• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Locatvia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLaughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hallo iedereen!


    16 - 09 - '17

    Hallo, Sylvie!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    Hallo, Sylvie!


    Hoe is het, Kimsel?


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Hoe is het, Kimsel?

    Met mij gaat het wel goed en met jou?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Met mij gaat het wel goed en met jou?


    Goed, maar ben moe.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Goed, maar ben moe.

    Daar heb ik ook vaak last van.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 20:13 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook vast last van.


    Ik heb weinig geslapen, maar ik zal het straks inhalen, haha.


    16 - 09 - '17

    Pim wordt langzaam beroemd ;3


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik heb weinig geslapen, maar ik zal het straks inhalen, haha.

    Dat verklaart je vermoeidheid.
    Ik moet morgen al om kwart voor zeven opstaan vanwege school en ik zal kijken of het me lukt om me dan niét te verslapen. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hallooo, ik ben er ook weer. Zomenteen proefkonijnen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Dat verklaart je vermoeidheid.
    Ik moet morgen al om kwart voor zeven opstaan vanwege school en ik zal kijken of het me lukt om me dan niét te verslapen. (A)


    Beh, zo vroeg.
    @Erieka, ja, straks komt ie op tv xp
    @Kaajl, hallokidoki!


    16 - 09 - '17

    Kalon schreef:
    Pim wordt langzaam beroemd ;3


    Nono, he is alreaady famous :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Sylvie I know right.. *zucht*
    @Kyle Hi en voor straks veel plezier.
    @Erieka Misschien staan er in de toekomst wel duizenden gillende fans voor je huis die vragen of ze Pim in het echt mogen zien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha thanks!

    Lol, vanmiddag was er een opname voor de nieuwe reclame van Vodafone (met Ali B) in de stad. Ik was helemaal in de war waarom er een booster boven de stad uit stak omdat de kermis pas in Mei is, scheen het dus voor de opnames te zijn :W

    Laatst waren ze ook al een film aan het opnemen ergens anders in Purmerend. Waarschijnlijk weer eentje van een boek van Carry Slee. Razend is hier ook al opgenomen en nog een andere film (niet van CS) die volgens mij The Battle heette. Grappig dat ze Purmerend zo leuk vinden voor films, want ik vind er zelf niets aan, ghehe.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 20:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Haha thanks!

    Lol, vanmiddag was er een opname voor de nieuwe reclame van Vodafone (met Ali B) in de stad. Ik was helemaal in de war waarom er een booster boven de stad uit stak omdat de kermis pas in Mei is, scheen het dus voor de opnames te zijn :W

    Laatst waren ze ook al een film aan het opnemen ergens anders in Purmerend. Waarschijnlijk weer eentje van een boek van Carry Slee. Razend is hier ook al opgenomen en nog een andere film (niet van CS) die volgens mij The Battle heette. Grappig dat ze Purmerend zo leuk vinden voor films, want ik vind er zelf niets aan, ghehe.

    Wat grappig.
    Je had de serie Nieuwe Buren van RTL 4 en dat hadden ze opgenomen in de stad waar ik woon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."