• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '..het is vast geen liefde wat je voelt.. dat zei je de vorige keer ook, toen je me kuste.' Hij probeert nonchalant te klinken, maar ik weet dwt het waarschijnlijk niet zo is. 'Misschien omdat ik smoor op jou ben, dacjt jij plotseling ook dat jij ook van mij hield.. of zo iets... Eh- als je het wilt kun je het uit testen..?' Ik rol met mijn ogen maar kan het niet laten om te lachen.
    'Kun je stoppen met zo leuk doen?' vraag ik met een glimlach. Meteen als ik het heb gezegd heb ik er spijt van. Ik schud mijn hoofd en kijk hem niet aan. 'Ik kan maar niet stoppen met denken dat misschien...' Ik stop met praten omdat ik niet wil zeggen wat ik wil gaan zeggen. 'misschien is Ralf de eerste waar ik ooit verliefd op geweest ben, maar dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat onze relatie... Specialer is dan anderen en...' Ik schud alweer mijn hoofd en tranen beginnen over mijn wangen te stromen. 'Nee, zo mag ik niet denken.'
    Ik kijk hem aan en ga wat dichter bij hem zitten. 'Ik wil denk ik wel even testen,' zeg ik met een schorre stem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat mezelf voor wat ik net heb gechreven. Hoe kan ik dit doen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik haat mezelf voor wat ik net heb gechreven. Hoe kan ik dit doen?


    Jij.Bent.Linde x'D jij hebt mij al meerdere keren aangedaan dat jouw personage iemand bezwangerd heeft of wat dan ook wanneer ik met je in een relatie zat D;' en jij hebt seks gehad met May! en Kealan mag niet eens naar Victoires.. rondingen kijken xd'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Jij hebt veel, veel minder gelachen dan mij. Ookal moet ik je hier nu dood gaat kietelen, ik ga er voor zorgen dat ik je aan het lachen zal krijgen vandaag want ik zal alleen blij zijn als jij dat ook laat zien.
    En de anderen moeten mij maar voor vandaag missen, want ik verklaar vandaag officieel tot een Campbell-dag.' Verlegen staarde ik naar onder waar ik alleen onze lichamen tot mijn geluk dicht tegen elkaar zag wat me meteen mijn ogen deed sluiten. Een van de fijnste dingen in de wereld voor mij was dicht bij George zijn; dat we haast een waren. Als het kon; liet ik George mij transformeren in een dwerg zodat hij me door kon slikken waardoor ik altijd bij hem kon zijn; waar ik zijn hart knuffelde zoals hij het bij mijn hart deed.
    ‘Vertel het me alsjeblieft Campbell; wat wil je nu doen- of wat vind je leuk om te doen? en denk eens niet aan mij maar aan jezelf; vergeet even al jouw problemen, duw al je zorgen en angsten weg, Camp. Laat die prachtige glimlach van jou eens aan ons zien.’ Zachtjes slikte ik en ergens was ik bang voor wat hij wist nu omdat hij over mijn zorgen en angsten begon. Hij kon niet van Viktor weten; of misschien wel. Misschien wist hij er van.. maar vond hij het niet erg omdat ik mijn verdiende loon kreeg. Mijn straf omdat ik met Viktor gekust had; dat klonk wel logisch. Daarnaast had George geen flauw idee hoe moeilijke vraag hij aan mij stelde; wat vond ik leuk? Mijn hele leven had ik gezwerkbalt; ik was slecht in school en het enige wat ik leuk- of misschien alleen super fijn vond; was als George me kuste, knuffelde of best intiem met mij was. Ik was een super saai persoon met geen levensdoel; dus praktisch gezien nutteloos terwijl iedereen al wist wat ze na deze school moesten doen; tastte ik slechts nog maar in het duister waar allerlei monsters leken te zitten die me de afgrond in wilde duwen- iets wat aan de ene kant gewoon zo aantrekkelijk was. Alles opgeven. Ik was niet zoals George die als hij verdwenen was; iedereen hem zou missen. Ik was maar Campbell.
    ‘Ik.. ik weet niet wat ik wil. Ik weet niet wat ik leuk vind.’ Murmelde ik zachtjes waardoor ik mijn vinger maar in mijn mond stok waar ik meteen aan mijn afgekloven nagels begon te bijten. Binnenkort had ik letterlijk geen nagel meer over. Dat wist ik zeker.
    ‘..Kunnen we gewoon niet iets doen wat jij leuk vind; jij hebt altijd goede ideeën.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Fred Weasley

    '..het is vast geen liefde wat je voelt.. dat zei je de vorige keer ook, toen je me kuste.' Hij probeert nonchalant te klinken, maar ik weet dwt het waarschijnlijk niet zo is. 'Misschien omdat ik smoor op jou ben, dacjt jij plotseling ook dat jij ook van mij hield.. of zo iets... Eh- als je het wilt kun je het uit testen..?' Ik rol met mijn ogen maar kan het niet laten om te lachen.
    'Kun je stoppen met zo leuk doen?' vraag ik met een glimlach. Meteen als ik het heb gezegd heb ik er spijt van. Ik schud mijn hoofd en kijk hem niet aan. 'Ik kan maar niet stoppen met denken dat misschien...' Ik stop met praten omdat ik niet wil zeggen wat ik wil gaan zeggen. 'misschien is Ralf de eerste waar ik ooit verliefd op geweest ben, maar dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat onze relatie... Specialer is dan anderen en...' Ik schud alweer mijn hoofd en tranen beginnen over mijn wangen te stromen. 'Nee, zo mag ik niet denken.'
    Ik kijk hem aan en ga wat dichter bij hem zitten. 'Ik wil denk ik wel even testen,' zeg ik met een schorre stem.


    Daar deed mijn hart krak <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohja en Kealan bood zijn vest aan dus nu zit hij in een shirt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Daar deed mijn hart krak <'3


    Mjn hart ook. Meerdere malen. Ik snap niet hoe ik zo vreselijk kan zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Vic, ik help je wel even met het schoonmaken van je truitje.’ Met dat hoorde ik hoe May, Victoire meetrok waardoor ik maar wat geneerd aan mijn nek krabde.
    ‘Dus… dat leek jij wel interessant te vinden...’ stilletjes tikte ik met mijn nagels op het glas terwijl ik niet eens meer moeite heb gedaan om mijn vest aan te trekken waardoor ik slechts in mijn shirt gehuld bleef.
    ‘Waar heb je het over?’ meteen nam ik een slok van de boterbier hoewel ik ergens mijn vermoedens wel had; waar hij het over had. Het punt was alleen dat ik me er nog niet over wilde geven. Misschien keek ik wel even naar haar borsten; maar ze vielen op. Het was niet alsof hij ze niet gezien had. Daarnaast had hij niks er over te zeggen. Hij had seks met May gehad; ik had niks met iemand gehad. Ik had nog nooit met Victoire gekust. Wel had ik met Jonah gekust. Mijn eerste kus; mijn eerste knuffel wat ik vrijwillig starten.
    ‘Misschien kunnen we straks nog naar zacharinus toe?’ opperde ik snel om de sfeer de andere kant op te duwen. ‘Die wijnballen komen nu wel aardig van pas in dit weer..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het eng stil D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    Hij lacht; hij lachte om mijn woorden wat mij ook automatisch deed lachen en gauw weer wegkeek.
    'Kun je stoppen met zo leuk doen?'
    Verbaasd keek ik weer op en wilde hem aankijken, maar deze keer wad hij diegene die wegkeek. En o da ks dat kon ik het niet laten en voelde me wat rood worden na zijn woorden.
    'Ik kan maar niet stoppen met denken dat misschien... misschien is Ralf de eerste waar ik ooit verliefd op geweest ben, maar dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat onze relatie... Specialer is dan anderen en... nee, zo mag ik niet denken.'
    Mijn hart klopte veels te snel tegen mijn borstkas aan tien ik eindelijk zijn blik opvimg en hij dichter bij mij kwam zitten. Oh merlin.. ik blijf het herhalen; man.. Dit is zo fout..
    'Ik wil denk ik wel even testen,'
    Ik slik even voordst ik zachtjes mrt mijn hoofd knikte.
    '..dan gaan we het testen.' Murmelde ik met een net zo schorre stem. En voordat Fred al kon bewegen, boog ik me al wat naar voren, hoewel we al te dicht bij elkaar stonden en drukte ik mijn lippen zachtjed tegen die van hem aan. Zachtjes en teder, hoewel al zo'n kleine kus veels te veel met mij deed. Mijn hart ging tekeer en ik kon niet meer helder nadenken, en continu herhaalde ik in mijn hoofd fat dit verdomme verkeerd was, tot ik merkte dat ik de kus veels te snei beëindigde en nog ietwat zwoel in zijn ogen staarde. Gauw wende ik mijn blik van hem af waarna ik zachtjes: 'sorry,' murmelde en kon het niet laten en erg sierde een glimlach rond mijn lippen.


    Ralf is weg.. voor altijd verloren :'( wtf doen we hun aan D'=


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    DAT WAS ENG


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    DAT WAS ENG


    Idd :'x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nope, ik kan hier echt niet tegen. Red makes me Sad (huil) oké dit is mijn schuld (en die van B) maar nog steeds. Waarom doen we dit hun en onszelf aan?
    En ik ga denk ik maar naar bed, aangezien ik echt heel moe ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Nope, ik kan hier echt niet tegen. Red makes me Sad (huil) oké dit is mijn schuld (en die van B) maar nog steeds. Waarom doen we dit hun en onszelf aan?
    En ik ga denk ik maar naar bed, aangezien ik echt heel moe ben.


    Zelfs Cage hebben vrolijke momentjes waar ze gewoon praten en spelen met elkaar zonder drama. D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Nope, ik kan hier echt niet tegen. Red makes me Sad (huil) oké dit is mijn schuld (en die van B) maar nog steeds. Waarom doen we dit hun en onszelf aan?
    En ik ga denk ik maar naar bed, aangezien ik echt heel moe ben.


    Ik heb geen idee, we zeiden dat we te weinig drama hadden en wilden meer drama en poef, dit is te- te veel drama D':

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 7:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••