• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Frodo schreef:
    Ik vond juist het postuur naast Cyrus zijn bed een vrouw lijken en dat toestel van Mike was toch gewoon verwisseld van bouten? Dus dan had hij/zij het niet moeten opheffen...
    Verder komt de Wren-theorie wel heel dichtbij, nu hij ineens in deze aflevering genoemd werd!


    Aan het einde van de vorige aflevering, niet deze. Daar tilt A een gewicht op.


    Your make-up is terrible

    Ik vond de aflevering eigenlijk juist heel spannend.


    Pretty is just a pretty word.

    Giroud schreef:
    (...)

    Als jij gelijk hebt dan komt het nog dichterbij. Ik vind ook dat A in de vorige episode hele dunne benen had en hij lijkt dan wel breed maar Mona leek ook breder als ze haar hoodie droeg. En Wren is niet heel breed gebouwd ofzo. Maar ik had ook van die hele sneaky clues gelezen over Wren. Of Radley; Bethany en Mrs Dilaurentis zijn vermoord. En Bethany vond Mrs Di een leugenaar. Misschien hadden zowel Bethany, als Mrs Di, als Wren iets met de dood van Toby's moeder te maken. De vraag is dan alleen wat precies. (Hier brainstorm ik dus al een paar dagen over en ik wou het kwijt, haha). Mja, het is wel nog steeds PLL, dus ik ga niet snel conclusies trekken.


    Inderdaad, de dood van Toby's moeder moet ook nog helemaal uitgelegd worden en Wren zou er zeker achter kunnen zitten. Hij is een mogelijke kandidaat maar ik zou toch teleurgesteld zijn als hij het was :/

    @Michonnei: vrouwen kunnen op zich ook gewichten tillen, maar dat zal inderdaad wel op een man wijzen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad, de dood van Toby's moeder moet ook nog helemaal uitgelegd worden en Wren zou er zeker achter kunnen zitten. Hij is een mogelijke kandidaat maar ik zou toch teleurgesteld zijn als hij het was :/

    @Michonnei: vrouwen kunnen op zich ook gewichten tillen, maar dat zal inderdaad wel op een man wijzen..


    We weten eigenlijk niet bepaald veel over hem en diegene die het meeste weet over Wren is Mona. Wat ook nog best merkwaardig kan zijn, maar nu ga ik weer te ver. We weten gewoon vrij weinig over hem en hij is inderdaad wel een kandidaat. In ieder geval voor mij, haha! Ik weet niet hoe ik zou reageren als hij het was. Ik weet sowieso niet hoe ik reageer over drie weken als we er achter komen wie A is. Haha!

    Maar over het gewicht heffen, dat kan ook gewoon duidelijk wijzen op het feit dat A duidelijk maakt dat ie dat ding 'sloopt' en niet om duidelijk te maken dat het een man is.


    Danmarks Dynamite.

    Misschien willen ze dat het op ons overkomt dat het een man is door dat gewicht en zo, maar wie weet is het ook echt een vrouw.


    16 - 09 - '17

    Ik ben dat gissen echt beu, ZO blij dat we binnenkort weten wie Big A is!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben dat gissen echt beu, ZO blij dat we binnenkort weten wie Big A is!


    Inderdaad, ik ben echt benieuwd!


    16 - 09 - '17

    Giroud schreef:
    (...)

    We weten eigenlijk niet bepaald veel over hem en diegene die het meeste weet over Wren is Mona. Wat ook nog best merkwaardig kan zijn, maar nu ga ik weer te ver. We weten gewoon vrij weinig over hem en hij is inderdaad wel een kandidaat. In ieder geval voor mij, haha! Ik weet niet hoe ik zou reageren als hij het was. Ik weet sowieso niet hoe ik reageer over drie weken als we er achter komen wie A is. Haha!

    Maar over het gewicht heffen, dat kan ook gewoon duidelijk wijzen op het feit dat A duidelijk maakt dat ie dat ding 'sloopt' en niet om duidelijk te maken dat het een man is.


