• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Piepols, help me please.


    I dunno sorry


    -

    Mangata schreef:
    Als ik op van die modellen sites kijk en dan van die super mooie awesome mensen zie, dan denk ik: eh eh eh eh :c


    But you are super mooi and awesome to. Jij bent veel mooier dan hun. Je moet je daardoor niet laten ontmoedigen, want jij bent net zo goed als hun, of zelfs beter.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    But you are super mooi and awesome to. Jij bent veel mooier dan hun. Je moet je daardoor niet laten ontmoedigen, want jij bent net zo goed als hun, of zelfs beter.





    Zie dit hier, daar word ik toch wel een beetje door ontmoedigd - eh


    -

    Mangata schreef:
    (...)




    Zie dit hier, daar word ik toch wel een beetje door ontmoedigd - eh


    Je moet er ook wel rekening mee houden dat dat allemaal professionele foto´s zijn en zo die jij ook allemaal krijgt als je je aanmeldt.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Je moet er ook wel rekening mee houden dat dat allemaal professionele foto´s zijn en zo die jij ook allemaal krijgt als je je aanmeldt.


    Tja. Ik probeer het wel gewoon, waarschijnlijk lachen ze me uit, maar tja. Niet geschoten is altijd mis :')


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Tja. Ik probeer het wel gewoon, waarschijnlijk lachen ze me uit, maar tja. Niet geschoten is altijd mis :')


    Ze zullen je vast en zeker niet uitlachen. Ik vindt ook echt dat je het moet proberen.


    She was always looking for more..

    Aloha


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    (...)

    Tja. Ik probeer het wel gewoon, waarschijnlijk lachen ze me uit, maar tja. Niet geschoten is altijd mis :')


    HENK. YOU'RE GONNA MAKE IT. I MEAN, LOOK AT THEM. YOU ARE BETTER LOOKING + I DON'T THINK YOU USE THAT MUCH MAKE-UP


    take me back to the basics and the simple life

    Heffron schreef:



    or dis wan?
    Dezah.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Goya schreef:
    (...)

    HENK. YOU'RE GONNA MAKE IT. I MEAN, LOOK AT THEM. YOU ARE BETTER LOOKING + I DON'T THINK YOU USE THAT MUCH MAKE-UP


    I actually don't use make-up

    Tja. Ik ga het maar proberen. Ik moet alleen even een modellenbureau vinden waar ik oud genoeg voor ben :') Best wel veel zijn vanaf vijftien :'c


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    I actually don't use make-up

    Tja. Ik ga het maar proberen. Ik moet alleen even een modellenbureau vinden waar ik oud genoeg voor ben :') Best wel veel zijn vanaf vijftien :'c


    We kunnen onze ID´s even ruilen.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    We kunnen onze ID´s even ruilen.


    Oeh, dat is slim.


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    I actually don't use make-up

    Tja. Ik ga het maar proberen. Ik moet alleen even een modellenbureau vinden waar ik oud genoeg voor ben :') Best wel veel zijn vanaf vijftien :'c


    Goedzo!

    :c Je bent nu veertien tho, wann ben je jarig? Want je kan ok even mooie foto's gaan maken, en ze op je verjaardag sturen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    (...)

    Oeh, dat is slim.


    Gaan we doen.


    She was always looking for more..

    Goya schreef:
    (...)

    Goedzo!

    :c Je bent nu veertien tho, wann ben je jarig? Want je kan ok even mooie foto's gaan maken, en ze op je verjaardag sturen ^^


    Dertien juli, dat duurt nog best wel lang. Maar ik heb er nu een aantal gevonden. Maar al die mensen zijn zo knap dus ik maak sowieso niet echt kans ofzo eh.

    Ik las ergens dat je je bij meerdere modellen bureau's het beste kan inschrijven, weten jullie of dat ook echt zo is? Want anders vinden ze me waarschijnlijk heel debiel als ik dat doe.


    -