• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Niks tegen mijn wijffie. Leave her alone :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rust zacht mijn lieve Noa-chan. Na drie jaar ben ik je nog steeds niet vergeten. Gaat ook lastig met je foto's op mijn nachtkastje en je halsbandje aan de poot van mijn bed. Ik hoop niet dat je het erg vind dat de kat van mijn vriend er ook bij staat. Ze ziet er net zo uit als jij. Waarschijnlijk leken jullie als twee druppels water op elkaar als je wat ouder was geweest. Helaas was je nog geen jaar oud toen je ons verliet. Elke keer weer zie ik je daar in de sneeuw liggen, je oogje uit de kas en de andere gesloten. Je vacht zat je ook niet zo mee, wit met oranje en zwarte vlekken. Na al die jaren mis ik je nog steeds. Daisy heeft je nu "vervangen". Al val je natuurlijk niet te vervangen, want jij was de lieve, leuke schat die maar al te graag aandacht kreeg en je moeder plaagde. En wat heb je Bo en Zoey altijd geplaagd met je gekke streken. Met plezier kijk ik de filmpjes terug die ik toen gemaakt had. Nog een manier om je niet te vergeten. Ik hoop echt dat er een dierenhemel is. Want daar verdien je wel een plekje.

    Hopelijk is dit ook goed, want ik kon geen tekst meer kwijt op de achterkant van de foto die ik heb van toen je nog maar acht weken oud was.

    Doei lieve Noa.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 1:21 ]

    Pagina 888 van mijn topics is best wel heel grappig.


    Your make-up is terrible

    Partytip, ga nooit stoned naar een verjaardagsfeest vol dronken mensen. ik ben moe !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dit wordt echt een leuk weekeind! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ga naar de staaaaad vandaag ;D
    Naar Zwollywood precies te zijn.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen zijn echt raar...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoveel verdriet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien is het toch een teken dat je minder moet internetten als je gaat dromen over mensen van Quizlet. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voordat ik aan m'n studie kan beginnen eerst eens die stapel vriendenboekjes weg werken. Heel lief en leuk. . . Maar praktisch is het niet (':


    Wiarda schreef:
    Misschien is het toch een teken dat je minder moet internetten als je gaat dromen over mensen van Quizlet. (cat)
    Ja, dat lijkt me wel zo handig, hahaha. Wat droomde je dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelukkig geen procesverbaal maar een waarschuwing. Pff ik had niet gedacht dat ik toch erge schade had gemaakt. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is nog altijd amusant voorspelbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wees eens stil, zo kan ik me nooit concentreren +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is waarom ik naar al die domme quizjes op televisie kijk. Sommige mensen zijn gewoon echt zo stom dat ik me afvraag of ze überhaupt het alfabet wel kennen of zo. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it