• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Szczesny schreef:
    Heel maybe zit er iets aan te komen wat Gab gek gaat maken, because nu ga ik écht ver. HAHAHAHA.

Hmm nu maak je me wel nieuwsgierig hahahah

Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

PrimRue schreef:
    (...)

Hmm nu maak je me wel nieuwsgierig hahahah

Ga maar raden dan. Hahaha.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Gab, kijk Kevin's been.

Ze wil Thomas zijn achternaam als user waarschijnlijk. Maar die zijn beide al genomen geloof ik.
    En die gifs gajdkf;. En ik zie die tattoo but mja idk.

Danmarks Dynamite.

Niet als 'Brodie-Sangster' maar idk dus of die - kan.

Ik vind meer Marco dan Kevin, in de fucking 'Kevin Grosskreutz' tag. What even, hahaha.

Ik denk het niet.

[ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 17:10 ]

Danmarks Dynamite.

Hmm, dat sucks.

Okay, ik heb geen zin om een profiel te maken.

Nawh. :c

Danmarks Dynamite.

Dat word weer heeeel lang met Woj profiel lopen. :')

't Is een beetje emotionele dag voor me, vandaag, maar dat Ajax 3-0 voorstaat op Legia vind ik prachtig.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

McLoughlin schreef:
    't Is een beetje emotionele dag voor me, vandaag, maar dat Ajax 3-0 voorstaat op Legia vind ik prachtig.

Naaaaawh. :c
    Wel goed dat ze je kunnen opvrolijken.

Iemand heer alive?