• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    McKagan • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Honest - Kodaline

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 6 februari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 22:51 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ah okee

    Hmn er is wel een nadeel met dat elven zwaard, die kan namelijk niet in een houder en dat zou ik wel graag willen. Om de hele dag met een zwaard rond te lopen op EFF word ook ik op een gegeven moment zat, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Oeh, welke zouden jullie kiezen. Vind ze beiden erg mooi.
    deze of deze


    Idk. Ik zou voor één gaan, zeker als je als
    Grounder-like
    wil.


    16 - 09 - '17

    Jonty schreef:
    Ah okee

    Hmn er is wel een nadeel met dat elven zwaard, die kan namelijk niet in een houder en dat zou ik wel graag willen. Om de hele dag met een zwaard rond te lopen op EFF word ook ik op een gegeven moment zat, hahah.


    en een leren belt dan met leren houder?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    en een leren belt dan met leren houder?

    Daar gaat 't om, dat zwaard past niet in een houder want dan glipt hij er tussendoor. Ik ga dus denk ik voor het eerste zwaard, deze komt ook wat meer neer op het zwaard dat Grounders hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Daar gaat 't om, dat zwaard past niet in een houder want dan glipt hij er tussendoor. Ik ga dus denk ik voor het eerste zwaard, deze komt ook wat meer neer op het zwaard dat Grounders hebben.


    Oh ja true elvish swords hebben niet het standaard handvat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tylan > Reigns


    16 - 09 - '17

    Verschil #5: Unieke gesprekken waaraan iedereen mag deelnemen.

    Zoals je in verschil #4 al kon lezen worden er in The Nightclub verschillende gesprekken gevoerd. En je moet niet eens zelf inspringen! Voel je vrij zelf een gesprek te starten waaraan alle leden kunnen deelnemen, dit kunnen serieuze onderwerpen zijn maar ook onnozele en rare onderwerpen! Wees creatief en doe mee!


    Ontdek alle #13 verschillen hier

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 18:52 ]


    The Nightclub, official offtopic @Quizlet.nl. Feel the music!

    Verschil #5 bijgevoegd, mijn fout.:'D


    The Nightclub, official offtopic @Quizlet.nl. Feel the music!

    Nightclub schreef:
    Verschil #5 bijgevoegd, mijn fout.:'D


    Ik heb al verschillende keer een song of the night aangevraagd....

    Ik zie het nergens terug...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Ik heb al verschillende keer een song of the night aangevraagd....

    Ik zie het nergens terug...


    Degene met de beginpost hier moet 'm daar zetten, daar kunnen degene met het NC account niks aan doen. Zij updaten enkel de beginpost in de story.


    16 - 09 - '17

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Ik heb al verschillende keer een song of the night aangevraagd....

    Ik zie het nergens terug...


    Dit is ook de verantwoordelijkheid van de topichouder, maar als je hem even post zet ik hem op de wachtlijst van het profiel, sorry voor het ongemak alvast.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Reigns schreef:
    (...)

    Degene met de beginpost hier moet 'm daar zetten, daar kunnen degene met het NC account niks aan doen. Zij updaten enkel de beginpost in de story.


    Ik heb het ook al drie keer in het topic gevraagd...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit is ook de verantwoordelijkheid van de topichouder, maar als je hem even post zet ik hem op de wachtlijst van het profiel, sorry voor het ongemak alvast.^^



    Heel erg bedankt!
    Free- rudimental


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    *

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 19:03 ]


    16 - 09 - '17

    Done!*O*


    Queer zijn is gewoon alles