• Vier met mij de alternatieve versie van Valentijnsdag! Internationale bijenhoudersdag. :Y)

    Goede oude Valentijn was namelijk niet alleen beschermheilige van de geliefden, maar ook van (onder andere) imkers. Andere dingen die je vandaag zou kunnen vieren zijn epilepsie, flauwvallen en de pest, maar ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen waarom dat mijn tweede keuzes zou zijn.

    Dus, wie viert er met mij, de bijenhouders en alle zwart-geel gestreepte beestjes mee? Moge je een honingzoete Valentijnsdag hebben, met of zonder partner. (bloos)




    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 0:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit zijn de boze bijen:




    Maar we doen het voor de liefe bijen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.








    [IMGhttp://phallicfruits.com/comics-archive/2010-07-30-Shakespearean-Jokes-One.png][/IMG]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HUNGERFOX schreef:
    Dit zijn de boze bijen:




    Maar we doen het voor de liefe bijen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Maja de bij!! Haha, maar we doen het ook voor de boze bijen, want ook de boze bijen geven ons voedsel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt



    Lil Bee.


    wat was dit ookalweer

    Beeutiful! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maja de bij!! Haha, maar we doen het ook voor de boze bijen, want ook de boze bijen geven ons voedsel.

    Da's waar. xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.