• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      S p e e l t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    - Damon Dimitrov Chambers • 19 jr. • Zephyr
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 7:43 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    {      Jade Aya Belacqua      •      19      •      Shadowhunter      }
    15:59 London


    "Oké, je kwam me namelijk nogal bekend voor.", Zei ze zacht en ik zag dat ze weer terug op haar eigen plek zitten. Ineens merkte ik op dat er een ander meisje binnen kwam lopen en het meisje naast me bleek haar te kennen. Ik trok even een wenkbrauw op en rolde even met mijn ogen. Ik richtte mezelf weer op mijn ceasar salad en mijn heerlijke bak met koffie. Toch zat me iets niet lekker, ook al had ik geen idee wat er aan de hand is. Iets in mij zei dat er iets niet klopte in dit café, vooral die barman die hier rond liep. Hij trok haar aandacht op een niet goede manier. Ik pakte weer mijn potlood op en begon allerlei dingen te tekenen in het dikke boek dat ik bij me had. Ik had geen idee wat ik allemaal aan het tekenen was, maar alles kwam gewoon in mijn hoofd op.
    "Ik ken jou wel! Jij-", Begon het meisje naast me terwijl ze zich naar me had omgedraaid, maar nog voor ze haar zin af kon maken had ze haar zin alweer afgekapt en keek naar een meisje/vrouw die in een rode jurk naar binnen kwam 'zweven'. Alles werd voor mij nog vreemder bij de minuut. Er liepen twee meiden achter haar aan alsof ze haar aanbaden. Ik vond het maar wat raar en richtte mezelf weer tot mijn koffie, die echter snel op was en ik enorm baalde aangezien het lekkere koffie was. De vrouw in de rode jurk kwam in de richting van mij en het meisje naast me en het verbaasde me echter toen ik haar zachte belletjes-stem hoorde. "Dag, Nephilim.", Zei ze en vaag genoeg kwam alles me maar al te bekend voor, alleen kon ik mijn vinger er niet op leggen wat het eigenlijk was. Ik schudde mijn hoofd, maar keek verbaasd zodra ik die zoete stem weer wat hoorde zeggen tegen het meisje naast me. "Ik zie dat je de vermiste Shadowhunter eindelijk gevonden hebt.", Vervolgde ze tegen het meisje naast me en ze glimlachte, ook al kon iedereen in de café raden dat het niet gemeend was. "Uhm, sorry, maar volgens mij heb je de verkeerde voor je. Ik ben zeker weten geen zogeheten Shadowhunter.", Zei ik en deed mijn armen omhoog terwijl ik op stond om weg te lopen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Tatia Rylan


    Wat er ook aan de hand was tussen de twee shadowhunter, want het chagrijnige meisje was overduidelijk een shadowhunter, en het hoofd van de vampier clan speelde, ik wilde er waarschijnlijk weinig mee te maken hebben.
    'Mag ik je aanraden te blijven zitten?' zei ik tegen het meisje dat op gestaan was. 'Dit is niet het gezelschap waar je zomaar weg van loopt.' Met dat laatste bedoelde ik vooral Belle, maar ik had het idee dat ze het niet erg zou vinden als ik zo over haar sprak. Waarschijnlijk zag ze het als een compliment dat ik haar als gevaarlijk beschouwde. Ik richtte me tot Nora. 'Is dit het soort Shadowhunter business waar ik me liever buiten hou of kan ik rustig blijven zitten en mijn lunch op eten?'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nevermind.
    By the way, er staat nog rollentopic bovenaan het topic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 17:52 ]

    Eleonora 'Nora' Felicity Herondale II Shadowhunter


    Nora keek toe hoe Arabella, de meest machtige en gevaarlijke vampier in misschien wel heel de UK, zich richtte tot het vreemde meisje, die duidelijk niet wist dat ze een Nephilim was. De koude glimlach op het knappe gezicht van de vampier was al bijna genoeg om mundanes de stuipen op het lijf te jagen, maar desondanks bleef het meisje op haar plek, hoewel ze wel op stond van haar tafel.
    'Sorry, maar volgens mij heb je de verkeerde voor je. Ik ben zeker weten geen zogeheten Shadowhunter,' sprak ze, maar voor ze weg kon lopen voegde Tatia zich in het gesprek, waar Nora stiekem erg blij mee was.
    'Mag ik je aanraden te blijven zitten? Dit is niet het gezelschap waar je zomaar weg van loopt.' Nora wist meteen dat ze het over Belle had, waarschijnlijk Belle zelf ook, aangezien de glimlach rond de vampier haar rode lippen bleef hangen.
    Het warlock meisje richtte zich tot Nora. 'Is dit het soort Shadowhunter business waar ik me liever buiten hou of kan ik rustig blijven zitten en mijn lunch op eten?'
    Nora knikte, niet helemaal zeker of ze aandacht kon besteden aan iets anders dan de vampier en het andere Nephilim meisje, aangezien Belle eruit zag dat ze haar elk moment kon grijpen en er met haar vandoor zou kunnen gaan.
    'Eet je lunch maar op, ik heb een ooggetuige nodig,' fluisterde Nora terug, voor ze haar armen over elkaar heen sloeg en de blik van het onbekende Nephilim meisje ving. 'Ik snap dat dit misschien als een schok over kan komen, of iets heel raars, maar je bent werkelijk een van de Nephilim, de kinderen van Raziel, ook wel bekend als Shadowhunters. Wij-' 'Luister, is het je niet opgevallen dat je dingen ziet die anderen niet zien? Rare dingen, zoals monsters, schaduwen en rare wezens?' Belle sprak door Nora heen, met een duidelijke urgentie in haar stem, die Nora een ongemakkelijk gevoel gaf. Waarom stond zij hier dan ook alleen in dit soort situaties? Waar waren haar huisgenoten wanneer je ze nodig had?
    Nora wilde Belle graag onderbreken en de vampier duidelijk maken dat dit niet haar zaken waren, maar aan de andere kant hielp de vampier Nora wel, aangezien Nora duidelijk niet goed met woorden was. Toch vertrouwde ze de situatie niet helemaal, wat was Arabella van plan met dit?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Tatia Rylan


    'Eet je lunch maar op, ik heb een ooggetuige nodig,' fluisterde Nora. Geweldig, dacht ik. Dit kon niet goed eindigen. Nora en Arabelle begonnen het meisje uit te leggen wat ze was en ik zuchtte diep.
    'Ze weet wat ze is,' zei ik rustig. 'Ik weet wat het is om niet te weten wat je bent dus beledig me alsjeblieft niet verder met doen alsof. Je bent een kind van de Nephilim, Arabelle hier is een vampier, Nora is ook een Nephilim en ik, Tatiana, ben een Warlock. Nu we allemaal voorgesteld zijn, zullen we gaan zitten en dit rustig afhandelen zonder hier een drama of een bloed bad van te maken?' Dat laatste was meer aan het onbekende shadowhunter meisje bedoeld. Belle had geen andere backup dan twee verslaafde bediendes aangezien haar clan de zon niet in kon, zij zou waarschijnlijk niet degene zijn die een gevecht begon en Nora zou hopelijk beter weten dan een gevecht beginnen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    † Olivia 'Liv' Fairchild † Shadowhunter †



    Hijgend zat Liv op de grond, ze was nogal pissig dat Nick haar verslagen had. "Als je de volgende keer niet zo veel traint van te voren kan je me misschien verslaan," klonk zijn iet wat ademloze stem. Met felle ogen keek ze naar de hand die hij uitstak maar ze sloeg hem af en sprong zelf soepel omhoog. "Reken daar maar op! Ik wil revanche." zei ze met een twinkeling in haar ogen, ze kon niet wachten hem de volgende keer te verslaan. Op het moment dat Nick begon over honger en lunchen begon Liv's maag te knorren. "Ik neem aan dat het antwoord wel duidelijk is. Maar over dat trakteren ben ik het niet eens." zei ze stug. Jongens die trakteerden, daar was Liv toch te feministisch voor en dat kwam haar ook iets te dicht bij. Ze kon prima voor zichzelf zorgen en had geld genoeg. Liv pakte haar bidon en veegde met haar handdoek het zweet van haar voorhoofd. Ze bekeek haar zwarte tanktop en strakke zwarte trainingsbroek die ze aanhad in de spiegel. Het kon er wel mee door, hier in Londen liepen er wel ergere types bij. Ze liep in de richting van de deur, en riep over haar schouder naar Nick: "Kom je nog slome?". Ze heupwiegde de zaal uit en sprintte de trap af richting haar kamer om haar tas en een borstel door haar geklitte haren te halen. Ze wachtte bij de lift ongeduldig op Nick. Ze tikte met haar voet en streek nog even haar donkere haar uit haar gezicht terwijl ze bedacht waar ze zouden kunnen gaan eten. Haar voorkeur ging uit naar het café van Damon. Ondanks het feit dat hij een downworlder was en er ook een hoop daar binnen zaten kwam ze er graag. Ze zonderde zich dan wel zo ver mogelijk van ze af maar het eten was daar ontzettend goed en ze zag het nou ook weer niet zitten om zich te omringen door mundanes. Bovendien kon ze daar zichzelf zijn en dan nam ze de stank van natte hond maar voor lief.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:21 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake


    WOLF ERASMUS JENSEN WESTERPORT

    NEPHILIM • 21



    Wolf gaapte en deed lui een oog open. Hij zag een hand voor zich. Een zwart teken piepte nog net aan de rand van zijn gezichtsveld en de rest van de arm leek maagdelijk wit in vergelijking tot de donkerrode stof van het beddengoed eronder. Wolf gaapte opnieuw en ging overeind zitten. Het laken viel half van zijn ontblootte bovenlijf en hij wreef even in zijn ogen, waarna hij een blik op de klok wierp. Halftwaalf. Meestal sliep hij niet zo laat in.
    Hij wilde een T-shirt van de grond grissen om zichzelf enigszins te bedekken voor het ontbijt toen hij besefte dat er iets niet klopte. Ten eerste bezat hij helemaal geen rode onderlakens – of bovenlakens, om het nu toch even te zeggen. Die van hem waren meestal even maagdelijk wit als zijn arm nu leek – die bij die maagdelijk witte lakens haast karamelkleurig te noemen was. Oké, dat was gelogen, Wolf was nog steeds op en top Europeaan. Of Idrisiaan. Of zoiets. Hij was een blanke Nephilim.
    “Ik vroeg me al af wanneer je zou wakker worden,” zei een geamuseerde stem. Wolf keek op en vernauwde zijn ogen. De herinneringen kwamen op dat moment even hard tot hem als die verschrikkelijke migraine – lees: kater – die hem momenteel alles dubbel deed zien.
    “Oh, dat meen je niet,” kreunde hij toen hij eindelijk kon zien wie er daadwerkelijk voor hem stond. In dit licht zag ze er plots heel anders uit. Hij keek haar aan en ze staarde argwanend terug. “Zo dronken kan ik onmogelijk geweest zijn.
    “Je leek me anders nuchter genoeg.”
    Oh, geloof me, iets dat er zo ingebakken zit, kan ik zelfs slapend. Of blind. Of beide tegelijk.
    Wolf stond op en veranderde zijn blik in iets dat er even argwanend uitzag als de manier waarop zij naar hem keek. Toen ging hij op zoek naar zijn shirt en zijn broek.
    Al een geluk dat hij vannacht het verstand had gehad om een onderbroek aan te trekken toen hij besloten had dat hij te lui was om terug te keren naar het Instituut.
    De ogen van het meisje volgden hem nauwkeurig toen hij subtiel met zijn hand onder het bed reikte en zijn verbazing probeerde te verstoppen.
    “Zoek je dit?” vroeg ze, waarna ze het wapen dat hij inderdaad zocht tussen haar vingers met een doek omhoog hield. Wolf zuchtte en vloekte hardop om zijn eigen stommiteit.
    Hij stond namelijk bekend om zijn alertheid en dat was nu niet bepaald iets dat hij eer aandeed. Gewoontjes pikte hij zijn jeans op en kleedde hij zich verder aan. Gelukkig had ze zijn stele niet gepikt. Hij betwijfelde of ze het zelfs kon aanraken. Kon ze sowieso ook niet bij dat seraph blade, maar de rode striem op haar hand vertelde hem dat ze het eerst zonder die doek had geprobeerd.
    “Nou ja, je kan me het niet kwalijk nemen. Iedereen ziet er altijd zoveel beter uit in het donker,” mompelde hij niet luider dan een zucht. En hij had zo’n beetje een volledige wijnfles leeggedronken, maar dat zei hij niet hardop.
    Ach, bedacht hij zich, ze zag eruit als een groentje en van zodra hij dat mes uit haar handen had geslagen en daarmee uit de doek waarmee ze het vasthield, was het afgelopen.
    “Ik drink nooit meer,” bezwoer hij zichzelf zachtjes. “Wel, je maakt een bijna perfect mens,” zei hij toen iets luider, met een spottende glimlach om zijn lippen.
    “En jij leek me een leuk hapje voordat je een Nephilim bleek te zijn,” zei ze poeslief. “Vreemd dat ik je zomaar kon aanraken, met al die idiote tekens.”
    “Ik had me nu ook niet bepaald opgemaakt om een demon te gaan vermoorden door er even mee onder de lakens te duiken. Annalynn, was het, toch?”
    “Gisteren, ja, maar vandaag is het Karen.”
    “Oh. Leuk voor je.” Wolf kruiste zijn armen en leunde tegen de kast. “Is dit gebruikelijk voor Eidolons? Om zo laag te gaan?”
    “Jij was nochtans degene die me gisteren meesleurde, schat.”
    “Ik heb mijn manier van dominantie,” antwoordde Wolf koeltjes. Karen-voorheen-Annalynn hield zijn seraph blade nog steeds voor zich uit alsof het een uur in de wind stonk. Haar ogen veranderden van kleur en haar neus werd korter. Haar blonde haren werden knalrood.
    “Je beseft toch wel dat ik je niet zomaar kan laten gaan?” zei ze zacht. Ze beet op haar lip. Wolfs blik ging naar haar hand, waar de rode striem zat. Hoe had hij het in godsnaam zo ver kunnen laten komen om met een demon naar bed te gaan? Zijn blik verplaatste zich weer naar haar nu blauwe ogen. “En ik heb eigenlijk nogal haast.”
    “Het is halftwaalf,” zei Wolf nadrukkelijk. Niet echt een uur waarop je je haastte.
    “Ik ben een demon, geen blinde idioot.”
    “Die blijkbaar nog nooit een Nephilim is tegengekomen.” Karen perste haar lippen op elkaar.
    “Wat is het?” vroeg ze, met een blik op het mes.
    “Iets waar jij je niet druk om hoeft te maken als je me gewoon laat gaan.”
    “Dan komen jij en je schaduwjagersvriendjes sowieso terug en zit ik niet alleen in de problemen, maar word ik ook nog eens teruggestuurd naar vergetelheid.
    “Dat gebeurt sowieso, tenzij je je uit de voeten maakt.” Karen staarde hem emotieloos aan.
    “Je geeft me een keus?”
    “Natuurlijk, ik wil geen problemen,” zei hij met een scheve glimlach. Karen keek hem – terecht – argwanend aan.
    “Die heb je nu al,” constateerde ze.
    “Da’s waar, maar jij niet. Niet echt.” Hij stak zijn hand uit zodat ze hem zijn seraph blade kon teruggeven.
    “Dus jij laat mij gewoon mijn weg gaan en ik laat jouw weg gaan?” Ze was heel erg overduidelijk nog nooit een Nephilim tegengekomen.
    “Yup.” Ze ademde opgelucht uit en gaf hem – die kleine idioot, toch – zijn seraph blade terug. Wolf liep langzaam langs haar heen, de deur tegemoet en leek zich iets te beseffen op het allerlaatste moment – wat dus gewoon helemaal voor de show was. Hij draaide zich weer naar haar om en greep haar arm beet. Karens ogen werden groot en ze keek naar de seraph blade in zijn hand.
    “Je zei…” zei ze ongelovig.
    “Wat ben jij toch achterlijk. Dat we seks hebben gehad betekent nog niet dat we plotseling een onafscheidelijke verbondenheid hebben gekweekt.” De minachting was van zijn gezicht af te lezen. Haar ontzette blik veranderde in één van woede, maar voordat ze iets kon uithalen, was het al te laat en nestelde het mes zich in haar vlees. Karen schreeuwde en Wolf trok zijn hand weg voordat het bloed zijn huid kon raken.
    Toen was ze verdwenen.
    Wolf wilde net de deur openen toen hij zich besefte dat hij zijn jas vergeten was. Hij griste het zwarte geval vluchtig van de grond waar hij het gisteren oververhit had neergegooid en sloeg het om zijn schouders. Hij keek op zijn horloge. De gezellige babbel had amper vijftien minuten in beslag genomen, dus hij besloot om terug te keren naar het Instituut en te zien wat daar nog te doen was.
    Niets dus.
    Totdat het eindelijk vooravond werd, had hij helemaal niets te doen.

    En nu reageerde Nora dus niet meer. Hij haatte het als mensen zijn berichten negeerden, zeker als het de belangrijke vraag “mag ik dan nu eindelijk gaan slapen?” betrof. Hij had nog steeds een gigantische migraine – niet dat hij dat daarnet aan iemand verteld had, zo discreet was hij wel – maar die was al wat verminderd door de sloten koffie die hij had gedronken. Godzijdank.
    Het was amper bedtijd, maar gaan slapen was een synoniem voor Wolf om nog eens wat dingen in elkaar te gaan slaan in de trainingszaal – liefst zelfs mensen, maar die meldden zich niet zo vrijwillig aan – de halve koelkast leeg te eten, vervolgens nog uren te lezen en zo ergens bij het opkomen van de zon dan toch nog eindelijk gaan slapen.
    Dus wat was zo belangrijk dat Nora niet kon reageren op zijn bericht?
    Nu was hij dus op weg naar dat downworlders café waar Nora hoogstwaarschijnlijk zat, om te gaan uitzoeken of ze even dood was als Karen van daarnet en dat ze daarom dus niet kon antwoorden.
    Dat was ze helaas dus niet, want hij kon haar blonde hoofd al door het raam van het café zien. Hij maakte zijn arsenaal scheldwoorden klaar toen hij de reden voor haar radiostilte zag. Hij veranderde prompt zijn façade van ergernis in één van vrolijke en tegelijkertijd gemene spot.
    “Belle, wat heb ik je gemist!” En hij kuste de vampier op elke wang twee keer. “Je ziet er zoals gewoonlijk weer fantastisch uit.” Hij overdreef zijn accent zoals alleen hij dat kon. “Ik hoop dat ik niet stoor.” Hij keek het café even rond en probeerde te bedenken hoe hij er zo snel mogelijk weer weg kon. Hij kende Belle eerlijk gezegd amper – meer haar reputatie dan zijzelf, in hoogsteigen persoon hadden ze elkaar pas een stuk of vijf keer gezien - maar hij hield in het algemeen niet zo bijster veel van vampiers.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 23:11 ]


    help

    {      Jade Aya Belacqua      •      19      •      Nephilim      }
    London • 16:06


          Zelf wist ik eigenlijk niet wat ik moest zeggen en een frons verscheen in mijn voorhoofd. "Mag ik je aanraden te blijven zitten? Dit is niet het gezelschap waar je zomaar weg van loopt.", Zei het ene meisje plots en ik keek verbaasd toen ik haar zachte stem hoorde. Ik rolde met mijn ogen en liet mezelf weer in mijn sofa vallen. Eigenlijk wilde ik hier helemaal niks mee te maken hebben, maar blijkbaar kon ik niks anders dan naar wat ze te zeggen hadden en het feit te accepteren dat ik voor het eerst mijn zin niet kreeg. "Is dit het soort Shadowhunter business waar ik me liever buiten hou of kan ik rustig blijven zitten en mijn lunch op eten?", Vroeg het meisje plots aan het meisje dat eerder al naast me zat, waarop het meisje iets terug fluisterde wat ik net niet kon horen. Ik keek hun allebei aan, waarop het meisje me recht aan keek en het volgende zei; "Ik snap dat dit misschien als een schok over kan komen, of iets heel raars, maar je bent werkelijk een van de Nephilim, de kinderen van Raziel, ook wel bekend als Shadowhunters. Wij-" Maar nog voor ze haar zin af kon maken, werd ze al afgekapt door het meisje dat voor me stond. Wat me op viel was haar zeer bleke huid. Het was lichter dan de meeste mensen hier of waren het geen mensen? Ik wist nu niet meer wat echt was en wat niet echt was.
          Het bleke meisje keek me recht aan en sprak met haar zoete stem. "Luister, is het je niet opgevallen dat je dingen ziet die anderen niet zien? Rare dingen, zoals monsters, schaduwen en rare wezens?" Ik fronste toen ze me dat vroeg en uiteindelijk werd me duidelijk wat ik de afgelopen dagen allemaal aan rare dingen heb gezien. Sinds pas een paar minuten weer, had ik de kracht om wat te zeggen. "Nu je het zo zegt.. Het verklaart wel wat ik allemaal de afgelopen dagen aan 'vreemde' dingen heb gezien.", Antwoordde ik en keek even weg terwijl ik diep na dacht. "Ze weet wat ze is., Werd er plots in het hoekje gezegd en ik keek op. Ik trok mijn wenkbrauwen verbaasd op en keek alle 3 de meiden nu aan. "Ik weet wat het is om niet te weten wat je bent dus beledig me alsjeblieft niet verder met doen alsof. Je bent een kind van de Nephilim, Arabelle hier is een vampier, Nora is ook een Nephilim en ik, Tatiana, ben een Warlock. Nu we allemaal voorgesteld zijn, zullen we gaan zitten en dit rustig afhandelen zonder hier een drama of een bloed bad van te maken?", Vervolgde ze en keek vooral bij het laatste mij aan. Voorzichtig knikte ik maar, ookal zou ik normaal hier tegenin gaan. Iets in mij zei dat het beste was om nu mijn eigenwijze kop te houden en te luisteren. "Mijn pa noemt me Jade, maar nu ik dit zo hoor vraag ik me uberhaupt af of dat ook wel klopt. Aangezien hij dit lang voor mij verzwegen had en mijn geheugen blijkt te hebben gewist.", Antwoordde ik en keek de twee meiden naast me aan..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Nickolas "Nick" Eoman Longford
    Shadowhunter


