• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik ben net hier aangekomen; vanuit Beauxbattons. Daarnaast heb ik van je vader nog gehoord dat je enorm hoge cijfers hebt.’ Ik doe mijn interstellair best om niet dat kreng op dit moment ter plekke aan te vallen en zoveel pijn te doen als ik kan. Hè durft ze aan Kealan te zitten, míjn Kealan, waarvan ik zielsveel hou.
    ‘..Dus hij en jij natuurlijk ook; mogen heus wel even pauze hebben van het harde werken. En daarnaast moet iemand onze spullen toch dragen.. Ik heb Mays kast doorzocht; en ze moet nodig mee naar Frankrijk waar de echte mode is. Merlin; ik snap niet hoe de meisjes op deze school het overleven. Ik bedoel Patricia; een coltrui met bergschoenen? Het pas gewoon niet. Ik snap niet hoe jij de jaren met al die meisjes doorkomt. .Misschien moet je het maar overwegen om volgend jaar naar Beauxbattons te komen; May.’
    Ik grinnik. 'Lijkt me nou echt leuk voor je, May,' mijn stem klinkt veel enthousiaster dan ik me voel.
    Ze glimlacht. 'Dat is zo lief, Vicky! En het spijt me heel erg van mijn kast; ik heb gewoon zo weinig tijd om nieuwe kleding te kijken.' Ik kijk haar aan en heb medelijden, aangezien ik weet dat de reden dat ze geen dure kleding heeft is dat haar ouders het gewoon niet kunnen betalen.
    'W-we kunnen ook iets anders gaan doen dan shoppen? Misschien naar de Drie Bezemstelen of het Krijsende Krot ofzo, daar was een echte weerwolf.' Ik doe mijn best om een beetje energiek te klinken, maar weet dat ik daar waarschijnlijk in faal.
    'En eh, Kealan mag dan wel hoge cijfers halen, maar ik moet echt nog veel doen voor Voorspellend Rekenen en daarvoor heb ik wel echt mijn beste vriend aka bijles gever Kealan voor nodig.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ik-kan ik je even alleen spreken, Ralf?'
    Ik keek van Leo naar Fred die mij meteen de badkamer in trok. Wederom vermeed ik zijn blik en krabde wat nerveus achter mijn nek. Als hij alleen met mij wilt praten, betekend het niet iets goeds.
    'Luister; Ralf, ik weet dat het lastig is om mij weer te vertrouwen en ik snap het ook echt wel als je niet wil dat ik alleen bij Leo ben, maar weet je zeker dat je dit wilt doen? Leo en ik- wij hebben al een heleboel keer staf gehad. Ik wil niet jou ook op het slechte pad meetrekken, oke?'
    Zwijgend bleef ik naar puntjes van mijn schoemem staren tot ik zijn lippen maar voor heel even op die van mij voelde.
    'Alleen omdat ik van je hou.'
    Ik keek Fred weer aan en knikte met mijn hoofd. Merlin- wat doe ik?
    'Ik kan het wel aan; Fred.' Zei ik zachtjes en probeerde mijn gewoonlijke wanhopige en onzekere toon weg te drukken.
    'Alles heeft zijn eerste keren. Als jullie het kunnen, kan ik het ook en ik wil het ook. Ik ben niet vior niets in Griffoendor geplaatst.' Zei ik, en nog zonder hem een blik waardig te gunnen, draaide ik me om en beende de badkamer uit waar ik al mijn ingehouden adem uitblies en een aantal keren met mijn handen door mijn zweterige haren ging. Dus zo verpest je je eigen weekend.


    Net als George, haalt Ralf alles uit te kast. Dus zo ziet een jaloerse Ralf eruit x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Awh, Ralf is lief.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Net wanneer ik van het bedrand wilde springen stond George voor me; waarbij hij naast me op het bed ging zitten. ‘Nee- jij moet eten. Alleen dan kunnen we naar de leerlingenkamer toe vluchten Camp; eerst dat lege buikje van jou vol krijgen.’ Met dat hield hij het broodje voor mijn gezicht waardoor ik haast geen centimeter kon bewegen zonder het te raken. Met een vinger prikte hij in mijn buik waardoor ik maar naar beneden staarde. ‘Kom op Camp; een hapje. Een hapje voor mij?’ met dat duwde ik het broodje maar weg voor ik maar van het bed af gleed wat me voor het eerst sinds wanneer zelfstandig deed staan. Als een stoplicht dat van groen naar rood sprong werd ik wat duizelig waardoor ik even stil bleef staan terwijl ik me stevig vasthield aan de reling van het bed. ‘Buik.’ Verbeterde ik hem meteen op zijn eerdere woorden. Ik ging niet onder stoelen of banken steken dat ik dikker was dan ooit daarvoor. Mijn kleding die die jongen aan mij gaf wat afkomstig was voor mijn moeder.. mijn moeder was misschien toevallig mijn maat vergeten waardoor het zo groot viel; hoewel het nog steeds kleiner was dan Georges kledij.
    ‘..Het lost zich automatisch wel op. Zodra.. zodra ik weer ga sporten; George.’ Probeerde ik hem vrolijker te maken waarbij ik maar gauw mezelf verbeterde met; ‘vanavond.’ Gezien George waarschijnlijk niet zat te wachten op loze woorden. Misschien moest ik maar meteen actie ondernemen en gewoon vanavond beginnen met hardlopen. Ik deed het eerst vaak- en ik wist dat ik enorm uit conditie was.
    ‘misschien.. misschien kan je even langs de keukens om eten te halen voor jezelf- want.. als we niet opschieten komt ze terug.’ Zei ik toch ietwat angstig waarbij ik naar madame plijsters kantoortje keek.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een hele post... Poef... Weg


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    'Dat is zo lief, Vicky! En het spijt me heel erg van mijn kast; ik heb gewoon zo weinig tijd om nieuwe kleding te kijken.' Even keek ik van Jonah naar May. Eigenlijk vond ik niks mis met haar kleding; maar als Victoire een minpunt had; was het wel merken. Ze liet zich daar heel erg door beïnvloeden waardoor ze vaak enorm dure dingen kocht. Ze was dan ook enigst kind waardoor ze flink verwend deed. Toch kon ze zich wel inleven in een ander; hoewel ze ook een enorm kreng kon zijn- mag ik sommige verhalen van meisjes horen. Zelf had ik er weinig last van gehad, hoewel ze meestal zorgt dat ik niks hoef te zeggen omdat ze al dominant haar; of onze mening verkondigd.
    'W-we kunnen ook iets anders gaan doen dan shoppen? Misschien naar de Drie Bezemstelen of het Krijsende Krot ofzo, daar was een echte weerwolf. En eh, Kealan mag dan wel hoge cijfers halen, maar ik moet echt nog veel doen voor Voorspellend Rekenen en daarvoor heb ik wel echt mijn beste vriend aka bijles gever Kealan voor nodig.' Met dat stond ze op waarbij ze even May in een omhelzing trok. ‘Wacht maar. Deze zomervakantie kom je bij me logeren; en je bent net mijn zusje- dat weet je.’ Met dat zag ik haar een kus op Mays wang drukken; iets wat typisch Victoire was waarna ze May losliet. Zachtjes gaf ze Jonah een duwtje waardoor hij iets meer naar mij kwam wat me meteen mijn hoofd af deed draaien. ‘..Dat kan heus wel een middagje wachten. Joontje. Noem eens een ding wat beter is dan een middagje doorbrengen met je geliefde. Ik zou ook een middagje vrijmaken voor Kealan tenzij de nieuwe collectie van Marielle bordeaux uit zou komen.’ Zei ze direct voordat ze me liefjes aankeek. ‘Haar jurken zitten als zijde.’ Met dat rolde ze van bewondering met haar ogen voordat ze even met haar handen Jonahs hoofd draaide tot ze naar haar een goedgekeurde jongen vond en naar een zwartharige; gespierde jongen wees. De wachter van Ravenklauw. ‘..Als je zeker weet dat je niet mee komt; dan denk ik dat hij wel met alle liefde mee gaat..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik neem aan dat je weer eens niets weet voor Campbell en Roxanne @generation :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik neem aan dat je weer eens niets weet voor Campbell en Roxanne @generation :p


    Uhmmm :p ik heb er nog niet eens naar gekeken (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Im plaats van de broodje aan te pakken, duwde hij die weg om mij met een teleurgestelde blik acjter te laten. Hij trok zichzelf overeind en leunde tegen het bed aan; hij leek moeite te hebben met staan.
    ‘Buik.. het lost zich automatisch wel op. Zodra.. zodra ik weer ga sporten; George. vanavond. misschien.. misschien kan je even langs de keukens om eten te halen voor jezelf- want.. als we niet opschieten komt ze terug.’
    Ik keek hem even aan voordat ik de broodje als een pakketje voor madama plojster, netjes op het bed legde en vervolgens vaan Campbell zijn hand greep om hem nee de ziekenzaal uit te sleuren.
    'Je bent goed zo; Camp, je hoeft echt niet te gaan sporten om je "buik" weg te krijgen. En een dubbele correctie; buikje.' Zei ik met een grijns.
    'Dus als we nu naar de keukens gaan, verwacht ik dat je ook wat gaat eten. Alleen dan pas begin ik ook met eten, anders niet. Want- nou ja- je hebt ook geen ontbijt gehad.' Dat betekent een hongerstaking tot dat Camp wat eet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Wacht maar. Deze zomervakantie kom je bij me logeren; en je bent net mijn zusje- dat weet je.’ Ik kijk hoe Vicoire een kusje geeft op Mays wang - het grote verschil tussen jongens en meiden - en naast mij gaat zitten waardoor ik dichter bij Kealan kom te zitten - niet dat ik dat erg vind, in tegendeel.
    'Dat kan heus wel een middagje wachten. Joontje. Noem eens een ding wat beter is dan een middagje doorbrengen met je geliefde. Ik zou ook een middagje vrijmaken voor Kealan tenzij de nieuwe collectie van Marielle bordeaux uit zou komen.’ Geïrriteerd kijk ik haar aan, ze laat maar al te duidelijk weten dat Kealan haar vriendje is. ‘Haar jurken zitten als zijde.’
    Ze pakt mijn hoofd vast en ik doe moeite om haar niet gewoon ter plekke weg te slaan. ‘..Als je zeker weet dat je niet mee komt; dan denk ik dat hij wel met alle liefde mee gaat..’
    Ik kijk naar de jongen en meteen voel ik jaloezie. Njet omdat May zegt; 'Hij is wel heel knap hoor,', maar omdat ik niet wil dat mijn vriendje de dag doorbrengt met zijn verloofde en een of andere jongen en zonder mij.
    'I-ik kom wel mee,' mompel ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Tot mijn opluchting legde hij het broodje neer waarna hij naar mijn hand greep om me toch in een wat té snel tempo de ziekenzaal uit te trekken.
    ‘Je bent goed zo; Camp, je hoeft echt niet te gaan sporten om je ‘’buik’’ weg te krijgen. En een dubbele correctie; buikje. Dus als we nu naar de keukens gaan, verwacht ik dat je ook wat gaat eten. Alleen dan pas begin ik ook met eten, anders niet. Want- nou ja- je hebt ook geen ontbijt gehad.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd waarbij ik even hem aankeek voor ik weer omlaag keek.
    ‘Ik- ik ontbijt nooit; George.’ Vertelde ik naar de waarheid. Ik hield verder maar buiten beschouwing dat ik ook niet tot weinig avond eten. Altijd als ik samen met George ging avondeten dan at ik maar twee boontjes; of twee kleine worteltjes soms slechts een hapje aardappelpuree en een glas water zodat alle stoffen die ik binnen kreeg zo gauw mogelijk mijn lichaam uit gingen. Meestal als ik klaar was; hoewel ik meestal wel twee minuten over een worteltje deed; leunde ik de rest van de avondmaal tegen George aan en een enkele keer praatte ik met Leo waardoor ik maar op mezelf moest leunen. Misschien begreep George het nu niet; maar later zou hij blij zijn dat ik dit deed.
    ‘..Ik eet jou wel.’ Met dat trok ik even mijn mondhoek op waarbij ik hem weer zachtjes naar beneden trok om mijn lippen op die van hem te drukken die ik extra lang aan die van hem gehecht hield voordat ik het beëindigde door zachtjes op zijn onderlip te bijten.
    Zachtjes liet ik mijn vrije hand over zijn buik gaan waar ik tot mijn voldoening zijn lichte spieren voelde wat twee kleine blosjes op mijn wang deed vormen, hij was zo onwijs knap.
