• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Heimerdinger • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: First Kiss - Macy Kate

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 februari.
    - Rani met My Songs Know What You Did In The Dark van Fall Out Boy
    - Sharon met Free van Rudimental
    - Sylvie & Erieka met #LEH van Superwoman & Humble The Poet
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:33 ]


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Good one.


    Thank you ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Wat mensen zich wel in hun hoofd halen zeg.. Niet normaal!


    Inderdaad. Ik snap niet eens hoe je zoiets kan bedenken en nog echt zou doen. Ik vraag me serieus af wat er met de mensheid aan de hand is, tegenwoordig hoor je niks anders. En als ouders zo graag hun onschuldige kinderen willen vermoorden, dan brengen ze er beter geen op de wereld en hebben ze er ook geen last van. Als je een kind al moet slaan omdat ze alleen huilt, dan vraag ik me sowieso al af hoe fout het in je bovenkamer is.


    16 - 09 - '17

    Oh gosh, ik heb een gast op m'n dak...


    16 - 09 - '17

    Wat dan? D:


    26 - 02 - '16

    Reigns schreef:
    Oh gosh, ik heb een gast op m'n dak...


    Gewoon eraf gooien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij die begeleiding voor werk zoeken zat ik in een groep en daar zat zo'n gast bij. Die voegde mij vandaag toe op facebook omdat het de laatste dag samen met de groep was, iedereen zou elkaar ook gaan toevoegen om contact te houden. Maar die gast laat mij dus niet met rust. Hij vindt altijd maar onderwerpen om over te praten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:06 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Bij die begeleiding voor werk zoeken zat ik in een groep en daar zat zo'n gast bij. Die voegde mij vandaag toe op facebook omdat het de laatste dag samen met de groep was, iedereen zou elkaar ook gaan toevoegen om contact te houden. Maar die gast laat mij dus niet met rust. Hij vindt altijd maar onderwerpen om over te praten.


    Zeg dat je niet wil praten?


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Zeg dat je niet wil praten?


    Ik probeer hem te negeren, haha. Maar hij spamt me xp


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik probeer hem te negeren, haha. Maar hij spamt me xp


    Wat een creep ;x


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Wat een creep ;x


    Yeah...


    16 - 09 - '17

    Oh, I'm so bored!


    16 - 09 - '17

    Dit is echt zo leuk!


    16 - 09 - '17

    Sorry dat ik zo weinig online ben, waaronder gisteren helemaal niet. Ik krijg huiswerk mee van school wat vrij grote opdrachten zijn, waardoor ik daar vrij lang mee bezig ben en voor ik er erg in heb, is het alweer tien uur en moet ik me klaarmaken om m'n bed in te gaan.
    Maar als ik morgen geen huiswerk meekrijg, dan hoef ik alleen nog een tekening af te maken en mijn examen van aanstaande maandag voor te bereiden: Nederlands Spreken/Gesprekken.
    Hopelijk krijgen we morgen nog te horen waar de examens plaatsvinden, want dat zal wel zo prettig zijn om te weten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    Sorry dat ik zo weinig online ben, waaronder gisteren helemaal niet. Ik krijg huiswerk mee van school wat vrij grote opdrachten zijn, waardoor ik daar vrij lang mee bezig ben en voor ik er erg in heb, is het alweer tien uur en moet ik me klaarmaken om m'n bed in te gaan.
    Maar als ik morgen geen huiswerk meekrijg, dan hoef ik alleen nog een tekening af te maken en mijn examen van aanstaande maandag voor te bereiden: Nederlands Spreken/Gesprekken.
    Hopelijk krijgen we morgen nog te horen waar de examens plaatsvinden, want dat zal wel zo prettig zijn om te weten.


    Je moet toch geen sorry zeggen, dat is allemaal te begrijpen.


    16 - 09 - '17

    Ik zal in ieder geval er proberen voor te zorgen dat ik meer online kan komen, maar dat hangt natuurlijk van school af.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."