• Hallo allemaal,

    Voor een lange tijd spookt een verhaalidee rond in mijn hoofd. Het is iets anders dan ik ooit geschreven heb, namelijk een komedie/drama-verhaal. Nu zoek ik voor dit verhaal nog een mooie cover om erbij te kunnen zetten.

    Samenvatting:
    (Dit wordt niet de officiële samenvatting)

    Andrea is negentien als ze met haar drie beste vrienden gaat samen wonen. De vier compleet andere personen huren een studentenhuis en gaan met elkaar de uitdaging aan om na de middelbare school samen te gaan wonen. Alles gaat goed en na de zoveelste huisfeestjes zijn de vier nog steeds goed met elkaar bevriend. Tot op één avond de drie jongens met hun zatte koppen een vreemde deal sluiten. Ze willen weten wie van hen als eerste Andrea zou kunnen versieren. Vanaf dan maken de jongens het er hun persoonlijke missie van om Andrea te versieren. Dit zorgt voor veel ongemakkelijkheid en ruzies tussen de goede vrienden. Zal Andrea uiteindelijk vallen voor de grappenmaker Joshua, de sportieve Finn of de gamer Leslie? Of voor geen één van hen?


    Titel:
    Perfect housemates

    Foto's:
    Andrea (Een andere foto van Sophie Turner is toegestaan)
    Finn (Een andere foto van Colton Haynes is toegestaan)
    Joshua (Een andere foto van Evan Peters is toegestaan)
    Leslie (Een andere foto van Andrew Garfield is toegestaan)

    Hoe moet de cover eruit zien?
    Ik wil graag dat de foto van Andrea echt het middelpunt van de cover is. Ze mag echt opvallen. De jongens wil ik daar graag omheen hebben, het liefste wat minder opvallend dan het meisje. Het liefste heb ik een verticale cover. De sfeer mag rustig en liefdevol zijn. Een specifieke achtergrond heb ik niet, dus daar laat ik jullie helemaal vrij in. De titel mag er ook op komen. Mijn username liever niet.

    Beloning
    5 credits + heel veel liefde.
    Als ik nog credits bij kan kopen, worden dat er 9.

    Alvast heel erg bedankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hello, ik ga dit topic weer levend maken!
    Ik wil wel wat proberen. Soms wordt het iets moois, soms niet, dus dat is maar even afwachten...
    Xxx


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ga je eig nog wachten op Pythagoras? Wie weet maakt die iets moois... (:

    (ik was Surrealistic)


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Ga je eig nog wachten op Pythagoras? Wie weet maakt die iets moois... (:

    (ik was Surrealistic)


    Oeps, even vergeten te zeggen, maar het is me niet gelukt om er iets van te maken. Mijn toetsweek komt er ook weer aan, dus ik heb nauwelijks tijd gehad. Sorry voor het lange wachten...

    Xxx


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik zal straks iets proberen (;.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb even snel wat geprobeerd (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 17:16 ]

    Ik ga wat proberen


    obsessive rage


    Doet me persoonlijk echt aan La Place reclame, maar hoop toch dat je er blij mee bent (:


    obsessive rage

    Ik maak er straks ook nog eentje (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik had een creatief idee dus ik heb er nog eentje voor je gemaakt, wel met andere foto's, want ik wilde proberen zo'n chickflick film achtig idee te maken (:


    “Love is a contradiction.”

    ^OMG die is leuK.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arsyn schreef:
    Ik had een creatief idee dus ik heb er nog eentje voor je gemaakt, wel met andere foto's, want ik wilde proberen zo'n chickflick film achtig idee te maken (:



    Deze is geweldig. MOET gekozen worden, is veel beter dan de mijne ;D


    obsessive rage

    Arsyn schreef:
    Ik had een creatief idee dus ik heb er nog eentje voor je gemaakt, wel met andere foto's, want ik wilde proberen zo'n chickflick film achtig idee te maken (:



    Wow, ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic een beetje vergeten was maar wat is dit een geweldige cover zeg! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ben je eigenlijk nog steeds opzoek naar een cover?