• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    @Stelmaria zullen wij anders alvast verder gaan met onze personages? Anders moeten we misschien heel lang wachten tot Liv reageert.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik probeer zo snel mogelijk te reageren dan. (: Maar mijn examens beginnen kort, dus het kan zijn dat ik pas in het weekend kan schrijven.


    help

    Stelmaria schreef:
    Ik probeer zo snel mogelijk te reageren dan. (: Maar mijn examens beginnen kort, dus het kan zijn dat ik pas in het weekend kan schrijven.


    Is prima


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (heb dus weer alle tijd om te posten)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (heb dus weer alle tijd om te posten)


    Proficiat! (:


    help

    Congratz voor iedereen die geslaagd is ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Stelmaria went Eren.


    help

    Eren schreef:
    (...)

    Proficiat! (:


    Reincarnate schreef:
    Congratz voor iedereen die geslaagd is ^^


    Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Leeft dit nog?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Shizzle, compleet vergeten. ._.

    Ik probeer dinsdag wat te schrijven!


    help

    Ik zal binnenkort een nieuwe openen met een iets ander verhaal. (ik heb ondertussen net boek 1 uitgelezen, dus ben deels op dw hoogte van hoe en wat) Dit verhaal speelt zich zeg maar af na boek 1, maar dan een ander verhaal.. Het enige wat ik ga spoileren is dat de oude crew een nieuwe groep gaat opleiden, aangezien Hodge dood is en ze wachten op een nieuwe leraar (in mijn verhaal dan)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik zal binnenkort een nieuwe openen met een iets ander verhaal. (ik heb ondertussen net boek 1 uitgelezen, dus ben deels op dw hoogte van hoe en wat) Dit verhaal speelt zich zeg maar af na boek 1, maar dan een ander verhaal.. Het enige wat ik ga spoileren is dat de oude crew een nieuwe groep gaat opleiden, aangezien Hodge dood is en ze wachten op een nieuwe leraar (in mijn verhaal dan)


    Heb je al van de tv serie gehoord? (er komt een shadowhunters tv serie. ze zijn nu aan het filmen en in 2016 komt ie op tv)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Heb je al van de tv serie gehoord? (er komt een shadowhunters tv serie. ze zijn nu aan het filmen en in 2016 komt ie op tv)


    Ja zoiets had ik gehoord ja! Tho vind ik de cast niet echt lijken op de oude, wat best wel slecht is. Maar ik denk wel dat het een goede serie wordt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Btw:

    SHADOWHUNTERS REMAKE!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Meh, ik denk niet dat ik bij de nieuwe ga meedoen. Ben er niet zo aan als er personages van het boek aan meedoen en ik heb ook geen zin om een nieuw personage aan te maken. Sorry. :')


    help