• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wonder, 7,2 voor anw tse waar een groot drama achter zat, wow, echt blij hiermee!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Je moet niet zo op mij rekenen.

    Tamara, ik kan je vertellen dat als 5 van de 6 cijfers die je hebt een onvoldoende is, je -je niet moet verbazen als je putjesschepper moet worden.


    wat was dit ookalweer


    Soms is het zo fijn om even lekker bekrompen te kunnen haten.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Vandaag pakte ik een random broek uit de kast die ik nog nooit aan had gehad omdat ik bang was dat ik hem niet paste, en toen paste hij. 8D Dat is nog eens goed voor mijn zelfvertrouwen.
    Je zag er zo leuk uit. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, je kunt het. Maak dat hoofdstuk af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo, dat is ook voor het eerst dat ik weer een pijnstillers moet slikken tijdens de ongesteldheid omdat ik verga van de pijhn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vhagar schreef:
    Mensen die 100 als 1OO schrijven smh.


    Kijk hier even naar — zal een heleboel verklaren aangezien 1OO nu eenmaal beter bij het logo past:


    Yesh I did it! *O*
    Zo lief, mijn vriend gaat de cover voor mijn verhaal maken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 19:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hijacked schreef:
    (...)

    Kijk hier even naar — zal een heleboel verklaren aangezien 1OO nu eenmaal beter bij het logo past:



    Er staat toch niet dat het over de serie gaat?


    Your make-up is terrible

    Pft, ik wil enorm graag eens aan mijn verhaal werken, zodat ik het kan activeren. Alleen ik ben zo bang dat het zuigt.
    Darn, where are the critics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Pft, ik wil enorm graag eens aan mijn verhaal werken, zodat ik het kan activeren. Alleen ik ben zo bang dat het zuigt.
    Darn, where are the critics.


    Gewoon doen. Het zal vast wel meevallen joh. En als je het leuk vind moet je t vooral doen! ^^

    OTOFT: I want to sleeeeeep. All day and all night long. So I won't have to deal with feeling down.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zeker onzichtbaar?


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Ik ben zeker onzichtbaar?


    Your make-up is terrible

    Meh, zo geen zin in school.
    Ja ik weet het, MAAR DAT WAS NIET DE OORZAAK!! Dus ik hoop zo zwaar dat er maandag niemand zegt dat het haar eigen schuld was want dan ga ik me hoogstwaarschijnlijk niet meer zo rustig kunnen houden.


    Queer zijn is gewoon alles