• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      S p e e l t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    - Damon Dimitrov Chambers • 19 jr. • Zephyr
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 7:43 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Waar beginnen we?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Uhm ik ga denk ik zometeen even een post bedenken XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    mt!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mijn Topics (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Damon Chambers.
          Met een uiterst goed geacteerde neppe glimlach schoof hij het glas richting de klant. Hij werd altijd verschrikkelijk moe van het werken in het café, en niet zozeer op een fysieke manier. Hij kon absoluut niet tegen het gelach en de vrolijke sfeer die er rond hing, maar hij zou zelf zijn status als de vriendelijke barman verpesten wanneer hij rond ging lopen te vertellen wie hij werkelijk was. Gisteravond was een man met een hoge functie op een gruwelijke wijze vermoord en hij kon het zichzelf niet veroorloven er nu voor uit te komen, hoe graag hij de rest ook zou willen vertellen dat hij de dader was van alle moorden die op een perfecte wijze waren gepleegd. Hij zou gegarandeerd vast komen te zitten en zo de rest van zijn eeuwig durende leven moeten slijten in de cellen van de onderwereld. Geweldig, hij had er nu al zin in. Tussen alle misdadigers zitten die deden alsof ze heel wat waren omdat ze toevallig één keer een moord hadden gepleegd en er voor vast kwamen te zitten. Hij had inmiddels al tientallen, misschien wel honderden mensen en wezens hun levens ontnomen en wilde er eigenlijk nog zo lang als mogelijk mee doorgaan.
          Euphoria kraste van buiten tegen het raam in de keuken, maar zowel Damon als een van de andere medewerkers waren niet van plan het dier binnen te laten. Het was algemeen bekend dat de kraai Damon overal volgde, maar na hem een keer binnen te hebben gelaten en vervolgens de keuken op te kunnen ruimen was hij niet van plan het beestje nogmaals binnen te laten.
          'Damon doe jij die klant even?' Alysha stond haar nagels te doen terwijl ze tegen het aanrecht leunde. Ze was altijd zo verschrikkelijk lui, maar hij deed alsof hij een voorbeeldige collega was en liep de keuken weer uit met uitkomst op de bar om de volgende klant te gaan helpen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik wacht even op een beginpost of zo..
    is het bijvoorbeeld middag, avond enz...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Zodra ik op school ben ga ik mijn post maken.. Alleen ik vraag me af of ik Jade eerst als beginner toon en dat ze nog niet weet dat ze een Shadowhunter is.. Wie zou haar daarin willen helpen?]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT

    Excuses, ik wist niet eens dat er al een speeltopic was


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    MT

    Excuses, ik wist niet eens dat er al een speeltopic was


    Maakt niet uit hoor (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    [Zodra ik op school ben ga ik mijn post maken.. Alleen ik vraag me af of ik Jade eerst als beginner toon en dat ze nog niet weet dat ze een Shadowhunter is.. Wie zou haar daarin willen helpen?]


    Nora zou naar haar toe kunnen gaan en het haar uitleggen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Nora zou naar haar toe kunnen gaan en het haar uitleggen?


    Dat zou wel leuk zijn en fijn zijn denk ik :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Dat zou wel leuk zijn en fijn zijn denk ik :3


    Oké, dan schrijf ik straks een post. Ik doe wel dat het avond is, oké? Dan kan ik ook met Belle vooruit (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    J a d e      A y a      B e l a c q u a


    Na al een rustige ochtend en middag achter de rug te hebben, stortte ik mezelf maar eens op mijn avondeten. Ik pakte mijn leren jas en trok deze aan. Daarna liep ik de deur uit, met mijn telefoon in mijn jaszak. Snel checkte ik nog even of ik mijn sleutels mee had van mijn kleine rijtjeshuis en gooide daarna de deur dicht. Zonder dat ik het echt door had, liep ik automatisch naar een café en plaatste mezelf in een sofa. Ik pakte de kaart op, die op het oude houten tafeltje lag, en bekeek wat er allemaal op de kaart stond. Sowieso wist ik al zeker dat ik koffie zou nemen, want ik kon niet zonder koffie. Heleboel mensen keken me altijd raar aan als ik zoveel koffie dronk, maar dat kon me geen reet schelen. Ze doen maar, maar zolang ik gelukkig ben verander ik niets aan mijn gewoontes.
    Ik haalde diep adem en keek naar een klein blond meisje dat er stond. Hoe oud zou ze zijn? Iets van 16 misschien, maar ook zeker niet ouder dan dat. Ik trok een wenkbrauw naar haar op en bekeek haar tuttige kledingstijl. Het was echt een meisje van niks en dat moest mij dan serveren? "Een koffie en een caesar salad.", Zei ik uiteindelijk maar, aangezien ze mij niks vroeg. Wat ikzelf redelijk onbeleefd vond. Het meisje tikte met haar pen tegen het randje van haar notitieblokje. Ik stond op en greep haar bij haar nek vast. "Je kapt met dat irritante gedoe en zorgt ervoor dat je mijn eten brengt, anders zorg ik er persoonlijk voor dat je voortaan alleen nog maar uit een rietje kan drinken en dat je je leuke baantje hier kwijt bent.", Zei ik met een norse blik en duwde haar weg. Ik plaatste mezelf weer in de sofa en zuchtte van ergernis. Zo'n enorme tuthola hoort hier niet te werken en zeker niet als ze niet met mensen om kon gaan. Ik zag hoe een oude man in een hoekje naar me keek en ik staarde hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Niet veel later focuste de oude man zich weer op zijn kopje thee. Ik legde mijn rechterbeen bovenop mijn linker en maakte het mezelf comfortabel, terwijl ik mijn tekenblok pakte en vanzelf dingen begon te tekenen..

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 11:34 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Pebble schreef:
    (...)

    Oké, dan schrijf ik straks een post. Ik doe wel dat het avond is, oké? Dan kan ik ook met Belle vooruit (:


    Hehe is goed hoor :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †