• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Heimerdinger • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: First Kiss - Macy Kate

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 februari.
    - Rani met My Songs Know What You Did In The Dark van Fall Out Boy
    - Sharon met Free van Rudimental
    - Sylvie & Erieka met #LEH van Superwoman & Humble The Poet
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:33 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    22000ste post! PARTEEEEEEEEEEEHHH!



    YAAAY :3
    Goed bezig! Ik ben op weg naar de 40000 (wbw)


    26 - 02 - '16

    Dankje, lieverds (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb zin in om een heerlijk cliché verhaal te gaan schrijven, for some reason. Maar ja ;/


    26 - 02 - '16

    Doe dan? xp


    16 - 09 - '17

    Ja, maar het gaat zo cliché zijn dat misschien wel niemand het gaat lezen. :W


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Ja, maar het gaat zo cliché zijn dat misschien wel niemand het gaat lezen. :W


    Hangt van de verhaallijn af, want eigenlijk heb ik wel weer eens zin in een hardstikke voorspelbaar, cliché verhaal. :p
    Wat wordt de verhaallijn? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heimerdinger schreef:
    Ja, maar het gaat zo cliché zijn dat misschien wel niemand het gaat lezen. :W


    Er zijn waarschijnlijk wel mensen die het gaan lezen.


    16 - 09 - '17

    Het gaat sowieso iets zijn wat ontzettend veel voorkomt en met dus veel clichéheden. Ik heb een topic erover gemaakt. Dus als jullie iets noemen wat ontzettend cliché is, komt het misschien wel in het verhaal! ;)


    26 - 02 - '16

    Wauw zeg, ik suck in komedie schrijven, haha. In m'n hoofd is het heel grappig, maar als ik het neerschrijf slaat het nergens op xp


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Wauw zeg, ik suck in komedie schrijven, haha. In m'n hoofd is het heel grappig, maar als ik het neerschrijf slaat het nergens op xp

    Ik kan wel helpen ;3


    26 - 02 - '16

    Komedie is ook heel moeilijk om te schrijven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb het geprobeerd, ooit, en toen was het best succesvol.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)
    Ik kan wel helpen ;3


    Ik wil er mee meedoen aan SOTY, dus hulp gaat niet zomaar xp

    @Jarne, ja dat merk ik.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 19:56 ]


    16 - 09 - '17

    Wat ik kan aanraden is grappige vergelijkingen maken, zoals ik hier heb gedaan:

    Hoe zal ik eens beginnen? Beginnen bij het begin is misschien wel handig. Ik was een baby. Een mollig, schattig, stuk ellende zoals mijn vrienden baby's wel eens noemden. Ik was echter niet een gewone baby. Dat bleek echter pas toen ik ouder werd, toen werd het pas ontdekt: Ik had autisme. Ik gedroeg me volgens mensen vreemd. Ik zei bijna niks en de meest gewone dingen waren raar voor mij. Als mensen naar me zwaaiden en me groetten, zei ik niets terug en vroeg me vervolgens af waarom ze zich beledigt voelden. Mijn ouders konden het wel goed snappen en probeerden mij bij te brengen dat ik gewoon terug moest groeten. Ik snapte er echter steeds niet de logica van. Waarom zou ik dat doen? Mijn ouders konden het niet uitleggen. Ze snapten maar niet wat er in mijn hoofd omging. Ik kwam er op latere leeftijd echter zelf achter: Ik had de sociale vaardigheden van een pinda. Ik klapte dicht als mensen mij de weg vroegen, kon wel bijna gillend wegrennen als een wildvreemde tegen me begon te praten en begon te stotteren zodra ik een frustratie kenbaar wilde maken tegen de eerste beste conducteur die ik op het station tegenkwam. Dit kwam er dus op neer dat ik sociaal enorm onhandig was en eigenlijk nog steeds ben. Ik durf wildvreemden nu wel aan te spreken, maar doe dit op de meest stomme momenten en op de meest idiote manieren. Ik heb geen sociale vaardigheden van een pinda meer, maar van een pot pindakaas. Wat er dus op neerkomt dat ik nog steeds niet zo erg opgeschoten ben. Ik ben echter net begonnen op een nieuwe school. De sociaal onhandige pot pindakaas gaat leren om contacten te leggen en te onderhouden, een wildvreemde de weg te vragen en frustraties te uiten op een conducteur. Zonder stotteren! Dit belooft nog wat mensen.

    Dit is de proloog van Socially Awkward, een komedie verhaal ;3


    26 - 02 - '16

    Zo'n dingen lukt me om te schrijven. Maar ik was bezig met een stukje waarin iets gebeurd.


    16 - 09 - '17