    ‘Maar jij moet wel eten; voordat je uithongert. Morgenochtend zou ik wel extra veel dingen mee nemen uit de zaal voor je. Ik heb je al twee dagen verwaarloost.’ terwijl een ontbijt op bed heel niet zo moeilijk was; beëindigde ik mijn zin in mijn hoofd. Zachtjes drukte ik een kus op zijn blouse waar ik zijn hand die van mij omsloot steviger beetpakte om hem de gangen door te trekken. Richting de keukens.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘I-ik kom wel mee.’ Even keek ik van Jonah naar Victoire die zelfvoldaan naar May keek voordat ze haar omhoog trok en enthousiast tegen haar begon te kwebbelen; direct waarna ze ons wenkte en haast huppelend met May liep. Je kon veel van haar zeggen; maar immense enthousiasme was toch verwonderlijk. Met dat trok ik Jonah omhoog waar ik even van zijn ogen naar zijn lippen keek voordat ik mijn ogen even dichtkneep. Dit voelde zo raar. Aan de ene kant zou ik hem zo graag nu een kus geven of even in zijn armen kruipen maar het was verboden; waardoor ik Jonah maar even aan zijn pols meetrok zodat er geen roddels zouden verspreiden.
    ‘..Dat word een middagje shoppen met May en Victoire; in plaats van zwerkballen.’ Met dat zwaaide ik even met mijn toverstok waardoor mijn en Jonahs jas tevoorschijn schoten. Ik schoot mijn jas aan waar ik mijn sjaal en handschoenen tevoorschijn haalde uit mijn zakken om die ook om te doen voordat Victoire weer May meesleurden en blijkbaar haar helemaal warm aangekleed had voordat Victoire haar arm om mij heen sloeg en May aan Jonah gaf en ergens wist ik me niet hoe ik me hierbij moest voelen. Vooral omdat May en Jonah seks hebben gehad terwijl Jonah mijn eerste kus was; mijn eerste in alles; zelfs mijn eerste knuffel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik- ik ontbijt nooit; George.. ik eet jou wel.’
    Ik wilde protesteren- nee, ik wilde weer terug naar het ziekenzaal rennen om de vettige broodje persoonlijk aan hem te voeren, maar dat kon ik niet doen doordat Campbell mij wat omlaag trok en zijn lippen tegen die van mij aandrukte; wat vele maler beter was dan mijn voer-Campbell-met-vettige-broodje plan. Hoewel hij langer op deze positie bleef staan, vond ik het nkg steeds dat hij de kus veels te snel beëindigde en nog zachtjes op mijn onderlip beet waarbij ik voor een fractie van een seconde echt waar dacht dat hij zijn woorden van daarnet echt meende.
    ‘Maar jij moet wel eten; voordat je uithongert. Morgenochtend zou ik wel extra veel dingen mee nemen uit de zaal voor je. Ik heb je al twee dagen verwaarloost.’
    Hij drukte een kus op ik blouse waarbij ik (et ij ar o he hee wildr slaan (wat in merlijns naam was ik hier aan het schrijven?)) waarbij ik net mijn arm om hem heen wilde slaan (?) maar greep al naar mijn hand en trok mee de gangen door.
    'nee Campbell; ik beloof plechtig dat ik vanaf nu alleen weer ga beginnen met eten, als jij ook normaal begint met eten.' Zei ik en probeerde mijn serieuze blik te behouden hoewel dat niet kon met de grijns die perse tevoorschijn wilde komen.
    'Eh- nu we dst afgehandeld hebben..' begon ik en trok hem tot stilstand zodat hij me aankeek.
    'Ik wilde je nkg wat vragen..' met dat pakte ik met mijn vrije hand, zijn vrije hand vast en staarde er nog even naar voordat ik verder ging met praten.
    'Kerstbal komt er weer aan, en vorig jaar was dat niets anders dan een hele hoop drama. Met dat liefdesdrank van Angelina en jij die- die dronken vastgebonden in de kamer van hoge nood zat. En we gingen niet eens samen omdat we de studenten niet wilden laten zien dat we iets hadden- of Karkarov zou ons doden.' Ik trok een mondhoek omhoog voordat ik zijn handen losliet om ze vervolgens langs zijn wangen te kunnen plaatsen.
    'Wil jij met mij naar het bal gaan? Deze keer echt met mij; en hopelijk word het niet zo dramatisch als vorig jaar.' Wie weet van wel.. want ik heb een aantal grote plannen voor het bal. Tenminste, als Camp met mij mee naar het bal wilt gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Nee Campbell; ik beloof plechtig dat ik vanaf nu alleen weer ga beginnen met eten, als jij ook normaal begint met eten.'
