•       Met het naderende Valentijnsdag organiseert

    Newton’s High School een gemaskerd bal voor alle leerlingen van de bovenbouw. Valentijnsdag – een commercieel gebeuren volgens velen mensen, maar ook een dag waarop mensen bij elkaar komen en extra aandacht schenken aan degenen waarvan ze houden.
    Om ook nog de dates een verassing te laten zijn hebben een paar leerlingen van verschillende klassen “stelletjes” mogen maken. Omdat dit niet werd gecontroleerd door de leraren zijn sommigen niet erg serieus gekoppeld. Of blijkt het bekende “opposites attract” echt waar te zijn? Om twaalf uur moet iedereen zichzelf onthullen door zijn of haar masker af te doen.

    ••••

    Sommige mensen die aan elkaar zijn gekopppeld zullen elkaar haten maar weten op het bal natuurlijk niet met wie ze aan het dansen zijn. Ligt de lijn tussen haat en liefde dicht bij elkaar? Of toch niet? Andere mensen zullen wel serieus gekoppeld zijn en ontmoeten iemand die goed bij hen past, misschien wel té goed. Maar de grote vraag blijft nog steeds: is het echt waar dat op Valentijnsdag meer mensen bij elkaar komen dan op normale dagen?

    “I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.”



          Jongens —
    • Kay Valerio Boston • CrowIey
    • Xavier Breyon Monray • Marrish
    • Becket Richardson • Sand
    • Jordan Lorenc • Michonne
    • Brandon Hamilton • Maseo
    • Gabriel Isaiah Tucholke • Sabaism • R
    • Tobias Matthew Harris • Syntax

          Meisjes — VOL
    • Sun-Hee Ryang • Cathedrals
    • Advesperascit
    • Hadewych October Caldridge • Repair
    • Megaera Phoebe Nicolas • Freer
    • Isabella Hamilton • Maseo
    • Ivogen Kendra Langley • Sabaism
    • Eleonore Adriana Vellicio • Syntax


          Invullijst —
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Eventuele relaties:
    Extra:


          Regels —
    Driehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, CrowIey.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.



    KOPPELS
    Becket Richardson — Isabella Hamilton
    Kay Valerio Boston — Hadewych October Caldridge
    Xavier Breyon Monray — Eleonore Adriana Vellicio
    Jordan Lorenc — Megaera Phoebe Nicolas
    Brandon Hamilton — het personage van Advesperascit
    Gabriel Isaiah Tucholke — Sun-Hee Ryang
    Tobias Matthew Harris — Ivogen Kendra Langley

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 18:51 ]

    CrowIey schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? ^^ Iedereen is gewoon gekoppeld (elke single aan een andere single), koppels gaan natuurlijk samen. (:


    Never mind. c;
    Maar het is niet zo dat de koppels alleen met elkaar omgaan tijdens het bal, right?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    (...)

    Never mind. c;
    Maar het is niet zo dat de koppels alleen met elkaar omgaan tijdens het bal, right?


    Ja, ze mogen ook gewoon met anderen mensen praten enzo. (:

    “I will bruise your lips, and scar your knees and love you too hard. I will destroy you in the most beautiful way possible. And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.”


    Naam:


          Kay Valerio Boston

    Leeftijd:
          18

    Nationaliteit:
          Amerikaans


    Innerlijk:
          Kay zit zo complex in elkaar dat er een boek over geschreven kan worden. Maar de kant die hij het meest laat zien is de jongen die nergens wat om geeft. Ironisch aangezien hij dat juist wel doet. Op school zien mensen hem vaak als een troublemaker en hartenbreker maar desondanks ook slimme en sympathieke jongen. Het is maar net hoe jij tegen hem bent, want als jij hem aardig behandelt doet hij dat simpel genoeg ook met jou.
          Misschien verwacht je het niet van Kay, aangezien hij redelijk populair is, maar hij pest niemand. Aan de andere kant — hij houdt het pesten oo niet tegen, iets waar hij niet erg trots op is. Hij wikt niet dat mensen denken dat hij een watje is. Kay is namelijk erg onzeker, al doet hij zich zo niet voor.
          Het huis waarin hij is opgegroeit is voor hem echt zijn safe place. Het is niet dat hij school verschrikkelijk vindt, het is meer dat hij thuis kan zijn hoe hij echt is; een zorgzame jongen met het hart op de juiste plaats. Hij vindt het geweldig om op zijn jongere zusjes en broertjes te passen — maar als je op school daarnaar zou vragen zou hij zeggen wat een rotklus het is.
          Nu is het niet zo dat hij als het ware een masker draagt op school; nee, zo kan hij ook zijn. Hij vindt het wel leuk om op zijn tijd te flirten en te rebelleren. Het is dan ook wel te begrijpen dat hij er vaak wordt uitgestuurd bij lessen. Hij kan af en toe zo’n verdomde klootzak zijn dat mensen niet snappen dat hij nog steeds vrienden heeft. Zijn vele sarcastische opmerkingen worden niet gewaardeert door de leraren en meeste andere mensen om zich heen. Iets waar hij werkelijk waar niets om geeft aangezien hij ze nog steeds blijft zeggen.
          Kay is iemand die graag alles onder controle heeft, hierdoor kan hij erg bazig overkomen. Hij is ook erg dominant en snel jaloers. Zowel als hij een crush op je heeft of een relatie. Hij is ook erg trots en zal dan nooit zijn fouten toegeven.
          Hoewel Kay dus erg dominant is, is hij ook een hopeloze romanticus. Want als hij je eenmaal leuk vindt dan is hij vastbesloten je ook te krijgen. Je bent dan ook de enige voor hem. Hij zal je altijd beschermen maar ook snel jaloers worden — iets waardoor zijn relaties al vaker zijn gestrand.


    Uiterlijk:


          Kay is een pezige jongen van 178 centimeter. Hij is redelijk gespierd — iets waar hij erg trots op is. Hij gaan dan ook een paar keer per week naar de sportschool om fit te blijven. Daarbij doet hij aan American Football.
          Kay heeft bruine haren die hij goed verzorgt. Zijn wenkbrauwen hebben een iets donkere kleur en zijn ietwat dikkig. Iets waar hij vroeger veel mee werd gepest maar nu is hij er juist blij mee — al doet het hem wel pijn als iemand een gemene opmerking over hem maakt. Hij heeft bruine ogen die omringt worden door lange, gitzwarte wimpers. Zijn neus is smal en lang en hij heeft normale, zalmroze lippen.


    Eventuele relaties:
          Brandon Hamilton — Zolang Kay zich kan herinneren is hij altijd al een groot fan geweest van American Football dus toen hij nieuw was op school deed hij meteen mee aan de try-outs voor het schoolteam. Zodoende is hij in het team gekomen, eerst een tijdje als quarterback maar nu als center (degene die de quarterback als het ware beschermt tegen de tegenpartij). Bran en hij zitten in hetzelfde team en omdat die twee zo goed met elkaar op kunnen schieten zijn ze nu beste vrienden.
          Isabella Hamilton — Kay brengt veel tijd door met de broer van het meisje en dit is dan ook de reden dat ze elkaar hebben ontmoet. Kay kan het over het algemeen goed vinden met Isa maar af en toe kunnen de twee nog wel eens botsen door hun verschillende meningen. Desondanks zijn ze nogsteeds goede vrienden. Ook voelt Kay een grote drang om haar te berschermen – iets wat hij wel vaker heeft bij zijn vrouwelijke vrienden.
          Xavier Breyon Monray — De eerste keer dat Kay Xavier zag wist hij meteen al dat ze het niet goed met elkaar zouden vinden. Onmiddelijk koesterde de jongeman een imense haat voor hem en die haat groeide alleen nog maar meer nadat Xavier Isabella’s hart brak. Omdat Kay zo beschermend is over zijn vrienden hebben de twee daardoor al vaker gevochten. Nog steeds borrelt er woede op als hij Xavier ziet.


    Extra:
          Hij wilt graag leraar filosofie worden later.
          Kay is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 23:05 ]

    Oh crap, te laat voor een meisje. Have fun met de rpg! (:


    Faith is everything.

    Quivers schreef:
    Het idee spreekt me heel erg aan, is het voor mij nog mogelijk om een meisje te krijgen of zitten deze al vol? Gezien ik geen stipjes meer zie staan bij meisjes...


    Hetzelfde geldt voor mij, zou ik een meisje eventueel krijgen als ik een jongen zou nemen, zou ik dat doen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik wil wel een jongen. ;3
    Ah mensen, ga nou eens leuk jongens leren spelen, dat is hartstikke leuk!


    Your make-up is terrible

    Is het mogelijk om zowel een jongen als een meisje te nemen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hadewych October Caldridge

          Bijnaam:

    • • •

    If you obey all the rules —
    you will miss all the fun



    — Hade
    — Doll*

    * De bijnaam 'Doll' is begonnen gedurende het eerste jaar van de middelbare school. Grotendeels door haar uiterlijk.

          Leeftijd:
    Zeventien — Oktober, 1.

          Nationaliteit:
    Amerikaans — Vader
    Engels — Vader
    Noors — Moeder

          Innerlijk:
    Hadewych valt over het algemeen onder het kopje ijverige studenten. Ze vindt school belangrijk, dat is niet iets wat ze onder stoelen of banken steekt om 'cool' te lijken. Ze doet haar best, omdat ze niet wil eindigen als een cassière in de avondwinkel met twee kleintjes — terwijl haar hersenen groot genoeg zijn om dokter te kunnen worden. Een groot voordeel hierbij is dat Hade van nature leergierig is en dingen snel oppikt. Ze kan ontzettend geïnteresseerd zijn in de meest simpele dingen, waardoor ze ook graag luistert naar andermans woorden. Qua vrienden is zij echter wat kieskeuriger. Een aardig woordje mag iedereen verwachten, maar de mensen aan wie ze inhoudelijke informatie verteld zijn wat meer geselecteerd. Daar is ze ook een stuk comfortabeler mee.
    Pas dan komen haar slechte grappen naar buiten, en laat ze haar stoute kant zien. Ze is echter niet afhankelijk van een groep, en zal altijd haar eigen weg gaan als iets haar niet bevalt. Hadewych heeft een vrije opvoeding genoten, waardoor ze vele fases heeft uitgeprobeerd tot ze uiteindelijk de persoon werd die ze vandaag de dag is. Hade heeft de neiging wispelturig te zijn, iedere dag opnieuw lijkt het een verrassing hoe ze de buitenwereld tegemoet komt. Is ze vrolijk? Dan is ze vrolijk. Is ze ongelukkig? Dan is ze teruggetrokken.
    Het is niet moeilijk om Hadewych' humeur af te leiden. In tegendeel. Met een oogopslag weet je wat je te wachten staat, wat haar heerlijk voorspelbaar maakt. Dit maakt haar eveneens een slechte leugenaar.

          Uiterlijk:
    Hadewych is ongeveer 17O centimeter groot, waar je haar niet gelukkiger mee had kunnen maken. Hierdoor valt ze in de meeste gevallen precies in het midden, waarin ze zich goed kan vinden.




    Hade is een type dat vooral veel waarde hecht aan een au naturel voorkomen. Op de eerste plaats omdat haar ouders make—up verboden tot ze zestien was, waardoor ze toch vaak zonder de deur uit moest. Het stiekem doen was haar te veel gedoe en bovendien vindt ze het heerlijk om wat extra minuutjes te kunnen slapen in de ochtend — in plaats van zich zorgen te moeten maken of haar mascara wel even geleidelijk zal zijn.
    Hade is niet het typische, Amerikaanse meisje — wat al op te merken is aan haar lichte, rommelige lokken. Ze heeft het gezicht van haar Noorse moeder, met de iets sensuele vorm van haar ogen en de doorzichtig blauwe kleur ervan. Haar wimpers zijn kort en haast goudkleurig, net als de lange wenkbrauwen die haar gezicht vorm geven. Hade vindt het vervelendste aan zichzelf haar neus, die ietwat kort en breed in het centrum van haar blanke gezicht staat. Gelukkig is de aandacht hier veelal vanaf te leiden dankzij de volle, ronde mond die ze van haar vader heeft meegekregen. Dankzij een beugel in haar eerste tienerjaren, geniet Hadewych nu van een stralend en recht gebit. Ze is door haar gemengde afkomst vrij licht van kleur, waardoor er het gehele jaar door sproetjes op haar gezicht te vinden zijn. Zelf vindt ze dit wel schattig.
    Qua vormen klaagt ze eigenlijk ook niet veel. Hade heeft sterke schouders, met scherpe sleutelbeenderen. Slanke handen en een fraille taille. Lange benen en fijne omtrekken die haar rondingen aanduiden. Haar decolleté is gevuld, maar niet overdreven. En ze heeft een kont, maar geen enorme rondingen.



          Eventuele relaties:
    — Xavier Breyon Monray
    Haar persoonlijke plaaggeest. Aangezien ze vrij veel vakken hetzelfde hebben, wordt Hadewych continue geconfronteerd met Xavier's ongemotiveerde schoolgedrag. Mateloos kan zij zich ergeren aan de ongeïnteresseerde houding welke deze jongeman mee naar school brengt. Tevens is hij de enige die haar uit de tent weet te lokken wanneer ze in een negatieve bui is. Haar response op deze plagerijen komt vaak in scherpe opmerkingen over zijn matige cijfers, of zijn uitzichtloze toekomst als hij besluit door te gaan met het presteren op dit niveau.
    — Kay Valerio Boston
    Hadewych woont al zo lang ze zich kan herinneren naast deze jongeman. Hun ouders raakten goed bevriend, waarna Hadewych regelmatig over de vloer kwam bij de Boston familie om op de jongere broertjes en zusjes van Kay te passen. Het is voor haar praktisch een tweede huis. Ze spendeert en vele avonden en weekenden, en hierdoor heeft ze Kay uiteraard leren kennen. Hade heeft geen problemen met Kay, hoewel ze elkaar op school vrij weinig zien. Hun tijd samen komt vooral voort uit de avonden waarop ze samen op de kleintjes pasten.

          Extra:
    — Hadewych is een blogger. Ieder stukje vrije tijd spendeert ze aan het schrijven van haar eigen blog, en eveneens aan het volgen van anderen. Ze is altijd op zoek naar nieuwtjes, weetjes, feitjes. Tevens werkt ze mee aan de schoolkrant.
    — Met haar telescoop speurt Hade iedere avond de hemelen af. Turend naar sterrenbeelden, astrologische patronen. . . Het kalmeert haar ontzettend, en haar diepste wens is dan ook sterrenkunde of astrologie te studeren. Helaas is de realiteit dat haar ouders liever een dokter als dochter hebben, waardoor ze die droom al lang geleden opgegeven heeft.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:54 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vraag me af of een enkele Amerikaan die naam normaal uit kan spreken, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik wil wel een jongen. ;3
    Ah mensen, ga nou eens leuk jongens leren spelen, dat is hartstikke leuk!


    Ik heb je erbij gezet. Oh, and I love your username. ^^ The Walking Dead?

    Maseo schreef:
    Is het mogelijk om zowel een jongen als een meisje te nemen?


    Hm, ik vind het goed maar alleen als je niet een van de twee gaat verwaarlozen. (:

    CrowIey schreef:
    (...)

    Hm, ik vind het goed maar alleen als je niet een van de twee gaat verwaarlozen. (:


    Komt goed :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sabaism schreef:
    (...)

    Hetzelfde geldt voor mij, zou ik een meisje eventueel krijgen als ik een jongen zou nemen, zou ik dat doen.


    Zal ik je erbij zetten?

    CrowIey schreef:
    (...)

    Zal ik je erbij zetten?


    Dus meisje en jongen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Dus meisje en jongen?


    Ja, of alleen een jongen? (: