• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mangata schreef:
    (...)


    Dit zijn mijn jurkjes. Let maar niet op mijn houding want ik heb ze heel snel random in de winkel gemaakt.


    I vote for number one.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    Maar guys, hebben jullie een 'droom' in jullie leven? Ik vind het leuk om van andere mensen te horen (:


    Internationaal paardrijden :Y)
    Maar dat is niet realistisch :')


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    AWESOME. Staat je goed, bij mij staan jurkjes echt slecht :')

    Vor valentijnsdag zou ik #1 doen ^^


    Thanks (:
    Jurkjes staan jou vast ook wel goed (:

    Ik dacht eerst ook een, maar een aantal vriendinnen van me zeggen dat ik daar te 'bottig' in ben, als je begrijpt wat ik bedoel :')


    -

    Goya schreef:
    (...)

    Internationaal paardrijden :Y)
    Maar dat is niet realistisch :')



    Als je gewoon doorgaat en je droom blijft nastreven komt het vast wel goed (:

    Wauw, ik klink nu echt als een oud persoon. Opa Henk :')


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Thanks (:
    Jurkjes staan jou vast ook wel goed (:

    Ik dacht eerst ook een, maar een aantal vriendinnen van me zeggen dat ik daar te 'bottig' in ben, als je begrijpt wat ik bedoel :')


    Nope. Jurkjes en ik haatten elkaar. Alleen de zeldzame keer met kerst n met en Romeo en Juliet project waarin ik Juliet moest zijn uit ons groepje :')


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    (...)


    Als je gewoon doorgaat en je droom blijft nastreven komt het vast wel goed (:

    Wauw, ik klink nu echt als een oud persoon. Opa Henk :')


    Ha-Ha-Ha. Ik ben niet goed genoeg :')

    Je bent zus Henk, niet opa henk


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Nope. Jurkjes en ik haatten elkaar. Alleen de zeldzame keer met kerst n met en Romeo en Juliet project waarin ik Juliet moest zijn uit ons groepje :')


    c:

    Jullie zitten nog in de ontkenningsfase

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 17:53 ]


    -

    Mangata schreef:
    Maar guys, hebben jullie een 'droom' in jullie leven? Ik vind het leuk om van andere mensen te horen (:


    Hmmmm, even denken.

    Ik wil het wk schaatsen winnen, doesn´t matter op welke afstand. But dat gaat never nooit gebeuren want ik faal er hard in.
    Ik wil ooit een boek schrijven, want dat is gewoon cool.
    Ik wil acteren of regisseren in een film die net zo cool is als al mijn fandoms en die heel erg beroemd wordt en zo.
    Ik wil een wereldreis maken.

    Verder weet ik het even niet zo snel, but ik heb niet echt het idee dat welke dan ook gaat lukken.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    c:

    Jullie zitten nog in de ontkenningsfase


    Not funny


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Hmmmm, even denken.

    Ik wil het wk schaatsen winnen, doesn´t matter op welke afstand. But dat gaat never nooit gebeuren want ik faal er hard in.
    Ik wil ooit een boek schrijven, want dat is gewoon cool.
    Ik wil acteren of regisseren in een film die net zo cool is als al mijn fandoms en die heel erg beroemd wordt en zo.
    Ik wil een wereldreis maken.

    Verder weet ik het even niet zo snel, but ik heb niet echt het idee dat welke dan ook gaat lukken.


    Dat is zo awesome. Ik kijk altijd schaatswedstrijden want mijn zus is echt schaats-geobsedeerd.
    Dat moet je echt doen. Ik houd van je schrijfstijl. En dan kan ik zo zeggen tegen mijn kinderen als ze jouw boeken lezen: 'Ik kende haar toen ik jong was'.
    OMG Ik wil ook actrice worden en een wereldreis maken!

    Hoewel, ik wil eigenlijk heel veel worden. Ik wil heel graag model worden, maar ik ben echt bang dat ze me keihard uitlachen als ik het probeer :') Ik wil ook graag actrice worden maar dan wel theater en niet films want theater is lekker overdreven (:
    Daarbij wil ik ook nog heel graag Geneeskunde studeren en gaan werken voor Artsen zonder Grenzen (:


    -

    Haloa c:
    Ik ben eindelijk verlost van de hel genaamd bio


    be gay do crimes

    Mangata schreef:
    (...)

    Dat is zo awesome. Ik kijk altijd schaatswedstrijden want mijn zus is echt schaats-geobsedeerd.
    Dat moet je echt doen. Ik houd van je schrijfstijl. En dan kan ik zo zeggen tegen mijn kinderen als ze jouw boeken lezen: 'Ik kende haar toen ik jong was'.
    OMG Ik wil ook actrice worden en een wereldreis maken!

    Hoewel, ik wil eigenlijk heel veel worden. Ik wil heel graag model worden, maar ik ben echt bang dat ze me keihard uitlachen als ik het probeer :') Ik wil ook graag actrice worden maar dan wel theater en niet films want theater is lekker overdreven (:
    Daarbij wil ik ook nog heel graag Geneeskunde studeren en gaan werken voor Artsen zonder Grenzen (:


    Haha. Jup, ik wordt gewoon super beroemd.
    WE GAAN GEWOON MET Z´N ALLEN EEN WERELDREIS MAKEN.

    But serieus, waarom zouden ze je uitlachen (denkbeeldig vraagteken wat het nog steeds niet doet) Je bent echt niet normaal mooi, serieus.
    Artsen zonder Grenzen is echt wel een hele mooie droom, but dat zal vast wel gaan lukken!


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Haha. Jup, ik wordt gewoon super beroemd.
    WE GAAN GEWOON MET Z´N ALLEN EEN WERELDREIS MAKEN.

    But serieus, waarom zouden ze je uitlachen (denkbeeldig vraagteken wat het nog steeds niet doet) Je bent echt niet normaal mooi, serieus.
    Artsen zonder Grenzen is echt wel een hele mooie droom, but dat zal vast wel gaan lukken!



    Nou, er zijn zoveel heel veel mooiere mensen op de wereld en ik vind mezelf echt niet mooi :c Maar het lijkt me zo awesome werk.

    Eneh. Ja we gaan de wereld rond reizen!

    Of beter: We worden allemaal actrice in een super awesome film en tegelijkertijd model. Na onze film en modellencarrière zijn we rijk en reizen we de wereld rond om vervolgens boeken te schrijven uit de inspiratie die we opdoen.


    -

    Mangata schreef:
    Maar guys, hebben jullie een 'droom' in jullie leven? Ik vind het leuk om van andere mensen te horen (:
    Oh goodness.

    Ik wil alle plaatsen bezoeken die op mijn profiel staan.
    Ik wil een succesvol mode-ontwerpster worden, mijn droom is de nieuwe Chanel ofzo, maar dat gaat 'm nooit worden :')
    Een eigen paard hebben.
    Een villa hebben in Frankrijk of een ander awesome land.
    In ieder geval naar de Kunst-Acedemie gaan.
    Mijn diploma halen.
    Niet falen in het leven.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mangata schreef:
    (...)


    Nou, er zijn zoveel heel veel mooiere mensen op de wereld en ik vind mezelf echt niet mooi :c Maar het lijkt me zo awesome werk.

    Eneh. Ja we gaan de wereld rond reizen!

    Of beter: We worden allemaal actrice in een super awesome film en tegelijkertijd model. Na onze film en modellencarrière zijn we rijk en reizen we de wereld rond om vervolgens boeken te schrijven uit de inspiratie die we opdoen.


    SOUNDS AWESOME


    take me back to the basics and the simple life