• Sorry als ddit fout staat maar ik had echt geen idee waar hij moest...

    Aangezien ik dus nu twee weken vakantie heb, wil ik dit gaat vullen met series en films maar aangezien er zoveel is, wilde ik jullie vragen wat jullie mij zouden aanraden. Ik ga geen specifieke genres geven want ik wil me laten verrassen :Y)

    Dus wat zouden jullie mij aanraden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scorpion, Agents of SHIELD.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ga binnenkort een lijstje maken met wat ik allemaal heb gezien.

    Aanraders mogen nog steeds komen, binnenkort is vakantie^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De enige twee die ik ken zijn Grimm en The Flash ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    The 100, The Flash, The Messengers, Under the dome.

    Allemaal series tho.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 8:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fringe!




    walter is my spirit animal


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Films: The Lake House, The Day After Tomorrow, BIG HERO 6!!!!!!!! Vooral de laatste c:

    Series: The Vampire Diaries, How I Met Your Mother, Heroes (ik ken nog zoveel goede series, maar je hebt al aardig wat aangeraden gekregen dus ik laat het hier maar bij ^^)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sherlock.


    Tijd voor koffie.

    Dylazing schreef:
    Pretty Little Liars, The 100, misschien ook Young & Hungry. Euhm... Desperate Housewives. Voor de rest kom ik op niet veel.

    + The Fosters, Switched at Birth, Once Upon A time. Grey's Anatomy, Jane the virgin (!)


    -

    Under the dome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel series zijn inmiddels al genoemd ^_^
    The Vampire Diaries en The Originals heb ik vorige week een ganse marathon voor gehouden, en vond ik echt wel goed (The Originals zelfs beter dan de Vampire Diaries)
    Ik ben deze week begonnen met de serie 'Merlin' en die is ook echt wel tof om te zien (:
    Dan zijn Once Upon A Time, Agents of S.H.I.E.L.D, The Walking Dead, Grimm en Game Of Thrones ook echt m'n favorieten.
    Atlantis en Resurrection zijn opzicht ook niet zo slecht, maar staat zeker niet bij m'n grote favorieten.
    Intelligence, Forever, Grey's Anatomy en Scandel horen ook nog tot m'n lijstje van graag gekeken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb een hekel aan films of series, dus ik kan je helaas neit helpen :'D


    wat was dit ookalweer