•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”



          Jongens —
    • Kay Valerio Boston • CrowIey
    • Xavier Breyon Monray • Marrish
    • Becket Richardson • Sand
    • Jordan Lorenc • Michonne
    • Brandon Hamilton • Maseo
    • Gabriel Isaiah Tucholke • Sabaism • R
    • Tobias Matthew Harris • Syntax

          Meisjes — VOL
    • Sun-Hee Ryang • Cathedrals
    • Advesperascit
    • Hadewych October Caldridge • Repair
    • Megaera Phoebe Nicolas • Freer
    • Isabella Hamilton • Maseo
    • Ivogen Kendra Langley • Sabaism
    • Eleonore Adriana Vellicio • Syntax


          Invullijst —
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Eventuele relaties:
    Extra:


          Regels —
    Driehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, CrowIey.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.



    KOPPELS
    Becket Richardson — Isabella Hamilton
    Kay Valerio Boston — Hadewych October Caldridge
    Xavier Breyon Monray — Eleonore Adriana Vellicio
    Jordan Lorenc — Megaera Phoebe Nicolas
    Brandon Hamilton — het personage van Advesperascit
    Gabriel Isaiah Tucholke — Sun-Hee Ryang
    Tobias Matthew Harris — Ivogen Kendra Langley

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:51 ]

    Meisje voor mij, please? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mag ik een meisje?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meisje graag. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een meisje ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Mag ik het laatste meisje?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hmm, zal ik een jongen nemen? :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Hmm, zal ik een jongen nemen? :d


    Yes pls, we need some guys. c:

    Bij deze reserveer ik een guy. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Bij deze reserveer ik een guy. (:


    •

    Het idee spreekt me heel erg aan, is het voor mij nog mogelijk om een meisje te krijgen of zitten deze al vol? Gezien ik geen stipjes meer zie staan bij meisjes...


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Het idee spreekt me heel erg aan, is het voor mij nog mogelijk om een meisje te krijgen of zitten deze al vol? Gezien ik geen stipjes meer zie staan bij meisjes...


    Op dit moment heb ik inderdaad een stop gezet op de meisjes aangezien die altijd sneller volzitten dan de jongens. Maar als er een meisje vrijkomt wil ik je wel waarschuwen? (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:12 ]

    CrowIey schreef:
    (...)

    Op dit moment heb ik inderdaad een stop gezet op de meisjes aangezien die altijd sneller volzitten dan de jongens. Maar als er een meisje vrijkomt wil ik je wel waarschuwen? (:
    Als je die moeite voor me zou willen doen zou ik dat erg appreciëren, oftewel, graag (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Naam •
    Megaera 'Meggie' Phoebe Nicolas

    Leeftijd •
    17 jaar oud, haar verjaardag is op 1 november.

    Nationaliteit •
    Meggie is geboren in Glyfada, Griekenland, een stadje op ongeveer een half uur afstand van Athene. Op haar twaalfde, toen haar ouders uit elkaar gingen en haar moeder terugging naar haar geboorteland, ging Meggie mee. Haar oudere broer, die toentertijd zestien was, bleef bij haar vader in Griekenland wonen.

    Innerlijk •
    Megaera heeft een groot doorzettingsvermogen, iets dat ze veelal gebruikt op school. Ze heeft een duidelijk gevoel over wat wel en niet juist is en komt op voor anderen als zij in hun recht aangetast worden. Ze heeft voor alles een argument, en als je met haar in een discussie bent zal ze je langzaam maar zeker van haar gelijk weten te overtuigen. Als dit niet lukt is ze gefrustreerd, omdat ze redelijk koppig is.
    Door haar verhuizing van Griekenland naar de plaats die ze nu thuis noemt is haar leven op zijn kop komen te staan. Ze moest naar een nieuwe school vóór de high school en werd hier enorm gepest. Meg was de cultuur van haar nieuwe land nog niet gewend, sprak de taal maar matig en had een 'rare' naam, en dit was voor haar klasgenoten destijds een goede reden om haar het zwarte schaap te maken. Het heeft Meg enorm in haar zelfvertrouwen aangetast, iets dat je niet van haar zou verwachten als je haar op school ziet debatteren.
    Op de middelbare school besloot Meg drastisch te veranderen - ze wil niet meer met haar volle naam aangesproken worden, houdt zich aan de nieuwste mode en doet haar best om zo normaal mogelijk over te komen.
    Meggie heeft een laag zelfbeeld, en dit uit zich in een enorme onzekerheid over haar uiterlijk.
    Dit lage zelfbeeld zorgt bij Meg voor een lichte tegenzin om naar het bal te gaan, maar ze heeft zich uiteindelijk toch over laten halen.
    Ze houdt echter wel heel erg van het idee van Valentijnsdag - ze is een enorme romanticus en daar is deze dag ideaal voor.
    Ondanks het stuklopen van haar ouders' huwelijk - Megaera's vader ging vreemd met de vrouw met wie hij na de scheiding twee kinderen kreeg, Meg's halfzusje en broertje, en haar moeder had eenmaal terug in haar geboorteland ongeveer elke week drie andere mannen in haar bed - gelooft Meggie in ware liefde.

    Uiterlijk •
    Meg is ongeveer 1.68 en is daarmee niet per se lang, maar ook niet klein. Ze heeft een slank figuur met lichte rondingen en lange benen die met de juiste kleding nog langer lijken. Ze heeft een bleke huid die snel bijkleurt met lichtroze lippen, grijs-blauwe ogen en van nature blond haar dat ze in de zomermaanden bleekt met citroensap.
    Ze heeft van zichzelf redelijk volle wenkbrauwen die ze elke ochtend licht bijtekent met een donkerder potlood.
    Ze kleedt zich redelijk meisjesachtig en houdt heel erg van jurkjes en bloemetjesprintjes, maar combineert deze dan met denim/gescheurde jeans/spijkerjasjes. In de koudere maanden draagt ze veel gebreide truien en warme sjaals. Ze houdt heel erg van mooie sieraden, maar is weer minder gehecht aan schoenen. Op school loopt ze eigenlijk altijd rond op hetzelfde paar gympen, en het is het enige paar schoenen waar ze aan gehecht is.
    Een paar dagen na haar zestiende verjaardag heeft ze haar eerste en tot nu toe enige tatoeage laten zetten.

    Extra •
    x Meg drinkt niet, maar rookt wel een sigaret op zijn tijd.
    x Ze heeft een voorliefde voor Maria Mena's muziek.
    x Als je haar bij haar volle naam aanspreekt zal ze je niet verbeteren, maar er zijn maar weinig mensen die hem weten.
    x Ze spreekt vloeiend Grieks en er floept zo nu en dan nog wel eens een Grieks woord uit.
    x Van haar dertiende tot haar vijftiende had Meg een vriendje, en dat was de enige jongen met wie ze gezoend heeft.
    x Haar vrienden noemen haar Meggie, maar ze stelt zich zo goed als altijd voor als Meg. De bijnaam wordt echter door bijna iedereen overgenomen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 22:49 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zijn er ook singles, mensen die niet gekoppeld zijn? :d

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Zijn er ook singles, mensen die niet gekoppeld zijn? :d


    Hoe bedoel je? ^^ Iedereen is gewoon gekoppeld (elke single aan een andere single), koppels gaan natuurlijk samen. (: