• Aangezien wij veel ships shippen, deze shippende usernames.
    Gelukkig kunnen jullie ons nog uit elkaar houden, door onze profielfoto's. Oh wait, nevermind.
    Gelukkig kunnen jullie ons dus nog wel uit elkaar houden door onze profielen! Lol, joking. Succes ermee, zou ik zeggen. :')


    Beatus & Offside
    =
    Shipping & Shippings

    Vhagar schreef:
    Ja, vet irritant dus.


    Ex astris, sciencia

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Tof, hehe. Hebben jullie geluk dat hier positieve reacties op komen, ik kan me van andere topics van deze soort wel wat anders herinneren, lol. ^^ Maar ik vind het tof! ^^


    Als anderen het niet leuk vinden, is dat heel erg hun probleem, hehe. Als wij er maar blij mee zijn, toch? :Y)

    Nog wel bedankt voor de reacties die positief zijn! c:

    Ik was al verward, omdat ik voor jullie beiden de titel van jullie wedstrijdtopic veranderde.
    Ik moet zeggen dat ik niet echt fan ben gezamenlijke usernames vanwege de verwarring die er kan ontstaan, alleen ik raak altijd nóg meer verward als men ook nog dezelfde avatar neemt.
    De usernames zijn op zich heel leuk en ik vind het ook een leuke achterliggende gedachte, ik vind het persoonlijk alleen niet handig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Shipping schreef:
    (...)

    Als anderen het niet leuk vinden, is dat heel erg hun probleem, hehe. Als wij er maar blij mee zijn, toch? :Y)

    Nog wel bedankt voor de reacties die positief zijn! c:


    Nou ja niet helemaal, aangezien het voor ons geen probleem is als jullie constant verkeerd worden aangesproken, maar voor jullie zelf wel.


    i put the fun in funeral