• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    McKagan • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Honest - Kodaline

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 6 februari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 22:51 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HelenaRavenclaw schreef:
    wat ben ik blij dat deze dag zo goed als voorbij is


    Same. Het begon al slecht (haar in oog incident en bijna van de fiets gepleurd). Stage ging daarentegen erg goed, tot ik eerder weg mocht en problemen kreeg met het OV. Toen kreeg ik een bericht van iemand die zich veel te veel met mijn leven bemoeid en dat eigenlijk niet zou moeten doen. Diegene vindt het ook super zielig voor me dat ik geen vriendje meer heb, terwijl ik het helemaal niet meer erg vind :W
    Niet is vervelender dan stapels medelijden krijgen terwijl je jezelf helemaal niet zielig vindt ;x

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:03 ]


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Same. Het begon al slecht (haar in oog incident en bijna van de fiets gepleurd). Stage ging daarentegen erg goed, tot ik eerder weg mocht en problemen kreeg met het OV. Toen kreeg ik een bericht van iemand die zich veel te veel met mijn leven bemoeid en dat eigenlijk niet zou moeten doen. Diegene vindt het ook super zielig voor me dat ik geen vriendje meer heb, terwijl ik het helemaal niet meer erg vind :W
    Niet is vervelender dan stapels medelijden krijgen terwijl je jezelf helemaal niet zielig vindt ;x


    Sommige mensen -_-

    en ja ik zag het op fb, moest wel even lachen erom.

    ondanks de begrafenis heb ik een leuke dag gehad. Bij de koffietafel gelachen. nadat we het graf bezocht hadden, kregen orion en ik een verrassend telefoontje dat grotendeels van de club in de kroeg zat, dus wij daarheen. Gedronken op Marijn, nog meer gelachen. Daarna mijn beste vriendin Michelle uithelpen omdat het appartament van haar moeder enorme waterschade heeft gekregen.

    Ja, al met al een geweldige dag eigenlijk :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga eens slapen. Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Ik ga eens slapen. Goodnight!


    Slaap lekker!

    En eigenlijk wel een strak plan ja


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mooi dat jij wel een goeie dag had, Sharon (:
    Die persoon die zich vet veel met mijn leven bemoeit, gaat ook met m'n ex om. Die kennelijk niet snapt waarom het uit is. Ik ben naar mijn weten erg duidelijk geweest en heb mijn punt gemaakt. Ik ben het een beetje zat eigenlijk. Relaties en alles wat erbij hoort. :/


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Mooi dat jij wel een goeie dag had, Sharon (:
    Die persoon die zich vet veel met mijn leven bemoeit, gaat ook met m'n ex om. Die kennelijk niet snapt waarom het uit is. Ik ben naar mijn weten erg duidelijk geweest en heb mijn punt gemaakt. Ik ben het een beetje zat eigenlijk. Relaties en alles wat erbij hoort. :/


    Als jij je daar prettig bij voelt, moeten anderen dat accepteren. Zo niet meppen en negeren!

    sorry ik ben echt moe en ik begin vage dingen te zeggen xD maar ik zou dit ook doen als ik geen slaaptekort had


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sharon nog een wat late huggue hug ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik kan niet slapen, pff.


    16 - 09 - '17

    Peer. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wetrftgyui


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu het officieel op YouTube staat kan ik het ook opgeven als song of the night!*O*



    Lander Depoortere met Mijn Handen


    Queer zijn is gewoon alles

    Thylan schreef:
    Sharon nog een wat late huggue hug ^^



    Awww thank you^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    You look like a One Direction reject.

    I lol'd pretty hard


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shippings schreef:
    Peer. (cat)


    Iemand van mijn school heet zo. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:57 ]

    Halloooo!


    16 - 09 - '17