• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    Serasi
    Indonesisch voor dressuur. Dressuur because I love horses, Indonesisch because well, het was ten van de weinige talen waarin het niet Dressu(u)r/Dressage was :') En omdat ik naar Indonesie ga heb ik uit de paar opties deze gekozen ^^
    SO: CLAIM
    wait, what. Van NL near indonesisch is het serasi, maar van engels Dressage naar indonesisch niet? WTF


    Die is best gaaf tho :')
    Naja kijk, serasi kuda had ik opgezocht op internet. Duuuss dit kwam eruit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Trohman schreef:
    (...)

    *kijkt even ongemakkelijk en doet dan ook een ATTACK HUG*

    Moet ik btw nog ergens posten?


    Bij Oxford, want ik wilde met June posten but volgens mij was ze de laatste in dat groepje wat iets had gezegd voordat Jackson kwam aanlopen.


    She was always looking for more..

    Malarkey schreef:
    (...)

    Die is best gaaf tho :')
    Naja kijk, serasi kuda had ik opgezocht op internet. Duuuss dit kwam eruit.


    YAY!


    take me back to the basics and the simple life

    Ik weet echt geen volgende username.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Bij Oxford, want ik wilde met June posten but volgens mij was ze de laatste in dat groepje wat iets had gezegd voordat Jackson kwam aanlopen.

    Oeh, Lau, ik ben trouwens bezig met de tweelingzus van Logan bij Oxford ^^ moet je even kijken bij het rollentopic, zelf vind ik dat ze al pittig awesome wordt (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Goya schreef:
    (...)

    YAY!


    Dit komt ervan als ik geen verstand heb van paarden en schuin naar mijn laptop keek toen er 'serasi' stond. Nog nooit van gehooord :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waldeinsamkeit schreef:
    Ik weet echt geen volgende username.


    Je kan ook deze nog wat langer houden? Maar ik wil ook best wel helpen verzinnen?


    take me back to the basics and the simple life

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Oeh, Lau, ik ben trouwens bezig met de tweelingzus van Logan bij Oxford ^^ moet je even kijken bij het rollentopic, zelf vind ik dat ze al pittig awesome wordt (:


    Ze is echt super tot nu toe. Als je het btw ergens niet mee eens bent of zo, als in geschiedenis en bloedstatus of zelfs de verjaardag dan kan je dat gewoon veranderen hoor.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ze is echt super tot nu toe. Als je het btw ergens niet mee eens bent of zo, als in geschiedenis en bloedstatus of zelfs de verjaardag dan kan je dat gewoon veranderen hoor.

    Nee joh, dat boeit mij allemaal niet heur (: ze wordt een echte badass boss-ass bitch hehe (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Goya schreef:
    (...)

    Je kan ook deze nog wat langer houden? Maar ik wil ook best wel helpen verzinnen?


    No, ik wil wel meegaan met de nieuwe usernames. But ik ga denk ik zelf ook nog even kijken of ik iets kan vinden want ik ben er nog niet echt diep op in gegaan.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    No, ik wil wel meegaan met de nieuwe usernames. But ik ga denk ik zelf ook nog even kijken of ik iets kan vinden want ik ben er nog niet echt diep op in gegaan.


    Haha, succes dan


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    Ik weet echt geen volgende username.

    Laurawesome. De achternaam van een cool persoon. Een mooi woord in Engels. Een shipnaam van mensen die je shipt. Naam van een personage uit iets die je cool vindt (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Nee joh, dat boeit mij allemaal niet heur (: ze wordt een echte badass boss-ass bitch hehe (:


    Alright. En haha, ik vindt wel dat ze vijanden moeten gaan krijgen want dan kunnen ze echt heel mean zijn en zo als mij dat in elk geval ooit gaat lukken.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Bij Oxford, want ik wilde met June posten but volgens mij was ze de laatste in dat groepje wat iets had gezegd voordat Jackson kwam aanlopen.


    Ik weet alleen niet zo goed wat :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hoi


    wat was dit ookalweer