• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Ik zoek een nieuwe profielfoto.
    Why? D:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    @Laura ben je ook.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Echt serieus. Gosh, nu denk ik echt dat jij denkt dat ik een pedo ben.


    Dat ben je ook lieverd. Maar we houden nog steeds van je.


    -



    Deze zijn wel cuul.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quivers schreef:
    @Laura ben je ook.


    Damn, je hebt me ontdekt. Oké mensen, ik geef me over.


    She was always looking for more..

    Heffron schreef:



    Deze zijn wel cuul.


    Ik vindt de onderste het leukst als pf.

    And Henk, mooi zo. Ben ik dan nog welkom hier, ondanks dat jullie hebben ontdekt wat ik ben.


    She was always looking for more..

    Ik wil wel naar een andere theaterschool, but dankzij mijn schip kan ik dus niets doen dat op vrijdag/zaterdag/zondag valt omdat ik er dan de helft van de tijd niet kan zijn. En ik heb echt hetzelfde qua zingen; andere zeggen dat ik het wel kan, maar ik ben van NEE. Maar ik ga heeel arrogant doen en zeggen dat ik vind dat ik best goed kan acteren. Ik had ooit zo een lijstje van een regisseur en talentenjager gelezen over hoe je kan weten of je een echte actrice bent. Van alle vijftig ofzo punten herkende ik mezelf in serieus elk punt. Van een beetje raar zijn tot goed emoties over kunnen brengen naar anderen, haha. En op die ene toneelschool deed ik best wel hoog enzo, maar het was super saai en koste teveel tijd ;/. Okay, dat klonk allemaal erg arrogant. Sorry daarvoor.


    “A queen will always turn pain into power.”



    Oeh, zal ik deze doen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sobremesa schreef:
    Ik wil wel naar een andere theaterschool, but dankzij mijn schip kan ik dus niets doen dat op vrijdag/zaterdag/zondag valt omdat ik er dan de helft van de tijd niet kan zijn. En ik heb echt hetzelfde qua zingen; andere zeggen dat ik het wel kan, maar ik ben van NEE. Maar ik ga heeel arrogant doen en zeggen dat ik vind dat ik best goed kan acteren. Ik had ooit zo een lijstje van een regisseur en talentenjager gelezen over hoe je kan weten of je een echte actrice bent. Van alle vijftig ofzo punten herkende ik mezelf in serieus elk punt. Van een beetje raar zijn tot goed emoties over kunnen brengen naar anderen, haha. En op die ene toneelschool deed ik best wel hoog enzo, maar het was super saai en koste teveel tijd ;/. Okay, dat klonk allemaal erg arrogant. Sorry daarvoor.



    Dat is helemaal niet arrogant hoor, het is juist goed om zoiets over jezelf te zeggen (: Waar woon je in de buurt? Ik kan wel even theaterscholen voor je gaan kijken die in de buurt zijn van jouw woonplaats? Ga anders eens naar een casting ofzo?


    -

    Sobremesa schreef:
    Ik wil wel naar een andere theaterschool, but dankzij mijn schip kan ik dus niets doen dat op vrijdag/zaterdag/zondag valt omdat ik er dan de helft van de tijd niet kan zijn. En ik heb echt hetzelfde qua zingen; andere zeggen dat ik het wel kan, maar ik ben van NEE. Maar ik ga heeel arrogant doen en zeggen dat ik vind dat ik best goed kan acteren. Ik had ooit zo een lijstje van een regisseur en talentenjager gelezen over hoe je kan weten of je een echte actrice bent. Van alle vijftig ofzo punten herkende ik mezelf in serieus elk punt. Van een beetje raar zijn tot goed emoties over kunnen brengen naar anderen, haha. En op die ene toneelschool deed ik best wel hoog enzo, maar het was super saai en koste teveel tijd ;/. Okay, dat klonk allemaal erg arrogant. Sorry daarvoor.


    Ik ben het helemaal eens met Jente. Ik zou zeggen; ga ervoor! :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    or dis wan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Of dezeee?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Piepols, help me please.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als ik op van die modellen sites kijk en dan van die super mooie awesome mensen zie, dan denk ik: eh eh eh eh :c


    -

    Nou ja, ik ga nu trainen. Tot straks ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman