• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    hi, ik zit in mijn laatste week school voor mijn eindexamens. Ik heb het dus ontzettend druk. Ik zal kijken of ik kan snel kan posten, maar ik weet eerlijk gezegd niet zeker of dat gaat lukken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb ook pas net een stukje gepost. Ik had het de laatste tijd zo druk dat ik het even vergeten was


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ahh, ik was dit ook helemaal vergeten. Ik post vanavond zeker nog wat!


    help

    Ik weet niet of ik nog veel kan posten. Heb deze week examentraining en daarna starten mijn eind examens.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    examens gaan voor! Heel veel succes alvast!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Examens gaan altijd voor! Heel veel succes iedereen die examens heeft


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    thanks!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Whoa, heb ik eindelijk gepost, haha. :'D


    help

    Haha dat van mij kan wel even duren. De kleine heeft een beginnend tandje dat aankomt, dus ze huilt veel en wilt veel bij me zitten. Ik hoop zo even op m'n laptop te kunnen om een stuk te schrijven ^^ op telefoon blijft kut x"d


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb weer gepost. Moet nu weer gaan leren, morgen economie examen.
    de 26e heb ik mijn laatste examen en ben ik helemaal vrij om te posten.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Oh Nick <3


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Oh Nick <3


    Nu de vraag: zal Wolf hem verrot schoppen of door hebben dat Nick zich anders gedraagt (ik bedoel Nick en emotie, dat zie je normaal niet).

    Weet Wolf overigens wat er met Nicks broer gebeurd is? (zou hij dat ooit gehoord hebben of weet hij van niets).


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    en wel niemand vond het erg als Wolf geslagen werd.


    HOW DARE YOU. ;o Ik wil angsty Wolf wel nog ooit eens voorstellen aan jullie, though. :Y)

    @geleninja: Nu hij zijn uitbarsting heeft gehad, zal hij Nick waarschijnlijk uitlachen en toestemmen om te gaan sparren. (: Ik weet niet of hij het weet, maar ik denk wel dat we eens gezegd hebben dat Wolf en Nick elkaar al kenden toen Nick nog in Italië woonde, aangezien Wolf daar vaak met zijn familie heen ging. Omdat hij meerderjarig is, hoeft hij zelfs niet eens in het Instituut te blijven, maar hij en zijn moeder zijn uit elkaar gegroeid en na een hevige ruzie heeft ze hem buiten gegooid en had hij nergens anders meer om heen te gaan. Dat weten niet veel mensen, want hij zegt altijd vaag dat hij in het Instituut blijft omdat de anderen het anders toch niet kunnen redden zonder hem.

    Het is eerst nog Livs beurt, right?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 16:55 ]


    help

    Ik zal zo proberen te reageren! Eventjes huiswerk maken :c


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Stelmaria schreef:
    (...)

    HOW DARE YOU. ;o Ik wil angsty Wolf wel nog ooit eens voorstellen aan jullie, though. :Y)

    @geleninja: Nu hij zijn uitbarsting heeft gehad, zal hij Nick waarschijnlijk uitlachen en toestemmen om te gaan sparren. (: Ik weet niet of hij het weet, maar ik denk wel dat we eens gezegd hebben dat Wolf en Nick elkaar al kenden toen Nick nog in Italië woonde, aangezien Wolf daar vaak met zijn familie heen ging. Omdat hij meerderjarig is, hoeft hij zelfs niet eens in het Instituut te blijven, maar hij en zijn moeder zijn uit elkaar gegroeid en na een hevige ruzie heeft ze hem buiten gegooid en had hij nergens anders meer om heen te gaan. Dat weten niet veel mensen, want hij zegt altijd vaag dat hij in het Instituut blijft omdat de anderen het anders toch niet kunnen redden zonder hem.

    Het is eerst nog Livs beurt, right?


    Ja, waarschijnlijk is het handig als Liv eerst reageert.

    Heb je de boeken gelezen? (Nick's broer is Edward Longford, dus misschien dat je hem nog herinnerd uit de boeken)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.