• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mensen die 100 als 1OO schrijven smh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    Mensen die 100 als 1OO schrijven smh.


    Uhm, moet ik me aangesproken voelen? :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat maakt het uit hoe die shit wordt geschreven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holy s h i t. Het is bijna vier jaar geleden sinds ik My Chemical Romance voor het laatst live zag en nu ga ik naar Gerard Way. Someone hold me.


    Caution first, always.

    Vhagar schreef:
    Mensen die 100 als 1OO schrijven smh.


    Ik vind dat mooier, het staat voller.
    Wat betekent smh? D:


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)
    Ik vind dat mooier, het staat voller.
    Wat betekent smh? D:

    Shaking my head.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Shaking my head.


    Oke


    26 - 02 - '16

    NOOOOO. Kaori, het is niet de bedoeling dat je zo ziek bent! Like G! D': Like, Arima heeft je nodig, anders wordt hij weer de jongen aan wie ik mij in het begin zo ergerde, gurl! D":

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 16:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh fack yes, meer dan 1OK geschreven in een week ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Popcorntime doet het niet, online doet hij het niet. I cry. Ik moet die aflevering AHS echt zien D:


    wat was dit ookalweer

    Sacramental schreef:
    (...)
    Shaking my head.


    Ik heb het zo lang als 'so much hate' gelezen. O.O Ik dacht al, wat een haatdragende wereld is dit tegenwoordig.

    Mijn tante is stiekem echt wel vet poëtisch, al is het een beetje onbedoeld doordat haar Engels barslecht is: "You give me so often in juice eyes, so now I dry them equally. Nighty night!"

    You give me so often in juice eyes. Diep.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    wie ben jij en waarom voeg je me toe op fb? Oke ik kan zien dat je een accordeonist bent, dus heb ik je geaccepteerd. Maar ik heb geen flauw idee waar die stad ligt waar je schijnt te wonen en op youtube valt niets te vinden. En aangezien ik ook niets op youtube heb staan en naar mijn idee ook niet veel over het accordeonspelen op fb heb, vraag ik me af hoe je van me bestaan afweet.

    Naja het zal wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Great, nu ben ik mn concentratie al helemaal kwijt, omdat ik erachter kwam, dat hij me al 2 weken geleden een mail had gestuurd, maar ik dat niet doorhad, omdat zijn mails automatisch naar mn prullenbak gaan...


    Stenenlikker

    Dit was echt een leuke middag. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag pakte ik een random broek uit de kast die ik nog nooit aan had gehad omdat ik bang was dat ik hem niet paste, en toen paste hij. 8D Dat is nog eens goed voor mijn zelfvertrouwen.


    Your make-up is terrible