat A in beeld komt zonder hoodie en mask. Plus dat Big A er niet zo nodig vanaf seizoen 1 zit, want de huidige heeft het overgenomen van Mona in S3.

    Zoiets was te verwachten, ik dacht sowieso al dat de liars er nog niet achter zouden komen maar dat wij het alleen zouden zien. Ik hoop dat ik er zelf achter kan komen haha, anders de aflevering 10 keer terug kijken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Infiniti schreef:
    (...)
    Zoiets was te verwachten, ik dacht sowieso al dat de liars er nog niet achter zouden komen maar dat wij het alleen zouden zien. Ik hoop dat ik er zelf achter kan komen haha, anders de aflevering 10 keer terug kijken

    Ik denk ook dat wij het eerder weten dan de liars.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zie het ook al gebeuren dat het weer een trap is en dat - dat persoon A helemaal niet is :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Coleman > Yurei.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel