• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Meh, de username die ik zo graag wil is door iemand die 5 maanden niet online is geweest gebruikt :c


    take me back to the basics and the simple life

    Wat zijn er toch een gestoorde, ziéke mensen op deze wereld. Loop ik met mijn moeder en mijn hond, die nog geen vlieg kwaad doet, op het landje waar hij wettelijk los mag — komen er twee vrouwen en een man scheldend naar ons toe dat herders gevaarlijk zijn. Wordt mijn moeder voor vanalles uit gemaakt en staan wij vervolgens perplex in het donker. Wát een walgelijke mensen.
    Ik ben echt des duivels nu. Als ik ze nog eens tegenkom. . .

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:25 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Wat zijn er toch een gestoorde, ziéke mensen op deze wereld. Loop ik met mijn moeder en mijn hond, die nog geen vlieg kwaad doet, op het landje waar hij wettelijk los mag — komen er twee vrouwen en een man scheldend naar ons toe dat herders gevaarlijk zijn. Wordt mijn moeder voor vanalles uit gemaakt en staan wij vervolgens perplex in het donker. Wát een walgelijke mensen.


    Wauw, dat is ook wel... vreemd. Mensen kunnen dat soort dingen ook voor zich houden en als ze geen last van honden willen, zouden ze daar niet moeten lopen. Ik snap je hele frustratie. Dat ze jouw moeder nog uit gaan lopen maken voor van alles is ook idioot.
    Ik irriteer me altijd aan die mensen die mee gaan blaffen met mijn hond als ze blaft. Zij gaat daardoor tekeer en dan moet ik mijn stem verheffen naar haar om haar stil te krijgen. Het liefst roep ik naar die mensen dat ze dat niet moeten doen omdat ze haar van streek maken, maar ja, tegenwoordig voelt men zich dan aangevallen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:

    Wauw, dat is ook wel... vreemd. Mensen kunnen dat soort dingen ook voor zich houden en als ze geen last van honden willen, zouden ze daar niet moeten lopen. Ik snap je hele frustratie. Dat ze jouw moeder nog uit gaan lopen maken voor van alles is ook idioot.
    Ik irriteer me altijd aan die mensen die mee gaan blaffen met mijn hond als ze blaft. Zij gaat daardoor tekeer en dan moet ik mijn stem verheffen naar haar om haar stil te krijgen. Het liefst roep ik naar die mensen dat ze dat niet moeten doen omdat ze haar van streek maken, maar ja, tegenwoordig voelt men zich dan aangevallen.


    Ze hadden zelf ook hondjes, twee van die cavia's die keihard tegen ons tekeer gingen terwijl mijn hond ergens een paar meter verder in het gras banjerde. Like ftw. Als ik ze in mijn eentje tegenkom, is het laatste woord nog niet gesproken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Ze hadden zelf ook hondjes, twee van die cavia's die keihard tegen ons tekeer gingen terwijl mijn hond ergens een paar meter verder in het gras banjerde. Like ftw. Als ik ze in mijn eentje tegenkom, is het laatste woord nog niet gesproken.


    Ik snap je helemaal. Ik zou ook nog niet klaar zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You annoy me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh well, ik geef op.


    -

    Gonplei schreef:

    Ik snap je helemaal. Ik zou ook nog niet klaar zijn.


    Ik was op dat moment helemaal in schok om wat ze allemaal riepen. Maar ik laat niemand zo tegen mijn moeder praten. Ze noemden haar onder anderen kutwijf, maar ook veel ergere dingen terwijl zij onze hond op een vriendelijke manier verdedigde: hij is pas anderhalf, nog een pup die helemaal niets deed, naast door het gras snuffelen en af en toe eens vragend opkijken. Mygod.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Ik was op dat moment helemaal in schok om wat ze allemaal riepen. Maar ik laat niemand zo tegen mijn moeder praten. Ze noemden haar onder anderen kutwijf, maar ook veel ergere dingen terwijl zij onze hond op een vriendelijke manier verdedigde: hij is pas anderhalf, nog een pup die helemaal niets deed, naast door het gras snuffelen en af en toe eens vragend opkijken. Mygod.


    Mensen zien de fouten van zichzelf niet in, dat is het nare. Zij gaan zo agressief reageren, terwijl jouw hond helemaal niets doet. Naast snuffelen. Waar gaat de mensheid heen --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Repair schreef:
    Wat zijn er toch een gestoorde, ziéke mensen op deze wereld. Loop ik met mijn moeder en mijn hond, die nog geen vlieg kwaad doet, op het landje waar hij wettelijk los mag — komen er twee vrouwen en een man scheldend naar ons toe dat herders gevaarlijk zijn. Wordt mijn moeder voor vanalles uit gemaakt en staan wij vervolgens perplex in het donker. Wát een walgelijke mensen.
    Ik ben echt des duivels nu. Als ik ze nog eens tegenkom. . .

    Moeten zij zo nodig zeggen met die cavia's van ze (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:

    Moeten zij zo nodig zeggen met die cavia's van ze (cat).


    Tbh; ik ben banger voor kleintjes, dan voor grote honden. Ik ben echt nog steeds pissed as fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eindelijk! Een nieuwe username! ik heb hem gevonden! Na bijna drie uur gezocht te hebben naar eentje die nog niet in gebruik en leuk genoeg was :')


    take me back to the basics and the simple life

    Allright. Genoeg Q voor vandaag.


    -

    Oh, what a mess I made.
    I have absolutely no idea how I'm going to get myself out of this shit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Repair schreef:
    (...)

    Tbh; ik ben banger voor kleintjes, dan voor grote honden. Ik ben echt nog steeds pissed as fuck.

    Je kan er beter geen aandacht aan besteden en je tijd eraan verdoen. Het is geheel begrijpelijk, maar ooit gaan ze zichzelf tegenkomen. En zo niet, ze moeten toch echt met zichzelf leren leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.