• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Stelmaria schreef:
    Haha, oké, zal ik even denken hoe ik dat ga schrijven. (:


    Wat is er gebeurd met Nick is stiekem als een jongere broer voor Wolf? : )


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Brothers fight, too. ;D


    help

    Stelmaria schreef:
    Brothers fight, too. ;D


    Haha! Ik kan niet wachten op je stukje!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Damn ik ben benieuwd :o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lol, ik ook, want ik heb nog steeds geen idee hoe ik het ga schrijven. :'D


    help

    Haha ja dan is het idd ook voor jou spannend xd Ik zit te denken over een Vampire Diaries RPG maar er zijn er al zoveel en die lopen nooit :(


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben bezig met mijn stukje, maar weet niet of ik die vandaag nog kan posten, ik heb dinsdag debat waar ik me op voor moet bereiden en over twee weken 4 tentamens waar ik ontzettend veel stof voor moet kennen, dus ik heb het een beetje druk...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Geen probleem, ik heb het ook heel erg druk. (:


    help

    Reincarnate schreef:
    Haha ja dan is het idd ook voor jou spannend xd Ik zit te denken over een Vampire Diaries RPG maar er zijn er al zoveel en die lopen nooit :(


    VD RPG's zijn echt heel leuk, maar ze lopen inderdaad bijna nooit ):
    Ik ben vorige week een Matched RPG begonnen en we hebben nog wat mensen nodig, anders ben ik ook bang dat die niet gaat lopen… Iemand geïnteresseerd?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    VD RPG's zijn echt heel leuk, maar ze lopen inderdaad bijna nooit ):
    Ik ben vorige week een Matched RPG begonnen en we hebben nog wat mensen nodig, anders ben ik ook bang dat die niet gaat lopen… Iemand geïnteresseerd?


    Dat dacht ik dus ook! Nooit levert iemand z'n rol in of reageren ze vervolgens niet..

    Lijkt me leuk maar heb nog steeds moeite met mannelijke rollen xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook! Nooit levert iemand z'n rol in of reageren ze vervolgens niet..

    Lijkt me leuk maar heb nog steeds moeite met mannelijke rollen xd


    Ik heb nu ook dat probleem met Eyes are the windows to the soul rpg. De meeste mensen hebben hun rol nog niet ingevuld en ik heb nog twee jongens open.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hmm anders stuur je gewoon een mailtje naar iedereen dat ze hun rol in moeten leveren en anders wordt hun reservatie verwijdert.
    Ik heb het ook heel vaak gehad en het is moeilijk om te zeggen, maar zo leveren mensen wel hun rol in


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Hmm anders stuur je gewoon een mailtje naar iedereen dat ze hun rol in moeten leveren en anders wordt hun reservatie verwijdert.
    Ik heb het ook heel vaak gehad en het is moeilijk om te zeggen, maar zo leveren mensen wel hun rol in


    Thanks, dat helpt.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Leeft dit nog? :c


    help

    Stelmaria schreef:
    Leeft dit nog? :c


    Ik leef nog. Ik wacht alleen op een reactie van Wolf. Geen van mijn beide personages kunnen echt verder.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.