• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zeik mensen altijd.

    Nikki's ontbijt zag er zo lekker uit ;;


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ik heb echt zin in die cake met caramel..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tzatziki is echt lekker bij alles.


    i put the fun in funeral

    Ik word echt schijt en schijt ziek van je momenteel. Als jij besluit mij te negeren na dat gesprek, prima maar verwacht dan niet dat ik nog leuk kom doen tegen je of dat ik dingen ga sturen naar je qua huiswerk. Want als jij besluit mij zo hard te laten vallen moet je niet verwachten dat ik nog aardig ga doen terwijl je zelf niet eens de moeite neemt om terug te praten op school tegen me wanneer ik dat wel doe.

    En kan ik mij gewoon eventjes afsluiten van het internet/de wereld maar dan nog wel met mijn vriend & andere vriendin praten via whatsapp? Ik wil niet op iedereen reageren of een reactie krijgen van 'oh ze is wel online' NEE GEWOON NEE FY DOEI.

    Pft, dat moest er eventjes uit.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 14:08 ]

    Oh, wauw en nu denk je zeker dat ik je direct aardig/leuker/whatever ga vinden? Mooi niet eh.


    26 - 02 - '16

    3000 woorden over 2 gay basball lords en ik ben nog niet eens bij het einde van het eerste stuk van deze AU. Dit is erg :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom moet Disney ook verziekt worden met die troep?! Soms vraag ik me echt af wat ik hier nog doe. Dingen worden compleet uit hun verband gescheurd en dan worden er willekeurige beroemdheden bij geplakt, alsof dat het verhaal zoveel beter maakt. Ik vind dit niet kunnen. My rant is done.


    26 - 02 - '16

    Mijn zusje is nu expres alles voor avondeten aan het opnoemen waar koolhydraten inzitten, ze is echt gemeen.


    Your make-up is terrible

    Stomme gitaar, waarom klink je zo vals als een kat terwijl dat mijn stemapparaatding zegt dat alles goed gestemd is? Aaaargh. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh waarom is het zo moeilijk om jezelf een schop onder de kont te geven om iets te doen? Lui varken dat ik ben! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou leuk dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik begrijp nu waarom men die keuze zo oneerlijk vond. Bah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Does it make you feel good to make me feel less than I am?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meeeh, ik heb er geen zin meer in....


    Stenenlikker