• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    geleninja schreef:
    (...)

    Ja, waarschijnlijk is het handig als Liv eerst reageert.

    Heb je de boeken gelezen? (Nick's broer is Edward Longford, dus misschien dat je hem nog herinnerd uit de boeken)


    Alleen de eerste vier en dat is al twee jaar geleden. :')


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Alleen de eerste vier en dat is al twee jaar geleden. :')


    O, oké. Als je wilt weten wat er gebeurd is weet het is een spoiler voor de laatste 2 boeken. Ik zal het zo minmogelijk spoilerig op schrijven

    Edward Longford moest zijn Parabatai vermoorden, nadat hij slecht was geworden (zie het als een soort bezeten). Hij kon het feit dat hij dit gedaan had niet aan, ook al was het zo dat zijn parabatai al dood was en een demonische energie zijn lichaam alleen nog beheerste, en pleegde zelfmoord naast het lichaam van zijn parabatai. Dit gebeurd in het laatste boek. Ondanks het feit dat hij zelfmoord pleegde, iets wat een no go is in bij shadowhunters, werd toch zijn lichaam verbrand en zijn as gebruikt om de stad van as te beschermen (normaal gesproken worden mensen die zelfmoord plegen op kruispunten begraven waar ook criminelen begraven worden) uit respect voor wat hij moest doen voor hij stierf.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    O, oké. Als je wilt weten wat er gebeurd is weet het is een spoiler voor de laatste 2 boeken. Ik zal het zo minmogelijk spoilerig op schrijven

    Edward Longford moest zijn Parabatai vermoorden, nadat hij slecht was geworden (zie het als een soort bezeten). Hij kon het feit dat hij dit gedaan had niet aan, ook al was het zo dat zijn parabatai al dood was en een demonische energie zijn lichaam alleen nog beheerste, en pleegde zelfmoord naast het lichaam van zijn parabatai. Dit gebeurd in het laatste boek. Ondanks het feit dat hij zelfmoord pleegde, iets wat een no go is in bij shadowhunters, werd toch zijn lichaam verbrand en zijn as gebruikt om de stad van as te beschermen (normaal gesproken worden mensen die zelfmoord plegen op kruispunten begraven waar ook criminelen begraven worden) uit respect voor wat hij moest doen voor hij stierf.


    All righty, thanks. (:


    help

    De boeken met clary bedoel je? Komt hij dan alleen in het laatste boek voor? Want ik heb alleen het laatste nog niet gelezen :3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 20:50 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    De boeken met clary bedoel je? Komt hij dan alleen in het laatste boek voor? Want ik heb alleen het laatste nog niet gelezen :3


    Ja, hij komt maar kort voor. Hij word daarna alleen weer genoemd.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    My lord nu wil ik nog sneller de boeken uitlezen :9~


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Deze loopt toch niet weer dood, hé? :c


    help

    Stelmaria schreef:
    Deze loopt toch niet weer dood, hé? :c


    NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Mijn examens zijn klaar ik kan nu weer posten. Volgens mij wacht ik op Liv...


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nee maar heleboel mensen hadden examens, vandaar :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh all right. Ik begin binnen twee weken pas. (:


    help

    Wow! Damn dat zal dan voor je gevoel wel lang duren denk ik :0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wie doet er hier eigenlijk nog allemaal aan mee? Want misschien is het makkelijker om dat in de beginpost te zetten. :'D


    help

    Stelmaria schreef:
    Wie doet er hier eigenlijk nog allemaal aan mee? Want misschien is het makkelijker om dat in de beginpost te zetten. :'D


    Ik doe nog mee!!!!!!!!!!!!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik doe ook nog mee, maar voor de rest zijn mensen niet echt meer online geweest denk ik


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb de chars, die actief zijn, een underscore gegeven :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †