• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mangata schreef:
    (...)


    Nou, er zijn zoveel heel veel mooiere mensen op de wereld en ik vind mezelf echt niet mooi :c Maar het lijkt me zo awesome werk.

    Eneh. Ja we gaan de wereld rond reizen!

    Of beter: We worden allemaal actrice in een super awesome film en tegelijkertijd model. Na onze film en modellencarrière zijn we rijk en reizen we de wereld rond om vervolgens boeken te schrijven uit de inspiratie die we opdoen.
    Weet je dat als je een model bent je nooit dun genoeg bent? Geloof me, ik heb er een heleboel op internet over gelezen, modellen die zijn gestopt omdat ze maar dunner moesten blijven worden en het gewoon niet meer goed voelde en alles.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mangata schreef:
    (...)


    Nou, er zijn zoveel heel veel mooiere mensen op de wereld en ik vind mezelf echt niet mooi :c Maar het lijkt me zo awesome werk.

    Eneh. Ja we gaan de wereld rond reizen!

    Of beter: We worden allemaal actrice in een super awesome film en tegelijkertijd model. Na onze film en modellencarrière zijn we rijk en reizen we de wereld rond om vervolgens boeken te schrijven uit de inspiratie die we opdoen.


    Well, ik vindt je wel echt heel erg mooi. Je moet meer geloven in jezelf, I know, it´s hard, but ik denk dat het je echt wel kan lukken.

    O ja, dat gaat hem helemaal worden, al hoef ik niet zo nodig model te worden hoor. En we gingen sowieso over een paar jaar met z´n allen naar de HP dinges in Engeland en zo, remeber.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Hmmmm, even denken.

    Ik wil het wk schaatsen winnen, doesn´t matter op welke afstand. But dat gaat never nooit gebeuren want ik faal er hard in.
    Ik wil ooit een boek schrijven, want dat is gewoon cool.
    Ik wil acteren of regisseren in een film die net zo cool is als al mijn fandoms en die heel erg beroemd wordt en zo.
    Ik wil een wereldreis maken.

    Verder weet ik het even niet zo snel, but ik heb niet echt het idee dat welke dan ook gaat lukken.

    Die laatste drie zijn precies wat ik ook echt wel, vooral van acteren. I luuuv to act, maar de theaterschool waar ik op zat is stom ;( en ik zou dus misschien naar een middelbare theaterschool shit gaan, maar ik dacht dat je daar alleen havo op kon doen. Not. Heb best wel spijt ;(


    “A queen will always turn pain into power.”

    Quivers schreef:
    (...) Oh goodness.

    Ik wil alle plaatsen bezoeken die op mijn profiel staan.
    Ik wil een succesvol mode-ontwerpster worden, mijn droom is de nieuwe Chanel ofzo, maar dat gaat 'm nooit worden :')
    Een eigen paard hebben.
    Een villa hebben in Frankrijk of een ander awesome land.
    In ieder geval naar de Kunst-Acedemie gaan.
    Mijn diploma halen.
    Niet falen in het leven.


    Ik wil ook echt al heel lang naar Sydney, New York en Venetië. Let's go together!

    IK HEB EEN AWESOME PLAN. IK WORD TOPMODEL - KUCHKUCH - EN DAN WORD JIJ MODEONTWERPSTER EN GA IK JOUW KLEDING DRAGEN :'D


    -

    Mijn droom is jullie ontmoeten :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mangata schreef:
    (...)

    Ik wil ook echt al heel lang naar Sydney, New York en Venetië. Let's go together!

    IK HEB EEN AWESOME PLAN. IK WORD TOPMODEL - KUCHKUCH - EN DAN WORD JIJ MODEONTWERPSTER EN GA IK JOUW KLEDING DRAGEN :'D
    Omg ja.

    @Floor, die staat bij mij op nummer 1 nu.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Vraagje, zie ik eruit zoals jullie hadden gedacht? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Weet je dat als je een model bent je nooit dun genoeg bent? Geloof me, ik heb er een heleboel op internet over gelezen, modellen die zijn gestopt omdat ze maar dunner moesten blijven worden en het gewoon niet meer goed voelde en alles.



    Ik ben eigenlijk juist te dun voor model zijn :') Hoe hard kan ik falen :')

    De ideale maten zijn 80-60-90 en ik heb 75-54-80 :')


    -

    Mangata schreef:
    (...)


    Ik ben eigenlijk juist te dun voor model zijn :') Hoe hard kan ik falen :')

    De ideale maten zijn 80-60-90 en ik heb 75-54-80 :')
    Je moet het zo zien, beter te dun dan te dik, toch.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Die laatste drie zijn precies wat ik ook echt wel, vooral van acteren. I luuuv to act, maar de theaterschool waar ik op zat is stom ;( en ik zou dus misschien naar een middelbare theaterschool shit gaan, maar ik dacht dat je daar alleen havo op kon doen. Not. Heb best wel spijt ;(


    Ah, dat is echt super jammer :c

    Ik elke zaterdag naar een theaterschool waar ik o.a. dans, zing en acteer. Misschien kan je zoiets proberen?


    -

    Quivers schreef:
    (...) Je moet het zo zien, beter te dun dan te dik, toch.


    True that :')


    -

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Die laatste drie zijn precies wat ik ook echt wel, vooral van acteren. I luuuv to act, maar de theaterschool waar ik op zat is stom ;( en ik zou dus misschien naar een middelbare theaterschool shit gaan, maar ik dacht dat je daar alleen havo op kon doen. Not. Heb best wel spijt ;(


    Ik vindt acteren ook geweldig, but ik weet niet echt waar ik dat zou kunnen doen en ik ben ook lang niet zo goed.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt super jammer :c

    Ik elke zaterdag naar een theaterschool waar ik o.a. dans, zing en acteer. Misschien kan je zoiets proberen?


    Ik zit op toneel en dansen, maar zingen kan ik echt totaal niet :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MENSEN RUSTIG. IK WIL KUNNEN GENIETEN VAN MIJN TOPIC.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quivers schreef:
    Vraagje, zie ik eruit zoals jullie hadden gedacht? c:


    No, niet echt bij mij. Ik zou je eerder als ouder inschatten, dus in mijn hoofd zie je er ook ouder uit I guess.


    She was always looking for more..