    "Kom je nog slome?" Ik kon een draai met mijn ogen niet onderdrukken, moest ik soms in mijn blote barst gaan lunchen? Even aarzelde ik of ik naar mijn kamer moest gaan om een shirt aan te trekken, maar ik zou ook gewoon een jack aan kunnen doen en niemand zou het door hebben.
    Ik liep haar achterna, legde mijn shirt op de bank in de woonkamer en trok toen snel even mijn leren jack aan. In mijn zak voelde ik mijn metrokaart en een boksbeugel.
    'Gaan we naar dat downworlder café toe?' vroeg ik haar terwijl ik in de lift stapte. Ze wist welke ik bedoelde, er was maar een downworlder café waar we wel eens heen gingen. 'Want ik heb zin in de pannekoeken van daar.'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    {      Jade Aya Belacqua      •      19      •      Nephilim      }
    London • 16:13


          Alsof het hele zootje nog niet vreemder kon worden, kwamen er nog 2 andere Shadowhunter-achtige mensen binnen lopen en een zucht verliet mijn lippen. "Alsof mijn leven niet genoeg veranderingen heeft meegemaakt, komen er nu nog meer binnen!", Zei ik iets te hardop, waardoor het blijkbaar voor hun ook hoorbaar was. Ik trok een wenkbrauw op en keek naar Nora en Tatia. In mijn ogen was nu de halve wereld een leugenaar. Mijn bloedeigen vader had tegen me gelogen. Ik vroeg me nu zelfs af of hij uberhaupt wel mijn vader was! Ik voelde me rot en wilde eigenlijk hier weg, maar de waarschuwing van Tatia galmde nog steeds door mijn hoofd. Ik kon maar beter gewoon blijven zitten en het hele zootje maar op me af laten komen. Misschien konden ze me wel helpen en zouden ze me nog eens van pas kunnen komen. Ik keek naar mijn halfopgegeten salade. Mijn hoofd stond er nu niet echt naar om nog te eten en dat terwijl mijn maag flink protesteerde door luid te knorren. Na een tijdje keek ik naar het 2de kopje koffie, dat ondertussen op mijn tafel was gezet, en pakte het op om er een slokje uit te nemen. Ik haalde een blauw plukje uit mijn gezicht en stopte die terug achter mijn oor..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 16:59 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Doen mensen hier nog wel aan mee? want het loopt zo super dood hier T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben er nog steeds. (:


    help

    Yay at least someone!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben er nog, echter heb ik het gewoonweg vreselijk druk, al zal ik proberen deze week zeker één keer te schrijven.


    Geloof niet alles wat je denkt

    I hope so, want het zal zo jammer zijn als deze echt helemaal dood loopt :c


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †