• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Hij moet dus nog bij de groep komen? Dat is wat ik eruit opmaak.


    Hij is er al, maar ik wist niet of ze elkaar al hadden gezien of dat die 'confrontatie' nog komt


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Hij is er al, maar ik wist niet of ze elkaar al hadden gezien of dat die 'confrontatie' nog komt


    Ah, zo. ;3 Oké!


    Your make-up is terrible

    Als iemand enige 'relatie' wil aangaan met Jessica, lemme know C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Als iemand enige 'relatie' wil aangaan met Jessica, lemme know C:


    Maybe Eve, Jess would be her only vrouwelijke vriendin - gezien ze haast alleen maar met jongens omging en nu wat alleentjes? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Maybe Eve, Jess would be her only vrouwelijke vriendin - gezien ze haast alleen maar met jongens omging en nu wat alleentjes? :Y)

    Ehhm. Dan moet ik wel details hebben van de hoe en wat, want Jess is niet zo gemakkelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ehhm. Dan moet ik wel details hebben van de hoe en wat, want Jess is niet zo gemakkelijk.


    Datzelfde geldt voor Evélyne, heb jij anders een idee? (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Datzelfde geldt voor Evélyne, heb jij anders een idee? (:

    Op dit punt ben ik niet echt in staat om er een idee uit te persen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 14:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Op dit punt ben ik niet echt in staat om er een idee uit te persen.


    Ik heb knallende hoofdpijn en enkele problemen, dus ik ga zo offline -- desnoods verzin vanavond something.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Ik heb knallende hoofdpijn en enkele problemen, dus ik ga zo offline -- desnoods verzin vanavond something.

    Oke, als je wel een relatie wil aangaan met mijn personage.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Oke, als je wel een relatie wil aangaan met mijn personage.


    En ik ben er weer, voor eventjes. Jawel, relatie is wel oke. Ikzelf ga ook nog kijken voor ideeën. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb Isis haar karakter erbij geplaatst, het is wel crappy geschreven maar het is even niet anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sand schreef:
    (...)

    Ik had me op de voorgaande pagina al gemeld.


    Ah shiz overheen gelezen D;
    Bash is goed, gezien jij dan eerder was.


    Elín is zo goed als klaar overigens. Enkel relaties moet nog, dus wie wilt :Y)?


    ELÍN NYSTRØM

    Naam
    Elín Nystrøm

    Leeftijd
    Drieëntwintig

    Geslacht
    Vrouwelijk

    Innerlijk
          Elín is wellicht een van de koppigste personen die je ooit zal tegen komen. Zegt iemand A, dan zal zij B doen wanneer zij er van overtuigd is dat dat beter is. Ze is niet enkel koppig wanneer het daar op aankomt, maar ook wanneer ze een doel voor ogen heeft. Ze is iemand die haar doelen zeker wilt halen en geeft niet graag op, als kan ze wel erg gefrustreerd en gestrest raken wanneer iets haar niet lukt, waaruit ook blijkt dat ze een perfectionist is. Doordat ze haar doelen hoe dan ook wilt halen, kan ze ook nogal manipulatief en sluw zijn. Echte hulp van anderen accepteert ze echter niet snel. Ze wilt liever niet te afhankelijk zijn van andere mensen, je weet tenslotte maar nooit wanneer iemand een mes in je rug steekt of je op een andere manier in de steek laat, en met de apocalypse verdwijnen ze enkel eerder. Dit betekent echter niet dat ze niet goed kan vinden met hen. Ze is dan wel liever niet te afhankelijk van mensen, maar is liever niet alleen, niet in de huidige wereld. Wanneer ze alleen rond zou moeten zwerven, zou ze het nooit lang overleven. Elín hecht zich hierdoor over het algemeen meer aan het gezelschap van mensen in plaats van de daadwerkelijke mensen zelf. Met uitzondering van de momenten dat ze even wat tijd voor zichzelf nodig heeft, heeft ze voor de rest het liefst altijd iemand om zich heen, op elk moment van de dag.
          Een ander kenmerk van Elín is, is dat haar humeur zo veranderlijk is als het weer. Het ene moment is ze ontzettend vrolijk en is ze het zonnetje in huis, echter kan dat door een paar verkeerde worden zomaar omslaan en lijkt ze meer een donderwolk en is de wereld te klein. Dit betekent echter ook dat ze gemakkelijk van chagrijnig naar opgewekt gaat. Dit geldt ook voor "actiefheid". Het ene moment kan ze er nog te staan springen om hard te lopen, of een andere actieve bezigheid, terwijl je haar soms het volgende moment letterlijk van de bank af moet sleuren als je wilt dat ze iets gaat doen. Zo werkt dit ook in de ochtend. Ze heeft dagen dat ze er gelijk uitspringt, echter zitten er ook dagen tussen dat je zowat een bak water over haar hoofd moet gooien, om haar uit bed te krijgen.
          Ze kan ook nogal een sarcastische houding hebben, die er aan toe bij draagt aan het gegeven dat enkele mensen vinden dat nogal een attitude heeft, met name leiding gevende types.
          Ze heeft ook een flirterige kant en is niet vies van af en toe een one nightstand, maar stiekem is ze een hopeloze romanticus die droomt van haar prins op het witte paard. Ze heeft meerdere keren gedacht dat ze die gevonden had, alleen werd uiteindelijk toch haar hart steeds opnieuw gebroken, waardoor ze er nu wat voorzichtiger mee is voor ze een relatie met iemand start.
          Elín maakt zich doodongerust om haar vrienden en familie in Zweden. Ze weet wel dat de apocalypse zich over de hele wereld verspreid heeft, maar doordat er vrijwel geen communicatie meer is tussen landen, heeft ze geen idee hoe het er in Europa aan toe gaat en dat idee maakt haar ontzettend benauwd. Ze vindt het verschrikkelijk dat ze waarschijnlijk de laatste paar jaren of maanden van haar leven niet met hen door kan brengen. Ze weet niet eens of ze nog wel leven, en die onzekerheid vreet haar op van binnen. Dit komt ook doordat wanneer ze om iemand geeft, doet ze dat met heel haar hart en doet ze er alles aan om die persoon te beschermen en dat laatste is nu niet iets wat ze kan. Elke dag gaat er wel een rampscenario van haar vrienden en familie door haar hoofd.

    This is who I am.
    No one said you had to like it

    •••••
    There is no darkness like that of a confined space.
    It's darker than the inside of eyelids,
    and darker than the night.
    •••••

    I don't want to fall.
    All I want to do is stand on solid ground.


    Uiterlijk
          Elín ziet er haast uit als een half verwilderd elfje, met haar hoge jukbeenderen en volle, rozige lippen. Wat bijdraagt aan dit beeld, is dat vrijwel alles aan haar licht is. Ze heeft licht groene ogen, die om lijst worden door lange, maar lichte wimpers, waardoor ze vrijwel altijd mascara draagt. Dit is samen met lipbalsem dan ook de enige make-up die ze draagt, wat voor de apocalypse ook al het geval was.
          De kleur van haar huid kan ook wel omschreven worden als lelieblank. Haar lichte huid verbrand snel in de zon, waardoor ze er niet bepaald een fan van is. Nu ze in een warm deel van Verenigde Staten zitten, heeft ze vrijwel altijd wel zonnebrandcrème bij zich, want ze wil er niet bij lopen als een kreeft. Daarnaast ergert ze zich er aan dat het snel te zien is wanneer ze een blos op haar wangen heeft. Voor de rest is ze er wel tevreden mee, gezien ze niet snel last heeft van puistjes en dergelijke.
          Haar lokken zijn zo licht, dat mensen vaak vermoeden dat ze het verft, echter is dit niet het geval. Haar platinablonde lokken zijn geheel puur natuur. Tot voor de apocalypse had ze haar lokken altijd lang, maar ze begon het steeds onhandiger te vinden en heeft er op een gegeven moment gewoon de schaar in gezet. Eens in de zoveel tijd knipt ze het weer bij. Het zou makkelijker zijn wanneer ze dit aan iemand anders over zou laten, maar ze doet het liever zelf. Ze is goed met een schaar, maar het zit niet altijd perfect recht. Momenteel heeft ze het als een korte bob die tot net boven haar schouders valt. Het vervelende er aan vindt ze wel dat ze geen staart meer kan dragen en ze is geen fan van speldjes, waardoor haar lokken regelmatig in haar gezicht vallen.
          Hoewel ze haar haren dus niet verft, doet ze dat wel met haar wenkbrauwen. Wanneer ze dit niet zou doen, zouden ze vrijwel onzichtbaar zijn, iets wat ze er absoluut niet uit vindt zien.
          Waar Elín ook niet zo blij mee is, zijn haar oren en haar neus. Haar oren vindt ze net wat te groot, waardoor ze eigenlijk altijd haar lichte lokken er over heeft hangen, en haar neus vindt ze net een tikkeltje te breed.
          Ze heeft een lengte van zo'n 173 centimeter, wat ze zelf wel prima vindt. Ze steekt niet boven mensen uit, maar is ook geen onderdeurtje. Toen de wereld nog normaal was, vond ze het fijn dat ze nog hakken kon dragen zonder boven jongens uit te steken. Hakken dragen is nu alleen niet meer zo handig.
          Ze had altijd een slank lichaam met een tikkeltje te brede schouders voor haar postuur, maar sinds de apocalypse is ze wel wat lichter geworden. Echter niet veel, doordat ze nooit echt een eter is geweest. Ze heeft ook rondingen natuurlijk, echter blijft bij een bescheiden cup B.

    Verleden
          Elín heeft nooit echt een bijzonder of turbulent leven gehad. Ze is opgegroeid in Malmö, een stad in het zuiden van Zweden, samen met haar twee oudere broers. Hoewel haar ouders redelijk wat ruzieden, zijn ze bij elkaar gebleven. Ondanks dat Elín het enige meisje was, werd ze niet behandeld als een prinsesje, maar gewoon net als haar broers. Toen haar broers nog thuis woonden, stoeide ze regelmatig met hen en haar broer die kickboksen deed heeft haar enkele trucjes geleerd, waardoor ze weet hoe ze zichzelf enigszins moet verdedigen.
          Op school deed Elín het goed. Ze snapte de vakken als wiskunde en biologie, maar waar ze in uitblonk waren de kunstvakken en de talen. Ze is van jongs af aan al een creatief kind geweest verkoos binnen zitten kleuren vaak boven buiten spelen. Ze heeft ook op jonge leeftijd al een interesse voor mode ontwikkelt en ging uiteindelijk naar Beckmans College of Design in Zweden.
          In het laatste jaar van haar opleiding moest je ze stage lopen. Ze had haar ogen gevestigd op modesteden Parijs en Milaan, maar uiteindelijk werkt het New York, waarmee ze ook meer dan tevreden was. Op een gegeven moment kreeg ze een week vrij en wilde ze naar huis. Ze zou via Atlanta reizzen, gezien dat geld scheelde. Echter toen ze aankwam op het vliegveld, bleek dat haar vlucht verlaat was, wat kwam door de eerste verschijnselen van de apocalypse, en uiteindelijk werd haar vlucht, samen met de andere vluchten, volledig gecanceld, waardoor ze vast kwam te zitten in Atlanta.

    Eventuele relaties in de groep

    Wapens
          Wanneer ze oog in oog staat met een zombie, gebruikt ze het liefst haar pistool, omdat ze dan niet te dichtbij hoeft te komen. Echter weet ze wel dat ze niet voor altijd kogels zal hebben, waardoor ze meestal ook een scherp, groot keukenmes bij zich draagt.

    Extra
          Elín is een Zweedse uitwisselingsstudente die door de zombie-apocalypse vast zit in de Verenigde Staten. Hoewel ze erg goed is in Engels, is er alsnog aan haar accent te horen dat ze niet Engels of Amerikaans is. Ook wil ze nog wel eens een woord vergeten.
          Elín heeft claustrofobie.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 23:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)


    Baily zou nog wel een vriend (of vijand?) kunnen gebruiken. ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 0:26 ]


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)

    Baily zou nog wel een vriend (of vijand?) kunnen gebruiken. ^^


    Het is wel meer "vriend" bij haar op het begin, maar ik vind het goed ^^
    Ik las in zijn rol dat hij het interessant vond om mode te volgen en Elín heeft een mode-opleiding gevolgd, dus misschien daar iets mee?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn personage nog niet beschreven (doe ik dit weekend), maar ik zal RPG'en met het karakter Merle Dixon. Iedereen die the Walking Dead heeft gezien weet wie dat is, dus.. mocht iemand nu al een bepaalde band met hem willen: let me know. :Y)


    ars moriendi