• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik wist het! ik wist gewoon dat Campbell dat zou zeggen :'D


    Meehhh nu voel ik me voorspelbaar }':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘N-natuurlijk. I-ik kan alleen niet dansen.. I-ik ga alleen als jij gewoon w-weer gaat eten.’ 
    Een glimlach sierde langzaam rond mijn lippen waarna ik hem losliet en terug zijn handen vastpakte.
    'Je kan wel dansen- iedereen kan dansen. Of ik kan het je leren,' grapte ik net een knipoog.
    'En over het eten; dan moet je maar echt waar aanschouwen hoe ik met een ander, natuurlijk met tegenzin sta te dansen. Want ik ga echt niet eten, want dat heb ik je beloofd. Nou ja.. mezelf.' Zei ik dan met een grijns voordat ik me wat voorover boog om mijn lippen zachtjes tegen die van hem aan te drukken, maar voor een korte tijd tot ik hem weer losliet.
    'Of nee, ik wil met niemand anders dan alleen met jou. Dus dan prop ik dat vettige broodje in jouw mond zodat ik ook eindelijk kan eten, en jij met mij samen naar het bal kan gaan.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik kan het wel aan; Fred.' Ik ken hem nu goed genoeg om te weten dat het niet echt zo is; hij wilde nooit in de problemen komen. 'Alles heeft zijn eerste keren. Als jullie het kunnen, kan ik het ook en ik wil het ook. Ik ben niet voor niets in Griffoendor geplaatst.' Ik probeer te glimlachen als hij wegloopt, maar het lukt niet.
    Ik loop weer terug naar de slaapzaal en sla mijn armen over elkaar heen, waarna ik de twee jongens om de beurt aankijk. 'Oké, dit is het plan: één iemand vraagt Umbridge iets over huiswerk ofzo en houdt haar heel lang aan de praat, terwijl de andere twee ondertussen haar deur opblazen en zoveel rommel maken als ze kunnen. Natuurlijk is de gene die Umbridge bezig houdt het meest gevaarlijk.'
    Ik probeer te glimlachen. 'Het spijt me, maar ik denk niet dat Umbridge het gaat pikken als ik haar iets vraag over huiswerk. Ik heb nog geen enkele keer huiswerk gemaakt dit jaar.' Ik glimlach en kijk even naar Ralf, hopend dat hij zich aanbied. Wacht, wat?
    Net wilde ik nog dat hij niet mee deed omdat het te gevaarlijk was en nu wil ik dat hij de gevaarlijkste rol op zich neemt? Ik kijk naar Leo en voel iets in mijn buik wat ik niet wil voelen, alleen voor Ralf dan. In stilte vervloek ik mezelf en het stomme gevoel in mijn buik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘..Dat word een middagje shoppen met May en Victoire; in plaats van zwerkballen.’ Ik kijk hem even aan en glimlach dan. Alleen al dat hij er is, is genoeg voor mij.
    Ik trek mijn jas aan en pak dan maar Mays arm vast. Ze klampt zich helemaal aan me vast en kijkt me even vrolijk aan. 'Oh Merlin, het is zo lang geleden dat we samen iets leuks hebben gedaan!' zegt ze met een grote grijns. Ik glimlach ongemakkelijk en haar mijn schouders op.
    'Examenjaar en ik wil echt slagen. Dus ik zit de hele dag op de kamer.' Weer geef ik Kealan een betekenisvolle blik terwijl ik een arm om May heen sla. 'D-dus, gaan we?' vraag ik terwijl ik naast Kealan ga staan. May giechelt en loopt naar May toe, waardoor ik ook meegetrokken word. Even werp ik Kealan een geïrriteerde blik toe en dan kijk ik weer naar May.
    'Oh eh, Voctoire, ik eh...' Ze lijkt niet uit haar woorden te komen. 'Ik heb op dit moment geen galjoenen ofzo hier, maar ik krijg binnenkort weer een nieuwe lading toegestuurd,' liegt ze.
    'Ja, misschien kunnen we beter iets gaan drinken ofzo. Ik trakteer,' zeg ik onzeker.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    Ralf kwam weer de slaapzaal in stormen, gevolgd door Fred die zijn armem over elkaar heen sloeg waatna ik nieuwsgierig werd over wat ze besproken hadden.
    'Oké, dit is het plan: één iemand vraagt Umbridge iets over huiswerk ofzo en houdt haar heel lang aan de praat, terwijl de andere twee ondertussen haar deur opblazen en zoveel rommel maken als ze kunnen. Natuurlijk is de gene die Umbridge bezig houdt het meest gevaarlijk. Het spijt me, maar ik denk niet dat Umbridge het gaat pikken als ik haar iets vraag over huiswerk. Ik heb nog geen enkele keer huiswerk gemaakt dit jaar.'
    Ik glimlachte zachtjes en zag hem naar Ralf kijken die hem een verbaasde blik terug wierp. Om heel eerlijk te zijn, wil ik hier liever liggen omdat ik nog steeds dood moe was, maar ik stemde ook in, puur omdat ik Ralf en Fred niet alleen wilde laten. Oké, ik kan mezelf nu wel als "jaloers" noemen wat ik ook ben en ik weet dat Fred mij gewoon niet leuk vind en verloofd is met Ralf, maar ik kan het gewoon niet laten.
    'Het is ochtend; ze is vast in het grote zaal. Iemamd kan daar heen gaan en voor het geval dat ze gaat vertrekken, haar kan tegenhouden. Intussentijd kunnen we haar kamerjte mooi van roze naar blauw verven, vind ze vast fijn.' Zei ij met een glimlach en wierp ene blik naar Ralf toe.
    'Enneh, Ralf; ik denk nirt echt dat Umbridge mij nog zou willen spreken na de hele ontplofte deur gedoe, en ze haat Fred. Dus.. kan jij..?' Vroeg ik, hopend dat hij naar het grote zaal zou gaan.
    'Eh-' murnelde hij en keek Fred maar aan.
    'Twee- twee personen kunnen haar ook bezig houden terwijl de ander haar kantoor laat ontploffen. Of- of we sluiten haar gewoon ergens op.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je kan wel dansen- iedereen kan dansen. Of ik kan het je leren.’ Met dat knipoogde hij weer wat me verlegen naar beneden liet staren waar hij naar mijn handen greep.
    ‘En over het eten; dan moet je maar echt waar aanschouwen hoe ik met een ander, natuurlijk met tegenzin sta te dansen. Want ik ga echt niet eten, want dat heb ik belooft. Nou ja.. mezelf.’ Nerveus beet ik op mijn lip. Ik wist al zeker dat het Angelique zou zijn en dat als ik niet aanwezig zou zijn zou ze slechts vrij spel hebben. Het was al niet moeilijk; maar dan helemaal niet- dus welke optie het ook was; het zou niet goed uitpakken.
    Zachtjes schrok ik op uit mijn overpeinzingen van een stel lippen die tegen die van mij belanden; van George die ik toch wat onzeker beantwoorde tot hij me veels te snel los liet.
    ‘Of nee, ik wil met niemand anders dan alleen met jou. Dus dan prop ik dat vettige broodje in jouw mond zodat ik ook eindelijk kan eten, en jij met mij samen naar het bal kan gaan.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd. ‘G-george.. hoe kan je dat nou zeggen. Ik moet in nette kleding en dan ga ik mezelf zeker volvreten zodat ik niet nergens meer in pas.’ Weer schudden ik mijn hoofd en voornamelijk omdat ik geen flauw idee waar ik nette kledij vandaan moest halen. Ik had enkel twee setjes schoolkleding; de trui die mevrouw Weasley voor me gebreid had en mijn spijkerbroek; shirt en vest waar ik de hele zomer in rond gedwaald had.
    Soms was het beter om een meisje te zijn; of als ik dat gebleven was. Dan kon ik van een willekeurig gordijn een fatsoenlijke jurk van maken.
    ‘..wees maar niet bang. Ik ga proberen om je niet voor schut te zetten, en jij mag gewoon dansen met wie je wilt.. ik vermaak me dan heus wel.’ Loog ik het laatste. Ik vermaakte me nooit in drukke ruimtes. Ik kon daar niet tegen toen ik nog zwerkbalden en het is alleen maar erger geworden sinds ik uit het team geschopt was. Eigenlijk als ik geweten had dat er een bal op komst was; had ik mezelf verstopt in mijn eigen bed onder een deken of ergens buiten in de kou.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben net Campbell; ik kan ook niet tegen drukke ruimtes en vooral schoolfeesten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik ben net Campbell; ik kan ook niet tegen drukke ruimtes en vooral schoolfeesten.


    Ikke ook :'o om die reden ben ik nooit in de aula tijdens de pauzes van mijn school :l

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 19:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Ik ben net Campbell; ik kan ook niet tegen drukke ruimtes en vooral schoolfeesten.


    Ligt er aan met wie ik ben en mijn humeur :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ikke ook :'o om die reden ben ik nooit in de aula tijdens de pauzes van mijn school :l


    Op de middelbare moesten we altijd verplicht in een veels te kleine aula zitten. De congierges liepen altijd dan ook rond bij de lokalen en kluisjes; maar aan de andere kant; de aula was echt gewoon té klein voor alle leerlingen dus je zat daar nogal opgepropt waardoor veel mensen op de trappen gingen zitten xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Op de middelbare moesten we altijd verplicht in een veels te kleine aula zitten. De congierges liepen altijd dan ook rond bij de lokalen en kluisjes; maar aan de andere kant; de aula was echt gewoon té klein voor alle leerlingen dus je zat daar nogal opgepropt waardoor veel mensen op de trappen gingen zitten xd.


    Bij ons is het ook verplicht in een, net als wat je zei, veels te kleine aula zitten. Oké, het is best groot maar er zijn te veel leerlingen op mijn school wat de aula klein maakt. Hoe dan ook, ik en een vriendin van mij, we gaan altijd naar het begane grond toe waar er een sneaky verstopte tap ergns zit en wij ons daar in de hoek verstoppen tot de pauze voorbij is x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘G-george.. hoe kan je dat nou zeggen. Ik moet in nette kleding en dan ga ik mezelf zeker volvreten zodat ik niet nergens meer in pas.. wees maar niet bang. Ik ga proberen om je niet voor schut te zetten, en jij mag gewoon dansen met wie je wilt.. ik vermaak me dan heus wel.’ Ik schudde met mijn hoofd voordat ik hem zachtjes mee door de gangen trok, serieus niet wetend waar we eigenlijk naar toe konden gaan.
    ‘natuurlijk dans ik met niemand anders dan alleen met jou, tenminste, als je het wilt. Zo niet, dan dans ik niet. Campbell.. geloof nou dat ik alleen van jou hou. Vreemd gaan is niet iets alledaags, weetje.’ zei ik dan en besloot maar uiteindelijk hem mee richting de leerlingenkamer te trekken.
    ‘en oke; als jij zelf dunner wilt worden, hou ik je niet tegen hoewel je echt niet dik bent. Maar als ik zie dat je letterlijk niets eet, dan ben ik helaas verplicht om de te vettige broodjes van madama plijster persoonlijk aan jou te voeren.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Oh Merlin, het is zo lang geleden dat we samen iets leuks hebben gedaan!’ hoorde ik May enthousiast zeggen waardoor mijn spier toch wat samenspanden. Alleen al bij die woorden kon ik het niet laten om voor te stellen hoe die twee… hoe die twee intiem zijn geweest. Het is gewoon walgelijk; vooral omdat Jonah daar plezier aan heeft beleefd.
    ‘Examenjaar en ik wil echt slagen. Dus ik zit de hele dag op de kamer. D-dus, gaan we.’ Aan de volume kon ik horen dat hij precies aan mijn andere kant stond; en hoewel het oneerlijk was- keek ik juist naar de kant waar Victoire me beetgenomen had zodat ik hém en May niet zien; gezien er al een misselijkmakend schouwspel voor mijn ogen afspeelde; waar ik geen eens mijn ogen dicht voor hoefde te doen. ‘Oh eh, Victoire, ik eh… Ik heb op dit moment geen galjoenen ofzo hier, maar ik krijg binnenkort weer een nieuwe lading toegestuurd.’ Victoire lachte alleen maar. ‘Je hoeft niet te liegen; tegen me, May. Het is niet erg.’ Zei ze enkel voordat Jonah tussendoor kwam.
    ‘Ja, misschien kunnen we beter iets gaan drinken ofzo, ik trakteer.’ Meteen knikte Victoire.
    ‘..Dat klinkt goed.’ Abrupt trok ze me de deur uit met haar zwarte jas wat haar perfect paste terwijl haar haar sierlijk over haar rug zwiepte. Langzaam voelde ik hoe de sneeuwvlokken mijn haren en op mijn sjaal en jas vielen. Natuurlijk; het moest weer eens sneeuwen. Alsof er niet genoeg sneeuw lag. Hagrid had wel een pad gemaakt richting zweinsveld; maar dat was waarschijnlijk puur uit eigenbelang. Het was algemeen bekend dat hij om de zoveel tijd dronken werd waardoor hij zijn hutje in de brand stak. Een huis kon je het niet noemen. Zachtjes trok ik algauw nadat ik finaal ondergesneeuwd was; Victoire de drie bezemstelen in waar madame Rosmerta in een nog best overvolle bar zag staan. Iedereen leek door elkaar heen te lopen. Langzaam ontknoopte ik mijn jas waar Victoire meteen mijn voorbeeld volgde en rond keek alsof ze hier jaren lang al kwam wat mij de sneeuw zachtjes uit haar haar deed halen voordat ik haar naar een willekeurige tafel trok bij een al- naar mijn mening- te vroege kerstboom.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wat kunnen Ralf & Camp eigenlijk doen in andere topic? xd want ik moet nog steeds met Canne reageren xd'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    wat kunnen Ralf & Camp eigenlijk doen in andere topic? xd want ik moet nog steeds met Canne reageren xd'


    Idk (: misschien kunnen nook net als de oude @generations verwaald raken doordat de koets hun naar de verkeerde plek bracjt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••