• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Locatvia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLaughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rennen voor de bus. Van de ene kant van het station naar de andere. Binnen vijf minuten. I made it pff.. buiten adem Hahaha


    26 - 02 - '16

    Ik zou nu allang dood zijn van uitputting xD

    Heb werkelijk waar geen conditie (bloos)


    -

    Ik heb ook geen conditie, high five sista!


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Ik heb ook geen conditie, high five sista!

    *Hign 5* *pikt traantje weg*


    -

    Haha


    16 - 09 - '17

    O yeah. Woensdagochtend valt rekenen uit, waardoor ik maar les heb van 10:15 tot 12:30, oftewel maar twee uur en een kwartier les van één docent. Als die ook uitvalt, dan hoef ik helemaal niet meer naar school op woensdag, maar dat zie ik ook weer niet gebeuren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    O yeah. Woensdagochtend valt rekenen uit, waardoor ik maar les heb van 10:15 tot 12:30, oftewel maar twee uur en een kwartier les van één docent. Als die ook uitvalt, dan hoef ik helemaal niet meer naar school op woensdag, maar dat zie ik ook weer niet gebeuren.


    *O*


    Oeh, ik ben de opmaak van mijn boek een beetje aan het maken. Ziet er gaaf uit ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    *O*


    Oeh, ik ben de opmaak van mijn boek een beetje aan het maken. Ziet er gaaf uit ;3

    Heb je al iets om te laten zien? :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh... :c

    Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis en straks komt ze er niet meer bovenop. Ik heb vorig jaar juni al mijn ene oma verloren.. Ik zou toch wel graag willen dat mijn andere oma, die nu in het ziekenhuis ligt wel blijft leven... :C


    26 - 02 - '16

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Heb je al iets om te laten zien? :3


    Hij staat op Q, maar ben de opmaak in Word aan t maken. Ik kan screenshots maken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kalon schreef:
    Ugh... :c

    Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis en straks komt ze er niet meer bovenop. Ik heb vorig jaar juni al mijn ene oma verloren.. Ik zou toch wel graag willen dat mijn andere oma, die nu in het ziekenhuis ligt wel blijft leven... :C

    Agh meis. Wat vreselijk om te horen en ik hoop echt voor je dat je oma binnen een paar dagen alweer naar huis kan en weer verder kan leven zoals ze deed voordat ze in het ziekenhuis kwam.
    Hier heb je een hug:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kalon schreef:
    Ugh... :c

    Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis en straks komt ze er niet meer bovenop. Ik heb vorig jaar juni al mijn ene oma verloren.. Ik zou toch wel graag willen dat mijn andere oma, die nu in het ziekenhuis ligt wel blijft leven... :C


    Oei... jeetje, sterkte meid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Hij staat op Q, maar ben de opmaak in Word aan t maken. Ik kan screenshots maken?

    Als je dat wilt doen, graag. Ik ben namelijk erg benieuwd. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Als je dat wilt doen, graag. Ik ben namelijk erg benieuwd. (;


    Hahah, het is niet heel speciaal :x
    Maar ik ga het laten zien, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie zijn echt lief.. Ik vind het echt erg :c
    Ze schijnt heel slecht te eten. Toen mijn moeder en ik daar aten, gisteravond, deed ze ook al erg moeilijk met eten.. Ze wilde niets hebben en at pas iets toen we heel erg aandrongen. Ik vrees het ergste :c


    26 - 02 - '16