• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yesss, I am sort of


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Heer, ik twijfel of ik 'hier' of 'here' wou zeggen. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oehh, iedereen bij mij is naar een feestje en ik zit alleen thuis. :')
    I'm feeling lonely.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Szczesny schreef:
    Oehh, iedereen bij mij is naar een feestje en ik zit alleen thuis. :')
    I'm feeling lonely.


    Awwh, ik ben ook home alone of naja home alone met mn hond haha


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Szczesny schreef:
    Heer, ik twijfel of ik 'hier' of 'here' wou zeggen. :')


    hahaha ik snapte je, daar gaat het om (':


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    PrimRue schreef:
    (...)

    Awwh, ik ben ook home alone of naja home alone met mn hond haha


    Als we zo gaan kijken ben ik ook niet alleen met twee vogels en een schildpad, hahaha.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Szczesny schreef:
    (...)

    Als we zo gaan kijken ben ik ook niet alleen met twee vogels en een schildpad, hahaha.


    Hahaha gezelliggg lol
    Mijn vogeltje is vorige week overleden, is echt stil zonder zn gefluit ):
    Wat voor vogels heb je?


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    PrimRue schreef:
    (...)

    Hahaha gezelliggg lol
    Mijn vogeltje is vorige week overleden, is echt stil zonder zn gefluit ):
    Wat voor vogels heb je?


    Naaawh. :c
    Ik heb een zebravink -die zo rustig is dat je hem amper opmerkt, tot de andere begint te schreeuwen en hij het rustig wil hebben- en een parkiet die vanaf 5 uur 's ochtends begint met zijn vrolijke geschreeuw om aandacht.
    Helaas staan ze momenteel in mijn kamer wegens de meubels die vernieuwd worden in de woonkamer dus heb ik de hele week vakantie geen enkele keer kunnen uitslapen. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Szczesny schreef:
    (...)

    Naaawh. :c
    Ik heb een zebravink -die zo rustig is dat je hem amper opmerkt, tot de andere begint te schreeuwen en hij het rustig wil hebben- en een parkiet die vanaf 5 uur 's ochtends begint met zijn vrolijke geschreeuw om aandacht.
    Helaas staan ze momenteel in mijn kamer wegens de meubels die vernieuwd worden in de woonkamer dus heb ik de hele week vakantie geen enkele keer kunnen uitslapen. :')


    Hahaha aww daar zijn parkieten goed in ja!
    Aww dat is echt balen.. Dan zijn ze opeens niet meer zo leuk haha


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    PrimRue schreef:
    (...)

    Hahaha aww daar zijn parkieten goed in ja!
    Aww dat is echt balen.. Dan zijn ze opeens niet meer zo leuk haha


    Jaa, Seyyit -de parkiet- is zo druk, vooral als je hem negeert en hij het door heeft. Hahaha. Ik viel van de week in slaap terwijl ik op mijn telefoon zat en werd wakker doordat mijn hand op zijn kooi lach en hij mijn aandacht wou en me dus ging bijten. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Szczesny schreef:
    (...)

    Jaa, Seyyit -de parkiet- is zo druk, vooral als je hem negeert en hij het door heeft. Hahaha. Ik viel van de week in slaap terwijl ik op mijn telefoon zat en werd wakker doordat mijn hand op zijn kooi lach en hij mijn aandacht wou en me dus ging bijten. :')


    Aaaww wat ontzettend lief van hem! Hij wou je vast vertellen hoeveel die van je hield hahahaha
    Hopelijk is je vinger/hand nog heel (':


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    I may or may not have punished him by ignoring him. Hahahaha.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hahaha poor birdy


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Hij weet wat hij wel en niet mag doen, en daarom doet hij het juist omgekeerd. Hij is veel te slim om een vogel te zijn, de gozer weet hoe hij chocolademuntjes moet openen én op eten. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    omg serieus hahahahha, I like him (':


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff