• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Idk (: misschien kunnen nook net als de oude @generations verwaald raken doordat de koets hun naar de verkeerde plek bracjt :'D


    Je weet wat er gebeurde met Cage toen dat gebeurden. One cannot simply get lost in the woods without falling in love. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met dat trok hij me de gangen door waardoor ik vermoedde dat we de keukens in zouden gaan zodat hij zichzelf kon vullen; hij had het nodig om mooi groot en sterk te blijven en voor zijn harde trainingen. Ik had het niet nodig. ‘Natuurlijk dans ik met niemand anders dan alleen met jou, tenminste, als je het wilt. Zo niet, dan dans ik niet. Campbell.. geloof nou dat ik alleen van jou hou. Vreemd gaan is niet iets alledaags weetje. En oke; als jij zelf dunner wilt worden, hou ik je niet tegen hoewel je echt niet dik bent. Maar als ik zie dat je letterlijk niets eet, dan ben ik helaas verplicht om de te vettige broodjes van madama Plijster aan jou te voeren.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd terwijl hij me de leerlingenkamer introk.
    ‘…George..’ smeekte ik hem haast waar ik hem naar me toe trok om even naar zijn kin te staren terwijl ik geen flauw idee had waar ik moest beginnen. Merlin; waarom zag hij niet in dat dit alles voor hem was; om mijzelf net zo perfect te maken zoals hij voor mij was. Een onmogelijke opgave voor mij dus. Daarnaast moest ik ook die twee groentes die ik at ook mee stoppen. Ik moest sneller afvallen want ik had geen flauw idee wanneer de bal nu was; behalve richting kerst. Ik moest iets nets regelen wat ook al onmogelijk leek.
    ‘..Je hoeft me echt geen broodjes van madame Plijster te voeren. Ik heb gewoon geen honger; oké, George.’ Met dat pakte ik beide handen die ik om me heen trok.
    ‘..De doel heiligt de middelen, nietwaar. Over een poosje ben je er vast blij over. Nu- nu kan je het gewoon niet overzien omdat er geen resultaat is.’ Gaf ik als weerwoord waarbij ik een zachte kus op zijn borst drukte om met mijn handen zijn handen los te laten waar ik hem bij zijn middel beet pakte.
    ‘Maar jij moet wel eten; George. Straks val je nog neer; en je hebt binnenkort een zwerkbalwedstrijd..’ helaas had ik dat op de gangen opgevangen terwijl ik over het laatste zo enthousiast mogelijk probeerde te zijn; hoewel het me ergens brak dat ik gewoon niet blij voor George kon zijn op dat punt.
    ‘..Dus als jij nu lekker gaat douchen of iets- wat je ook wilt doen; dan ga ik wel wat voor je halen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Je weet wat er gebeurde met Cage toen dat gebeurden. One cannot simply get lost in the woods without falling in love. x'D


    Natuurlijk xq ehm, misschien dat camp hem gewoon wat kan plagen of nerveus kan maken over roxy :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch ik weet niks voor mijn personages in andere topic :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    sorry, ik ga zo reageren. ben even brb


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben echt bang dat Ralf en Cam iets gaan krijgen @generation. Het is gewoon te voorspelbaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘…George..’
    We kwamem de leringenkamer ingelopen waarna Campbell mij losliet om me om te kunnen draaien waarna ik geen moeite meer deed om zijn blik op te kunnem vangen en glimlachte maar naar hem.
    ‘..Je hoeft me echt geen broodjes van madame Plijster te voeren. Ik heb gewoon geen honger; oké, George.’
    Hij pakte mijn handen vast die hij om zich heen trok en ik deze keer maar bleef zwijgen. Ik heb zo'n gevoel dat ik te bazig ben over Campbell. Te overbezorgd, te bazig, te plakkerig, ik moet er echt veranderingen in brengen..
    ‘..De doel heiligt de middelen, nietwaar. Over een poosje ben je er vast blij over. Nu- nu kan je het gewoon niet overzien omdat er geen resultaat is.’
    Nog steeds bleef ik hem zwijgend anstaren hoewel ik al lang al een bom op hem had laten vallen. Hij liet mijn handen los om die langs mijn middel te leggen en drukte vervolgens een kus op mijn borstkas; best wel schattig aangezien Campbell ook kort is. Misschien is dat de reden wel waarom ik hem vaker kus dan hij mij; hij kan moeilijk bij mijn lippen en ik makkelijk bij die van hem. Hoewel hij me dan wel wat omlaag kan trekken. Wacht- waarom in Merlijns naam denk ik aan dit?
    ‘Maar jij moet wel eten; George. Straks val je nog neer; en je hebt binnenkort een zwerkbalwedstrijd.. dus als jij nu lekker gaat douchen of iets- wat je ook wilt doen; dan ga ik wel wat voor je halen..’
    Nog steeds bleef ik zwijgend stil staan en staarde hem maar aan. Merlin, hij is echt niet dik. Dun zelfs.
    'Serieus Campbell; ik heb geen honger.' Zeg ik dan met een glimlach.
    'Anders had ik aan madama plijster ook voor nog zo'n broodje kunnen vragen. Maar nee. Maar Camp; beloof me dat je gewoon gaat eten als je echt honger hebt. Ik wil je in de ochtend niet dood in bed zien ondat je te weinig at,' zei ik dan met een glimlach voordat ik mijn armen wat steviger rond Campbell heen legde.
    '..nu hebben we wat tijd voor ons zelf. Dus; waar heb jij zin in Camp? Ik heb al genoeg gelachen in mijn leven. Nu is het jouw beurt.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oké het klinkt echt stom maar ik heb net Supernatural gekeken; de episode waar Dylan in speelt; maar hij is zo geweldig ^^ :'D en toen ik hem zag acteren herkende ik hem meteen (ook nogal door zijn stem of course :'D) maar ik vond hem echt super acteren; like always! hij verdiend meer credits :'}


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Ik ben echt bang dat Ralf en Cam iets gaan krijgen @generation. Het is gewoon te voorspelbaar.


    Juist ja... omdat Cam een emmer op Scorpius' hoofd via de deur gaat laten vallen :'D dat hecht een hele dikke band met Ralf xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya







    Dylantje met een geweer x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:







    Dylantje met een geweer x')


    Superntural ^^
    En die eerste is echt geweldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    Juist ja... omdat Cam een emmer op Scorpius' hoofd via de deur gaat laten vallen :'D dat hecht een hele dikke band met Ralf xd


    Toen had ik de post nog niet gelezen. Maar ik denk dat ik Scorpje zometeen maar naar ze toe moet sturen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Superntural ^^
    En die eerste is echt geweldig.


    haha heb je die episode al gezien? :'D ik lag echt dubbel om een opmerking... maar daar zijn jullie nog een beetje te jong voor (A) maar Dylan doet gwn alles zo levendig en leuk :'} Just so perfect ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    haha heb je die episode al gezien? :'D ik lag echt dubbel om een opmerking... maar daar zijn jullie nog een beetje te jong voor (A) maar Dylan doet gwn alles zo levendig en leuk :'} Just so perfect ^^.


    Haha ik ben pas bij aflevering vier ofzo :x dus nee. Maar ik had wel al een filmpje opgezocht waarin Dylan Dean speelde. Hij speelde dat erg goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha ik ben pas bij aflevering vier ofzo :x dus nee. Maar ik had wel al een filmpje opgezocht waarin Dylan Dean speelde. Hij speelde dat erg goed.


    Jaa :'D ik heb ooit supernatural gekeken maar ik vond het saai. Nu volg ik alleen de Dylan episodes dat er maar twee zijn x'D Ik lachde me ook dubbel toen hij de taart ging eten en hij te dom was om niet na te denken dat het misschien vergiftigd kon zijn 8'D ik vond het jammer toen hij zich weer terugveranderde...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya