• Lalala, ik ga nu slapen. Goodnight.

    Wat wordt Floor later?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    (...)

    Ik wil iets met paarden maar idk wat :')

    Btw, ga je posten bij Heads Up Heals Down?

    en moet je gewoon een random moderator een pb sturen voor het veranderen van de titel ofzo?


    Ik ga het morgen doen want ik ga nu even een netflix marathon houden met mezelf (;


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Ik ga het morgen doen want ik ga nu even een netflix marathon houden met mezelf (;


    Maar.. In 5/10 minuten kan je even gepost hebben :c
    Dan kan ik namelijk iets met Alex :c


    take me back to the basics and the simple life

    Haai people. I'm back. And Jente, ik heb een hele belangrijke mededeling. Tromgeroffel alstublieft.

    Vanaf nu ga ik Henk Jente noemen. BOEM HOOR JE DE SHOCK? HOOR JE DE SHOCK?

    En trouwens, ik woon naast Dordrecht. En in Dord heb je een vereniging, ToBe, en daar zat ik. In Zwijndrecht, waar ik dus woon, ook eentje maar dat is alleen op vrijdag avond, dusja...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Haai people. I'm back. And Jente, ik heb een hele belangrijke mededeling. Tromgeroffel alstublieft.

    Vanaf nu ga ik Henk Jente noemen. BOEM HOOR JE DE SHOCK? HOOR JE DE SHOCK?

    En trouwens, ik woon naast Dordrecht. En in Dord heb je een vereniging, ToBe, en daar zat ik. In Zwijndrecht, waar ik dus woon, ook eentje maar dat is alleen op vrijdag avond, dusja...


    SERIOUSLY. NU BEN IK ZOEAT DE ENIGE DIE DR HENN NOEMT


    take me back to the basics and the simple life

    Sobremesa schreef:
    Haai people. I'm back. And Jente, ik heb een hele belangrijke mededeling. Tromgeroffel alstublieft.

    Vanaf nu ga ik Henk Jente noemen. BOEM HOOR JE DE SHOCK? HOOR JE DE SHOCK?

    En trouwens, ik woon naast Dordrecht. En in Dord heb je een vereniging, ToBe, en daar zat ik. In Zwijndrecht, waar ik dus woon, ook eentje maar dat is alleen op vrijdag avond, dusja...


    Haha, waarom die plotselinge switch?

    En dat is jammer, mm.. heb je schooltoneel ofzoiets? Of ga een keer naar een Scouting? Ik heb een idee waar Dordrecht is maar als het vlak bij Rotterdam is zou je ook hofplein theater kunnen doen?


    -

    Sobremesa schreef:
    Haai people. I'm back. And Jente, ik heb een hele belangrijke mededeling. Tromgeroffel alstublieft.

    Vanaf nu ga ik Henk Jente noemen. BOEM HOOR JE DE SHOCK? HOOR JE DE SHOCK?

    En trouwens, ik woon naast Dordrecht. En in Dord heb je een vereniging, ToBe, en daar zat ik. In Zwijndrecht, waar ik dus woon, ook eentje maar dat is alleen op vrijdag avond, dusja...


    IK HOOR DE SHOCK.

    Hoe kan je Henk nu vergeten. Henk is een heel ding geworden. Why.


    She was always looking for more..

    Goya schreef:
    (...)

    SERIOUSLY. NU BEN IK ZOEAT DE ENIGE DIE DR HENN NOEMT


    Nou, Marjolein, Laura, Carriane en alles doen het nog (;


    -

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    IK HOOR DE SHOCK.

    Hoe kan je Henk nu vergeten. Henk is een heel ding geworden. Why.


    De pijn wanneer je wordt vergeleken met een ding.


    -

    Goya schreef:
    (...)

    SERIOUSLY. NU BEN IK ZOEAT DE ENIGE DIE DR HENN NOEMT


    IK NOEM HAAR OOK HENK. ALWAYS.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    IK NOEM HAAR OOK HENK. ALWAYS.


    said Snape.


    -

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    IK NOEM HAAR OOK HENK. ALWAYS.
    YES


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    (...)

    De pijn wanneer je wordt vergeleken met een ding.


    Zo bedoelde ik het niet. Het was eerder de naam Henk en niet echt jij als persoon.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    said Snape.


    *breaks down in sobs*


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik het niet. Het was eerder de naam Henk en niet echt jij als persoon.


    Jaja dat zeggen ze allemaal.


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Haha, waarom die plotselinge switch?

    En dat is jammer, mm.. heb je schooltoneel ofzoiets? Of ga een keer naar een Scouting? Ik heb een idee waar Dordrecht is maar als het vlak bij Rotterdam is zou je ook hofplein theater kunnen doen?

    Nou, ik vind Henk klinken alsof je geeen echt persoon bent. Maar dat ben je wel. Ik ga je wel Henk als bijnaam noemen tho :')

    Ik heb niet eens drama op school ;( en we hebben elke twee jaar een musical, maar in de eerste durfde ik me niet in te schrijven en nu wil ik het wel doen, maar het gaat waarschijnlijk dus niet door. En ik kan wel naar een scouting ofzo gaan, maarja, ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen. Dord is indeed niet ver van Rdam maar hofplein theater is volgens mij ook in weekenden enzo :/


    “A queen will always turn pain into power.”