    Ik zei enkel dat de persoon hiervoor sterk moest zijn, niet dat het een man moest zijn. En dan nogmaals, ik doelde niet op het uit elkaar halen van dat ding, maar op het einde van de vorige aflevering waar A ook daadwerkelijk een gewicht oppakt. Moet ik in caps typen?


    Your make-up is terrible

    Frodo zegt 'dat het op een man zal wijzen' dus ik zeg tegen haar dat dat ook op iets anders kan wijzen. Ik heb gelezen wat je zei en nee, je hoeft niet in caps te typen.
    Kortom, hij/zij heeft spieren. Dat is alles wat je ervan kan maken.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vond het een leuke aflevering, Andrew <3 Aria ^^ Stiekem is hij best wel een leuke jongen.
    Vind het ergens wel jammer dat nu ze hebben ontdekt dat Ali niet de killer is en meteen is het 'oh we gaan je helpen eruit te komen' she's still a bitch :>
    Ik kan niet wachten op de season finale, maar aan de andere kant kan het niet lang genoeg duren.. 90 minuten finale pls!

    En ik zit nu inderdaad ook een beetje op Wren, nu zat ik daar de laatste tijd al over te gissen, maar nu hij weer in beeld komt..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 11:17 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser schreef:
    Ik vond het een leuke aflevering, Andrew <3 Aria ^^ Stiekem is hij best wel een leuke jongen.
    Vind het ergens wel jammer dat nu ze hebben ontdekt dat Ali niet de killer is en meteen is het 'oh we gaan je helpen eruit te komen' she's still a bitch :>
    Ik kan niet wachten op de season finale, maar aan de andere kant kan het niet lang genoeg duren.. 90 minuten finale pls!

    En ik zit nu inderdaad ook een beetje op Wren, nu zat ik daar de laatste tijd al over te gissen, maar nu hij weer in beeld komt..


    Ik vind Andrew juist super verdacht, zoals hij zich eerst bij Spencer ertussen wurmde en nu bij Aria... Wat een engerd, zeg. Hij heeft vet lang bij haar huis gewacht tot ze thuis kwam! Dat is gewoon creepy.

    Volgens mij zag je Wren en Melissa trouwens niet omdat ze het te druk hebben met andere dingen en daardoor geen tijd hebben om in PLL te spelen, zoiets las ik tenminste ergens. Maar ik verdenk hem ook nog steeds.


    Your make-up is terrible

    Juist om het feit dat veel mensen nu Wren verdenken als A, denk ik dat hij het niet is. Ik denk -ik hoop het vooral, eigenlijk- dat de identiteit van A ons heel erg gaat verrassen.

    Toch vind ik hem stiekem ook verdacht. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind Andrew juist super verdacht, zoals hij zich eerst bij Spencer ertussen wurmde en nu bij Aria... Wat een engerd, zeg. Hij heeft vet lang bij haar huis gewacht tot ze thuis kwam! Dat is gewoon creepy.

    Volgens mij zag je Wren en Melissa trouwens niet omdat ze het te druk hebben met andere dingen en daardoor geen tijd hebben om in PLL te spelen, zoiets las ik tenminste ergens. Maar ik verdenk hem ook nog steeds.


    Ja I know, daar dacht ik ook al aan. Maar behalve dat met Spencer heeft Andrew nooit echt een grote rol gehad, zou het jammer vinden als hij dan toch een bad guy blijkt te zijn.. Maarja ik weet dan ook echt niet wat ik moet verwachten wie A gaat zijn..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser > Infiniti


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zat ook op Andrew maar in de laatste episode, als ik echt goed heb gekeken, kan dat niet. Want A ligt in dat ziekenhuisbed en Aria is dan al naar huis. Dus Andrew zou nooit op tijd terug kunnen zijn als hij eerst nog naar Cyrus toeloopt enzo.
    Maar wie weet, misschien kan het wel, haha!


    Danmarks Dynamite.