• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Goh, de negeerstand staat zeker weer aan.


    'Darling, just hold on'

    Leuk, dit negeerspelletje van je. Eens zien of jij het zo leuk vind als ik mijn delete-spelletje speel. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    (...)Ja, dat lijkt me wel zo handig, hahaha. Wat droomde je dan?

    Ik weet er heel weinig meer van, maar ik heb nog wel onthouden dat ik ergens met Nikki in een café zat en toen weggebeld werd. :'D Volgens mij werd jij ook genoemd, maar was je naar het buitenland of zoiets. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet er heel weinig meer van, maar ik heb nog wel onthouden dat ik ergens met Nikki in een café zat en toen weggebeld werd. :'D Volgens mij werd jij ook genoemd, maar was je naar het buitenland of zoiets. x)


    Haha, awesome. 8D Ik zat in iemands droooom. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Ik verveel me en ben zo ongemotiveerd om iets te ondernemen. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Episode 21 van de 618. Waarom ben ik begonnen aan Naruto? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bah, bah, bah. Ik wil dit gesprek helemaal niet hebben, pap. Als ik naar havo wil, ga ik toch lekker naar de havo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weer een serie over een white male die de damsel in distress moet redden. How fucking interesting.


    Caution first, always.

    Rot op. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And another day of not doing anything. Well done, Evi, well done :/

    Het is vier uur geweest, ik heb geslapen, wat geschreven en gehuild om een aflevering van Doctor Who die ik al gezien had. Wat een productieve dag.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet er heel weinig meer van, maar ik heb nog wel onthouden dat ik ergens met Nikki in een café zat en toen weggebeld werd. :'D Volgens mij werd jij ook genoemd, maar was je naar het buitenland of zoiets. x)
    Hahaha, dat is best wel raar ja. En dat terwijl ik amper nog actief ben op Q.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet bijna zeker dat ik dadelijk weer degene ben die gaat klagen. Oh well. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    WAT. Waarom komen al die snorren vandaan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dauth schreef:
    (...)Hahaha, dat is best wel raar ja. En dat terwijl ik amper nog actief ben op Q.

    In de vier jaar dat ik hier zit ben je actief genoeg geweest om in mijn hoofd direct aan Q gelinkt te zijn - en volgens mij ben ik daar niet de enige in. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.