• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Serieus, het is toch afgehandeld met de politie? Waarom voel ik me dan nog steeds zo kut? Oh, juist, schuldgevoel. Pff. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me mentaal misbruikt door jou.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat bedoel je nou man? Ik word nerveus van je. :W


    Caution first, always.

    Ludovici schreef:
    I don't like this shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op Inge, je kunt het. Één stom hoofdstukje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga toch eens ergens anders slapen dan op de bank. D: En ja, dat heb je zelf in de hand. Je had best dat matras in een andere kamer kunnen leggen als je niet bij die muis wilde slapen. Ik kan er niks aan doen dat jij die troep niet opruimt en op je bed laat liggen. Dan ga ik niet ergens anders zitten omdat jij op de bank wilt slapen.


    Your make-up is terrible

    Oh wat een toffe film =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blij dat ik je nummer heb verwijderd. Na drie dagen is het wel duidelijk dat alles schijnbaar van mijn kant kwam.


    Ugh, fijn is dit. Gelijk al geen zin meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom kunnen ouders niet gewoon accepteren dat je volwassen wordt en vriendschappen met mensen daar bij horen. Oké, misschien bloeit er OOIT een relatie uit op, maar kom op zeg. Je hoeft me niet met alles te controleren!


    26 - 02 - '16

    Then leave me here alone standing, stranger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet. Kan ik niet gewoon sorry zeggen via de mail? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Juist, genoeg sociaal contact voor de rest van de dag. De aankomende maand wil ik onder een steen leven. Fuck iedereen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Juist, genoeg sociaal contact voor de rest van de dag. De aankomende maand wil ik onder een steen leven. Fuck iedereen.


    Dat klinkt eigenlijk niet als een slecht plan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    In de vier jaar dat ik hier zit ben je actief genoeg geweest om in mijn hoofd direct aan Q gelinkt te zijn - en volgens mij ben ik daar niet de enige in. :'D
    Hahaha, dat is altijd fijn om te horen en dat is waarschijnlijk ook zo ja, maar goed, dat zal in de komende tijd vast minder gebeuren omdat ik gewoon minder actief ben geworden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.