• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wees maar niet bang, george word alleen sad als Fred op hem boos word :l en wr doen dit allren omdat er geen genorg Red drama is :'D


    Ja inderdaad. Ralf en Fred zijn te gelukkig samen. Wij moeten hun geluk vernietigen (:<
    Wauw ik denk er altijd over na hoe mijn personages zouden reageren als ze mij tegen zouden komen en wisten dat ik ze dit allemaal aangedaan had. Ik denk niet dat er heel veel van mij overblijft daarna,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ralf en Fred zijn te gelukkig samen. Wij moeten hun geluk vernietigen (:<
    Wauw ik denk er altijd over na hoe mijn personages zouden reageren als ze mij tegen zouden komen en wisten dat ik ze dit allemaal aangedaan had. Ik denk niet dat er heel veel van mij overblijft daarna,


    Als Dylan Everett er ooit achter komt; dat ik van hem een FMT gemaakt heb; en homo dan zal hij me bekogelen met bakstenen :Y) Ohja en dat in alle Rpg's iedereen het nodig vind om hem te kussen dus naja misschien voelt hij zich dan gevleid? Nu zijn haar weer wat korter is ziet hij er weer super hawt uit (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Als Dylan Everett er ooit achter komt; dat ik van hem een FMT gemaakt heb; en homo dan zal hij me bekogelen met bakstenen :Y) Ohja en dat in alle Rpg's iedereen het nodig vind om hem te kussen dus naja misschien voelt hij zich dan gevleid? Nu zijn haar weer wat korter is ziet hij er weer super hawt uit (flower)


    Misschien als hij ziet wiens vriendje hij is, word hij wat blijer x') niet


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Philip schreef:
    (...)

    Als Dylan Everett er ooit achter komt; dat ik van hem een FMT gemaakt heb; en homo dan zal hij me bekogelen met bakstenen :Y) Ohja en dat in alle Rpg's iedereen het nodig vind om hem te kussen dus naja misschien voelt hij zich dan gevleid? Nu zijn haar weer wat korter is ziet hij er weer super hawt uit (flower)


    Foto?

    Waarschijnlijk vind Fred mij wel aardig omdat hij blijft leven (yay) maar hij wordt ook boos denk ik, omdat ik zijn relatie met Ralf aan het verpesten ben. Maar zonder mij had hij Ralf nooit gehad.
    En Jonah haát mij. Dat weet ik nu al.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Foto?

    Waarschijnlijk vind Fred mij wel aardig omdat hij blijft leven (yay) maar hij wordt ook boos denk ik, omdat ik zijn relatie met Ralf aan het verpesten ben. Maar zonder mij had hij Ralf nooit gehad.
    En Jonah haát mij. Dat weet ik nu al.


    Ralf zou ook wel boos op jou worden :p aangezien jij Fred de hele tijf vreemd laat gaan :'D

    George zou tegen mij schreeuwen waarom ik van hem in merlijns naam een alcoholist gecreëerd heb :Y) haha, oké, niet helemaal tenminste :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik post zo foto want ik moet eerst via photobucket uploaden (flower) maar eerst camp posten voor jou en Bea :'D)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe de bed naast mij inzakte wat me even mijn ogen deed sluiten. Natuurlijk ging hij helpen; altijd hielp hij me en altijd was hij voor me. Waarom wist ik niet; maar hij deed het.
    Snel deed ik mijn ogen weer open toen ik zijn handen me omlaag voelde drukken in de kussens voordat hij vlak naast me kwam liggen om helemaal naar mij toe te schuifelen.
    ‘Waarom zou ik weg gaan als ik nog comfortabel naast jou kan liggen? en bij jou zijn is beter dan wat dan ook.’ Verlegen beet ik op mijn lip waar ik zijn lippen teder op mijn wang voelde. Langzaam haalde ik mijn eigen armen van mij vandaan om mezelf over te geven aan de warmte en tederheid van George waardoor ik hem zachtjes op zijn rug drukte om mijn hoofd op zijn borstkas te leggen terwijl mijn armen een poging waagde om rond zijn lichaam te liggen waardoor ik maar zachtjes mijn hand op zijn navel legde waar ik omheen streelde.
    ‘H-het was echt niet mijn-mijn bedoeling om jouw eetlust te bederven. Sorry.’ Murmelde ik terwijl ik maar naar mijn hand keek. Eigenlijk wilde ik ook zeggen dat het me speet voor het feit dat hij hier nu zat; omdat ik zo nodig hem mee moet slepen in mijn ellende en verdriet die zich steeds meer en harder rond mijn hart leek te sluiten zodra alles even goed ging.
    Misschien moest ik me ook niet zo aanstellen. Ik kon me gewoon beter aan George aanpassen dan dat hij zich continu aan mij moest aanpassen. Ik wilde niet eens weten hoe George zich daardoor voelde. Vast als een opgesloten marionet waar ik de touwtjes van droeg.
    ‘Wat zou je het liefst nu willen doen?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan


    Met de twee kopjes hete chocolademelk in mijn handen, slehrde ik mezelf met kleine en langzame stappen richting het ziekenzaal toe. Ergens was ik bang dat Campbell en George weer boos op mij waten.. oké, natuurlijk was George op mij boos en ik wil niet dat onze vriendschap nogmaals breekt. Met mijn zij duwde ik de deur van het ziekenzaal open om George op Campbell zijn bed te ondekken, nog steeds lag hij naast hem waardoor ik naar ze toe liep en de twee kopjes op zijn nachtkastje neer legde.
    '..op een plek zijn waar geen ongewenste personen binnen komen stormen.' Hoorde ik George plotseling mompelen. Ik trok verbaasd mijn webkbrauwen oo waarna ik weer weg keek.
    'Juist ja..eh- ik heb chocolademelk voor jullie. Zei ik en knikte naar de twee kopjes toe. Ik hoorde nog net een zachte dank langs zijn lippen glijden voordat ik ook maar knikte, mr omdraaide en de ziekenzaal uit stormde.
    Met een klap trok ik de deur achter mij weer dicht en beende de gang uit. Hen kan is later nog wel spreken. Nu is het niet een goed moment daarvoor.. denk ik. Dan maar liep ik terug naar de leerlingenkamer toe, hopend om geen Fred of Ralf te zien, die waarschijnlijk ergens aan het kleffen zijn en ik heb geen zin om mijn hart weer te laten breken, geen zin om mijn weekend zo snel te verpesten. Maar alsof mijn geluk mij voorgoed verlaten heeft, zei ik hallo naar mijn ongeluk en zag Fred en ralf naast elkaar in een bed liggen. Ik beet zachtjes op mijn lip waarna ik wegkeek en rechtstreeks naar mijn eigen bed toe liep waar ik op plaats nam en bezelf de kussens in drukte om wanhopig naar het plafond te staren.
    'Hopelijk stoor ik jullie niet?' Vroeg ik zo nonchalant mogelijk en gooide mijn armen achter mijn nek.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George komt er nu aan


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••



    ^ &Ja of course haat ik dat meisje nu al D'; maar still (flower) hij is zo cute :'x



    (dit is hij in film/set but still!) :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:



    ^ &Ja of course haat ik dat meisje nu al D'; maar still (flower) hij is zo cute :'x



    (dit is hij in film/set but still!) :<


    Haha ik heb net Een minuut naar dat onderste plaatje gestaard. Ik vind het echt een geweldig plaatje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha ik heb net Een minuut naar dat onderste plaatje gestaard. Ik vind het echt een geweldig plaatje.


    Ik dus ook D'; en zijn haar zit ook wel leuk :'x

    Hier speelde hij gangster ofzeu ik bekijk die film later wel alleen hij speelt wel goed als acteur maar in slechte rollen x'D dat is het probleem... maar voor hem doe ik alles (A) ook een of twee uur lang een super saaie film bekijken waar hij amper in voor komt :'D




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Een grijns sierde rond mijn lippen toen hij zijn hoofd tegen mijn borstkas aan drukte en zijn hand zich langs mijn navel speelde.
    ‘H-het was echt niet mijn-mijn bedoeling om jouw eetlust te bederven. Sorry. Wat zou je het liefst nu willen doen?’
    '..wat ik nu het liefst wil doen. Ehm-' zei ik zachtjes waarna ik maar naar het plafond bleef staren, tot de deur open vloog en Leo met twee kopjes chocolafemelk binnen kwam lopen die hij zwijgend op onze nachtkastje legde. Merlin hij meemde het toen hij zei dat hij het zou halen..
    '..op een plek zijn waar geen ongewenste personen binnen komen stormen.'
    Murmelde ik maar naar het plafond.
    'Juist ja..eh- ik heb chocolademelk voor jullie.'
    Ik kniktr zachtjes mrt mijn hoofd en mompelde een kleine dank waarna ik Leo weer weg hoorde lopen, de deur uit die met een zachte klap dicht viel. Ik zuchtte zachtjes en deed een poging om Campbell wat aan te kunnen kijken waarna ik een glimlach tevoorschijn perste.
    'Waar ik echt zou willen zijn, was op een plek waar ik alleen met jou kan zijn, voor even en probleemloos. Niet eens even; voor altijd zou fijn zijn.' Zei ik met een grijns voordat ik weer terug naar het plafond keek.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Philip schreef:



    ^ &Ja of course haat ik dat meisje nu al D'; maar still (flower) hij is zo cute :'x



    (dit is hij in film/set but still!) :<


    Ohmerlin die onderste plaatje is zo knap :$


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    I knowww omfg
    ik herkende hem niet D'; maar het is Dylan Everett... de LAATSTE foto beschikbaar



    Herkende jullie hem? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya