• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    hi ik kan vanavond pas weer posten. sorry (wilde wel eerder maar het lukte gewoon niet. ) ik heb zo mijn laatste schoolexamen namelijk.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    oké ben te zenuwachtig voor mijn toets om nog te leren. dus heb toch wat geschreven. Het is niet super goed (Alles wat ik in het Italiaans kan zeggen staat in het stukje), maar moest even iets doen om niet aan mijn examen te denken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Is het dan niet 'dan mij'? :c

    Fantastische post, trouwens. :'D

    Volgens mij laat ik hem terugschelden in het Italiaans, maar ik ken alleen Latijn, dus dat wordt waarschijnlijk een ramp. :')

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 12:55 ]


    help

    Stelmaria schreef:
    Is het dan niet 'dan mij'? :c

    Fantastische post, trouwens. :'D

    Volgens mij laat ik hem terugschelden in het Italiaans, maar ik ken alleen Latijn, dus dat wordt waarschijnlijk een ramp. :')


    Het is volgens mij van mij en dan ik, maar ik vond het gewoon echt iets voor Nick om daar in gedachten over te zeuren.

    Wel er is nog altijd google vertalen, maar het zou wel grappig zijn als hij terug probeerd te praten in het Italiaans, als hij zijn kaak tenminste niet gebroken heeft ; )


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    I LOVE THIS SHIT!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    I LOVE THIS SHIT!


    Haha, me too!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Heb jij tijd om vandaag te schrijven?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wacht volgens mij nog op Tatia (en misschien ook Nora, al weet ik niet of Pebble nog actief meedoet? :/)


    help

    Ik ga vandaag proberen een stukje te schrijven (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik zag nu pas dat er echt maar twee jongens mee doen.... :O


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ja klopt o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sorry sorry sorry jongens. Ik heb het de afgelopen weken heel erg druk gehad met school en andere dingen die daaromheen vallen, dus ik heb mijn post niet kunnen schrijven. Ik ben nu nog bezig met het afronden van dingen, maar ik denk dat ik deze week wel weer kan posten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb net gepost. sorry dat het zo lang duurde. Het internet thuis is niet geweldig.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    sorry heb al een tijdje niet gereageerd doordat ik afgelopen twee weken druk ben geweest met mijn setweek en pasen.
    Maar ik ben weer terug!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    You guys are all so dramatic dude. :') Hij gaat ze zo hard uitlachen tho. Ik was dus vergeten te zeggen dat ik afgelopen week op monitorcursus was. Maar nu ben ik dus terug. Ik probeer zo snel mogelijk te posten!


    help