    Abrupt schudden ik mijn hoofd en voordat ik kon protesteren trok hij me terug waardoor ik haast tegen zijn borst aan viel terwijl George zelf nu ook mijn andere hand vasthield wat me toch wat zenuwachtig maakte.
    'Eh- nu we dat afgehandeld hebben.. Ik wilde je nog wat vragen.. Kerstbal komt er weer aan, en vorig jaar was dat niets anders dan een hele hoop drama. Met dat liefdesdrank van Angelina en jij die- die dronken vastgebonden in de kamer van hoge nood zat. En we gingen niet eens samen omdat we de studenten niet wilden laten zien dat we iets hadden- of Karkarov zou ons doden.' Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen omhoog waar ik toch even naar zijn gezicht keek om maar langs hem heen te staren omdat zijn blik enorm op mijn gezicht voelde branden- iets wat bevestigd werd door de twee handen die langs mijn wangen werden gezet.
    'Wil jij met mij naar het bal gaan? Deze keer echt met mij; en hopelijk word het niet zo dramatisch als vorig jaar.' Even gleed mijn mond open voordat hij weer dicht viel om mijn ogen weer neer te slagen. Ik had helemaal niks gehoord over een kerstbal- en ik had geen pak meer, geen geld en ik kon niet dansen. Net zoals vorig jaar in de kamer van Hoge Nood was ik tijdens onze enkele dans die we gedaan hadden; zenuwachtig naar mijn voeten gestaard omdat ik hem geen pijn wilde doen door met mijn gewicht op zijn voet te staan.
    ‘N-natuurlijk. I-ik kan alleen niet dansen..’ bekende ik zachtjes om alle andere punten niet op te noemen waarom het onmogelijk was voor mij om daar heen te gaan. Ik kan nog niet eens een cadeau voor hem kopen terwijl hij minstens iedere dag een cadeau verdiende. Hij was zo lief; té lief om waard te zijn. ‘I-ik ga alleen als jij gewoon w-weer gaat eten.’


    Weet George al de thema (gemaskerd, sprookjes? :p)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Campbell Saunders

    'Nee Campbell; ik beloof plechtig dat ik vanaf nu alleen weer ga beginnen met eten, als jij ook normaal begint met eten.'
    Abrupt schudden ik mijn hoofd en voordat ik kon protesteren trok hij me terug waardoor ik haast tegen zijn borst aan viel terwijl George zelf nu ook mijn andere hand vasthield wat me toch wat zenuwachtig maakte.
    'Eh- nu we dat afgehandeld hebben.. Ik wilde je nog wat vragen.. Kerstbal komt er weer aan, en vorig jaar was dat niets anders dan een hele hoop drama. Met dat liefdesdrank van Angelina en jij die- die dronken vastgebonden in de kamer van hoge nood zat. En we gingen niet eens samen omdat we de studenten niet wilden laten zien dat we iets hadden- of Karkarov zou ons doden.' Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen omhoog waar ik toch even naar zijn gezicht keek om maar langs hem heen te staren omdat zijn blik enorm op mijn gezicht voelde branden- iets wat bevestigd werd door de twee handen die langs mijn wangen werden gezet.
    'Wil jij met mij naar het bal gaan? Deze keer echt met mij; en hopelijk word het niet zo dramatisch als vorig jaar.' Even gleed mijn mond open voordat hij weer dicht viel om mijn ogen weer neer te slagen. Ik had helemaal niks gehoord over een kerstbal- en ik had geen pak meer, geen geld en ik kon niet dansen. Net zoals vorig jaar in de kamer van Hoge Nood was ik tijdens onze enkele dans die we gedaan hadden; zenuwachtig naar mijn voeten gestaard omdat ik hem geen pijn wilde doen door met mijn gewicht op zijn voet te staan.
    ‘N-natuurlijk. I-ik kan alleen niet dansen..’ bekende ik zachtjes om alle andere punten niet op te noemen waarom het onmogelijk was voor mij om daar heen te gaan. Ik kan nog niet eens een cadeau voor hem kopen terwijl hij minstens iedere dag een cadeau verdiende. Hij was zo lief; té lief om waard te zijn. ‘I-ik ga alleen als jij gewoon w-weer gaat eten.’


    Weet George al de thema (gemaskerd, sprookjes? :p)


    ik wist het! ik wist gewoon dat Campbell dat zou zeggen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••