• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Ik ga dood, wat is dit? HAHAHA.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

MATS & MARCOO WOOOHHH

Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

PrimRue schreef:
    hahahah jep dat betekend orgasme (':

AUBA. WHAT.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

HAHAHAHA OMG WTF IS DAT?!

De grijns erna doet het hem, naaawh.

Holy shizzleee

Cuteee hahah

PrimRue schreef:
    HAHAHAHA OMG WTF IS DAT?!

Nou, ehm, Marco wou zijn ballet oefening doen door te draaien, maar Dennis zat in de weg dus wou hij heel casually aan de kant gaan maar tripte en ging down for real. Jep, dat is wat er gebeurde.

Same, Mitch. :')

Szczesny schreef:
    (...)

Nou, ehm, Marco wou zijn ballet oefening doen door te draaien, maar Dennis zat in de weg dus wou hij heel casually aan de kant gaan maar tripte en ging down for real. Jep, dat is wat er gebeurde.

Ahaaaa was dat het! That makes sense!

Szczesny schreef:

Same, Mitch. :')

nawww

'My ball!'

Terwijl iedereen strest over de blauw/zwarte of wit/gouden jurk ga ik dood omdat ik niet kan uitmaken of zijn ogen groen of blauw zijn. :')