• Vier met mij de alternatieve versie van Valentijnsdag! Internationale bijenhoudersdag. :Y)

    Goede oude Valentijn was namelijk niet alleen beschermheilige van de geliefden, maar ook van (onder andere) imkers. Andere dingen die je vandaag zou kunnen vieren zijn epilepsie, flauwvallen en de pest, maar ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen waarom dat mijn tweede keuzes zou zijn.

    Dus, wie viert er met mij, de bijenhouders en alle zwart-geel gestreepte beestjes mee? Moge je een honingzoete Valentijnsdag hebben, met of zonder partner. (bloos)




    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 0:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ga los! Verzin een imkerdans, verf je huis zwart-geel, eet een hele pot honing, maak Valentijnskaartjes voor bijen (Honey, will you bee my Valentine?) - zoveel opties. *O*


    Hahahhahaa :') honey omg >< deze is té flauw.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    God, dit klinkt zoveel leuker dan de echte Valentijnsdag. Ook al heb ik niks met bijen, maar dat maakt niks uit :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Ga los! Verzin een imkerdans, verf je huis zwart-geel, eet een hele pot honing, maak Valentijnskaartjes voor bijen (Honey, will you bee my Valentine?) - zoveel opties. *O*

    Wat dacht je van een hoofdstuk van The Second Principle of Magic met daarin een bijrol hehe voor de ... bij? c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Wat dacht je van een hoofdstuk van The Second Principle of Magic met daarin een bijrol hehe voor de ... bij? c:


    Bijrol, aah. Voor zo'n pun verdien je wel een hoofdstuk. :'D
    Ik kan niets beloven, want ik ga op bezoek bij mijn grootouders en ben waarschijnlijk pas vrij laat weer thuis, maar ik zal het proberen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Happy Bijendag!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!



    Hallo ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben bang voor bijen :(

    Oh bijen zijn zo leuk, net als hommels. Ik vind dit een goed idee ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ghehe, leuk! Lang leve de bijtjes! :3

    Het is vandaag overigens ook carnaval. c: Hoewel ik daar niet aan meedoe, omdat ik niet drink. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, klinkt veel beter dan valentijnsdag, hehe ^^


    Stenenlikker

    Happy Bee-day!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jaaaa, Valentijn met zwart-geel gestreepte beestjes. Ik ben voor. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe kan je het om 0:13 al zat zijn. :'d


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    (...)

    Bijrol, aah. Voor zo'n pun verdien je wel een hoofdstuk. :'D
    Ik kan niets beloven, want ik ga op bezoek bij mijn grootouders en ben waarschijnlijk pas vrij laat weer thuis, maar ik zal het proberen.

    Ik begrijp het als het niet lukt, hoewel het een leuke bijkomstigheid zou zijn op deze bijzondere dag. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."