• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Als hij voetballer is hoef ik niet uit mijn comfort zone aka onbekend gebied. Ik hou niet van acteurs, nope, ik ga voor voetballers.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Thomasssss

Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

Maar goed, ik draai door volgens jou dus ik stop.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Acteurs zijn bae's. c:

Danmarks Dynamite.

Ik hou van voetballers, acteurs en zangers hahahha ^^

Neeee, ik stop. Don't make me talk. Don't.

PrimRue schreef:
    Ik hou van voetballers, acteurs en zangers hahahha ^^

Dit.

Danmarks Dynamite.

Danmarks Dynamite.

Mario is zo asdfghjkl.

Ik vraag me af of je een '-' in je username kan..

Ik wil schrijven, maar ik zit vast hahaha.
    Dan maar profiel.

Szczesny schreef:
    Ik vraag me af of je een '-' in je username kan..

Good question hahaha, ik zou zeggen probeer het! ;p

Szczesny schreef:
    Ik wil schrijven, maar ik zit vast hahaha.
    Dan maar profiel.

Herkenbaar..

Heel maybe zit er iets aan te komen wat Gab gek gaat maken, because nu ga ik écht ver. HAHAHAHA.

Kevin G of Kevin K eerst, idk..