• Ik zoek een creatieveling die een cover voor mij wil maken.^^
    Het verhaal gaat hierover:

    De fanficties over Harry Styles en zijn consorten rijzen de pan uit, in zulke mate dat de wereld gaat geloven dat ze niet enkel op fantasie kunnen berusten. Het zorgt voor een grote stress in de groep, waardoor ze uiteindelijk besluiten ieder hun eigen weg te gaan.
    Harry wordt het meest getroffen van allemaal. Hij lijkt geen baan meer te kunnen vinden door alle vunzige verhalen die over hem worden geschreven en geen enkel (leuk) meisje wil hem nog daten. De frustraties lopen dusdanig hoog op dat Harry zichzelf verliest en besluit de verhalen een kern van waarheid te geven, hij gaat op zoek naar de schrijvers en geeft ze de nachtmerrie die ze zelf in het leven hebben geroepen…

    Hieronder zijn wat suggesties voor plaatjes op de cover:

    Een van deze afbeeldingen van Harry:





    Iets geschreven in bloed, zoiets:



    Een foto van een bang kijkend meisje, (de bovenste heeft echt mijn voorkeur):




    Eigen initiatief is altijd goed. (:
    Ik wil ook graag de titel erop, maar daarvoor wacht ik de uitslag van de poll af. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.



    Ben er niet trots op, maar tadaaa


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    BreathOfMagic schreef:



    Ben er niet trots op, maar tadaaa


    Op zich is hij wel tof, maar erg donker. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    hmmm tja..




    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb maar wat geprobeerd... XD


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Ik heb ook iets geprobeerd. :]


    She was always looking for more..

    Zoek je nog steeds een cover?


    take me back to the basics and the simple life

    Ehm ik heb er in principe een. Maar mocht je nog een leuk idee hebben kan het altijd hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Ehm ik heb er in principe een. Maar mocht je nog een leuk idee hebben kan het altijd hehe.


    Aha, nee dan ga ik denk ik niet iets proberen :') Als je er al een hebt zal die van mij denk ik niet veel beter worden :')


    take me back to the basics and the simple life