• You're never safe



    Originele groep:
    Elín
    Bash
    Benjamin
    Solomon

    Later bijgekomen:
    Samira
    Lene

    Aan begin van de RPG bijgekomen:
    Merle

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Er is niet gezegd dat dit in de rol beschreven moet staan (cat) en ik heb nog gevraagd of mijn rol goed was, dus dan heb je 'm zelf goedgekeurd. Je had ook kunnen zeggen dat we dat erbij moesten zetten.

    @ C: Je kan me wel mooi quoten, maar dat bewijst niks hoor haha. Ik denk dat ik toch echt wel zelf weet hoe ik dat bedoeld heb, aangezien ik de schrijver ervan ben.
    Nee, daaruit blijkt dat helemaal niet. Daaruit blijkt dat ze van èèn groep is weggedreven, niet dè groep. Jij denkt echt niet verder dan je neus hè? Haha. Dat was van een andere groep.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb al een aantal keer gezegd dat Isis al langer bij de groep zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het echt gehad met deze RPG en de mensen die eraan meedoen. Ik ga een slotje aanvragen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik heb het echt gehad met deze RPG en de mensen die eraan meedoen. Ik ga een slotje aanvragen.


    Jij bent gewoon te snel op je teentjes getrapt omdat mensen het niet precies doen zoals jij het wil.
    We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal wel iets wat we over het hoofd zien of wat dan ook.
    Je moet geen rpg starten als je het niet aan kan.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon te snel op je teentjes getrapt omdat mensen het niet precies doen zoals jij het wil.
    We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal wel iets wat we over het hoofd zien of wat dan ook.
    Je moet geen rpg starten als je het niet aan kan.


    En ik kan er niks aan doen dat jullie niet kunnen lezen. Er staat nergens een optie aangegeven of ze net pas bij de groep kunnen komen en het komt ook bij niemand op om het te vragen.
    Nvm, ik hou de RPG, maar jij ligt eruit.


    Your make-up is terrible

    Shachath schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon te snel op je teentjes getrapt omdat mensen het niet precies doen zoals jij het wil.
    We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal wel iets wat we over het hoofd zien of wat dan ook.
    Je moet geen rpg starten als je het niet aan kan.

    Hier ben ik het mee eens. Iedereen is anders en iedereen kan iets over het hoofd zien. Zonde als je zoiets als dit alles laat verpesten. Het is namelijk totaal niet nodig.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens. Iedereen is anders en iedereen kan iets over het hoofd zien. Zonde als je zoiets als dit alles laat verpesten. Het is namelijk totaal niet nodig.


    Het is echt heel vervelend als niemand leest wat je zegt, iedereen zijn eigen zin blijft doen en niks vraagt. Als ik er al iets van zeg, kan ik een kattig antwoord terug verwachten en is het mijn schuld. Daar heb ik gewoon geen zin meer in.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    En ik kan er niks aan doen dat jullie niet kunnen lezen. Er staat nergens een optie aangegeven of ze net pas bij de groep kunnen komen en het komt ook bij niemand op om het te vragen.
    Nvm, ik hou de RPG, maar jij ligt eruit.


    De gehele tijd kan je al niets van me hebben dus ik wilde al stoppen. Komt dit even lekker uit.
    Je moet niet zo bazig doen. Hoe meer jij als een dictator optreed, hoe meer mensen stoppen.
    Daarbij zeg je dat je zelf de schuld krijgt, maar je schuift het toch steeds op ons af

    Oh and for the record: if anyone wants to have a zombie rpg without drama and dictatorship gb/pb me

    Adios.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:00 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Janine, we knew your awesomeness could be a problem. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shachath schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon te snel op je teentjes getrapt omdat mensen het niet precies doen zoals jij het wil.
    We zijn allemaal mensen en we hebben allemaal wel iets wat we over het hoofd zien of wat dan ook.
    Je moet geen rpg starten als je het niet aan kan.


    I'm sorry, maar als.iets vijf keer gevraagd wordt moet je het toch ooit wel eens zien. Knap als je het dan nog over het.hoofd ziet.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caffeine schreef:
    Er is niet gezegd dat dit in de rol beschreven moet staan (cat) en ik heb nog gevraagd of mijn rol goed was, dus dan heb je 'm zelf goedgekeurd. Je had ook kunnen zeggen dat we dat erbij moesten zetten.

    @ C: Je kan me wel mooi quoten, maar dat bewijst niks hoor haha. Ik denk dat ik toch echt wel zelf weet hoe ik dat bedoeld heb, aangezien ik de schrijver ervan ben.
    Nee, daaruit blijkt dat helemaal niet. Daaruit blijkt dat ze van èèn groep is weggedreven, niet dè groep. Jij denkt echt niet verder dan je neus hè? Haha. Dat was van een andere groep.


    En pardon? Dan moet je maar duidelijker wezen over het gegeven dat het een andere groep is, gezien de originele groep ook weggedreven is.
    En dat ik dacht dat je personage eerst wel bij de groep hoorde en om mijn reden daarom te verduidelijken met een quote uit een stuk van jou, is geen reden dat je gelijk zo tegen me.hoeft te doen. Prima als je wilt verduidelijken dat je personage net nieuw is, maar dat kan ook gewoon op een normale toon.
    Bovendien was het dus al meerdere malen gevraagd wie dus nieuw was en wie niet. Als je daar geen antwoordt op geeft en in je posts over "een groep" schrijft, dan is het heus niet zo gek dat ik aanneem dat ze er al langer bij zat.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shachath schreef:
    (...)

    De gehele tijd kan je al niets van me hebben dus ik wilde al stoppen. Komt dit even lekker uit.
    Je moet niet zo bazig doen. Hoe meer jij als een dictator optreed, hoe meer mensen stoppen.
    Daarbij zeg je dat je zelf de schuld krijgt, maar je schuift het toch steeds op ons af

    Oh and for the record: if anyone wants to have a zombie rpg without drama and dictatorship gb/pb me

    Adios.


    Ik ben blij dat je me een reden gegeven hebt.


    Your make-up is terrible

    Buitensluiten mag niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ C:

    Caffeine schreef:
    Ik ben nu aan het schrijven dat Jess bij de groep zat waarbij ze uit hun schuilplaats werden gedreven.

    Hmm. Niet duidelijk genoeg blijkbaar..
    Hoezo moet ik duidelijker zijn als jouw hersens het niet snappen? Dat is niet mijn probleem :'D Maar het maakt ook niet uit hoor, want ik schrijf me bij deze toch uit.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 22:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    @ C:
    (...)
    Hmm. Niet duidelijk genoeg blijkbaar..
    Hoezo moet ik duidelijker zijn als jouw hersens het niet snappen? Dat is niet mijn probleem :'D Maar het maakt ook niet uit hoor, want ik schrijf me bij deze toch uit.


    Like I just said: de "originele groep" is ook uit hun schuilplaats verdreven.

    De groep is nooit 's nachts onderweg, maar nu ze uit hun schuilplaats verdreven worden door zombies, moeten ze wel.


    Dus zo gek is het niet dat ik het dacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered