• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • TonyTurtlePerry
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Alate
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • Little_Liars

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • JackSkellington
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • TonyTurtlePerry
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Zamperini

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rovers
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Xiphias
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Fitzgomery

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rovers
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Crucifix
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Recentia
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • TonyTurtlePerry

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Fitzgomeryi
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rovers
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Xiphias
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Fanders
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin

    • Overige Buurtbewoners
    Gary Christopher Beale • 27 • TonyTurtlePerry



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    • Nu verder •
    Het is zaterdag ochtend, 10 uur. Het dorpsfeest was gezellig, maar er zat toch wel een donker randje aan door de gebeurtenissen met een aantal van de inwoners voor het begin van het feest. Langzaam begint het leven toch weer, want zolang het geen effect heeft op je eigen leven kan je er moeilijk alles voor stoppen, toch? Het leven gaat door, voor alle inwoners van het kleine dorpje, al zal het nieuws over de kinderen in het ziekenhuis en de plotse verschijning van agent Styles in huize Tomlinson. Er zullen vast veel roddels de ronde gaan, terwijl iedereen verder gaat met zijn of haar leven.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Kevin Styles
    Mijn vader reageerde begrijpelijk boos toen ik hem een klap in zijn gezicht had gegeven. Ik begon me ook direct te verontschuldigen en liep snel weg om me klaar te maken voor mijn werk. Het was niet mijn bedoeling geweest om uit te halen, maar ze bleef mijn moeder, zelfs al had ze ons verlaten. Ze was de afgelopen jaren evenveel een moeder voor me geweest, als hij een vade. Het was niet veel, maar zij was niet degene die stomme dingen had gedaan. Ik maakte me vlug klaar voor mijn werk en stond op het punt te vertrekken toen mijn vader me weer tegenhield. Hij begon zich te verontschuldigen, maar sprong niet veel later zo erg van de hak op de tak dat zelfs ik het niet meer kon volgen. Het moest allemaal nog bezinken en dat zou vast gebeuren zodra ik bezig was met kisten groente sjouwen. Dat was nooit een goede tijd om na te denken, maar het gebeurde altijd wel. Het was een tijd dat mijn lichaam bezig was, maar mijn brein niet, en ik daarom alles kon overdenken, verwerken, en over in kon storten. Toen hij zei dat we later verder zouden spreken knikte ik en ik drukte nog een kus op zijn wang. "Tot later, pap." zei ik tegen hem, voor ik de deur uit stapte en richting de markt liep. Daar krioelde het al van de bezigheden, maar er waren nog geen klanten. Ik klokte snel in bij de groentekraam en zei mijn collega's en de baas gedag, voor ik hielp met uitladen en uitstallen van de koopwaar. Her en der vroegen mensen hoe het met me ging en zeiden dat het nieuws best even schrikken was geweest hier op de markt. Toch was iedereen blij me weer te zien en me weer zoals vanouds te zien werken. Ik merkte tijdens het tillen nog wel dat mijn lichaam niet helemaal de oude was. Ik had net iets meer moeite met ademhalen tijden het tillen, de hechtingen in mijn keel trokken wat, en de wond op mijn borst deed nog veel pijn als er iets tegenaan kwam, maar toch wilde ik weer gewoon werken. Ik moest misschien nog wel wat voorzichtiger zijn dan anderen met mijn lichaam, maar zo kreeg ik wel wat geld binnen en deed ik ook weer iets nuttigs. Op school was dat namelijk niet het geval. Ik haalde al mijn vakken wel, maar kon mijn aandacht er slecht bij houden en deed veel liever andere dingen dan opletten en luisteren. Met Jessie smsen was een groot deel van mijn favoriete bezigheden, net als spelen met mijn aansteker. Hier op de markt deed ik tenminste nog wat en moest ik echt opletten op alles wat er om me heen gebeurde, hoe moeilijk dat soms ook was.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Liam had een scan gehad om te kijken of de kanker zich had verspreid, het was nu wachten op de uitslag. Het voelde een beetje gek, hier zijn voor iets anders dan haar werk. Ze zag collega's langs komen, maar nu zat ze er niet in haar witte jas of steriele pak, ze kwam niet eens aanlopen om dit aan te trekken, om te beginnen aan haar werk. In plaats van daar hield ze hier de hand vast van haar man, om hem te steunen. Het was gek om hier om andere redenen te zijn. Het maakte het nog lastiger als normaal, omdat ze zich nu tussen de mensen moest voegen, dat maakte het enger, ze kon zich niet verstoppen in haar spreekkamer. Ze knikte om de koffie en ze knikte met een klein glimlachje toen hij haar bedankte mee te komen. "Natuurlijk, altijd." Maar voordat Liam het bekertje onder het apparaat kon zette riep een bekende collega zijn naam, ze hadden wel eens gesprekken. Samen gingen ze de wachtkamer in. Geen goed nieuws, ze had verwacht dat het slecht zou zijn, maar toch was het niet goed om te horen. Ze kneep in de hand van haar man. "Hoe lang heeft hij nog?" vroeg ze, de man strak aankijkend. Nu geen gezellige - nou sprak zij collega's nooit zomaar aan en in hun pogingen een gesprek aan te knopen ging ze ook bijna nooit in - praat, maar een serieus gesprek van dokter op dokter. Van arts op arts, maar ook van echtgenote op arts. "En wat kunnen we doen, om het zo lang mogelijk te laten duren en het zo pijnloos en makkelijk mogelijk te laten verlopen?" Liam's hand liet ze vast, die liet ze voorlopig niet los, niet tot het echt nodig was en het echt, echt moest.


    Reality's overrated.

    Liam Payne.
    Het maakte me zenuwachtig, wachten op de uitslag van de scan. Ik had tot nu toe alleen nog maar slecht nieuws gehoord en ik wilde nu ook wel eens een keer goed nieuws horen. Dat ik dood ging, stond vast, maar dat de kanker zich niet had verspreid, was het enige wat ik wilde horen. Bij het koffie apparaat vroeg ik aan Alexis of ze ook koffie wilde en ze knikte. Ik bedankte haar omdat ze met me ging naar het ziekenhuis en ze zei dat ze altijd met me mee zou gaan en daar was ik haar ook echt dankbaar voor en er was een last van mijn schouders afgevallen toen ik het haar had verteld. Het was niet leuk, maar nu konden we elkaar steunen. Ik wilde net het bekertje onder het kraantje doen en op het knopje drukken toen de dokter me riep. De koffie was vergeten en snel liep ik met Alexis naar het kantoor van de dokter. Hij had z'n serieuze blik op en ik kon hem niet goed lezen, maar hij keek me ernstig aan en ik wist al dat hij me geen goed nieuws kon geven. De woorden die hij tegen me zegt, komen eigenlijk maar half binnen en als Alexis niet bij me had gezeten en vragen had gesteld, had ik dat echt niet uit mezelf gedaan. Ik voelde dat ze in m'n hand kneep en ik kneep zachtjes terug. Ik was niet van plan om haar hand los te laten, ik wilde dat ik haar nooit hoefde los te laten, maar het werd me niet gegund. 'Ik geef Liam geen jaar meer' vertelde de dokter toen en ik keek even naar mijn vrouw en toen terug naar de dokter en ik beet hard op m'n lip, 'Hij is een tikkende tijdbom, het kan zo afgelopen zijn. Je organen zullen uitvallen en je zal pijn hebben, altijd' Het viel me op dat hij niet echt zei hoelang ik nog had. Hij had het een tijdje gehad over een maand of zeven, maar zoals hij nu vertelde, kon het ieder moment afgelopen zijn. 'Hoelang'? vroeg ik toen met een brok in m'n keel, 'Hoeveel maanden bedoel ik eigenlijk, hoeveel maanden geeft u me nog'? De dokter haalde z'n schouders op en keek me recht aan. 'Dat kan ik je niet vertellen Liam, de kanker gaat snel door je lichaam, het kan zo maar zijn dat het over een maand is, maar het kan ook zo zijn dat het over een maand of acht gaat gebeuren, maar je krijgt geen jaar meer' Ik kneep nog eens in de hand van Alexis, harder deze keer en ik voelde de tranen in m'n ogen branden. Ik wilde haar gewoon niet kwijt. 'En de medicijnen? Kan ik die zo blijven gebruiken'? vroeg ik hem toen. 'Je gebruikt al de zwaarste Liam, meer kan ik je niet geven, de pijn zal heviger worden, de ziekte vreet je letterlijk van binnen op, het spijt me' Ik schudde m'n hoofd. 'U kunt er ook niks aan doen' zei ik met een fluisterstem. Het was allemaal niet eerlijk.


    'Darling, just hold on'

    Frederica "Freddie" Tomlinson.

    Zijn woorden deden haar op haar lip bijten, hij had gelijk. Maar ze had niks met jongens, mannen waren meer haar ding en roddelen kon ze niet eens. Stressen over toetsen deed ze niet sinds ze deze toch nooit maakte of onverschillig maar wat invulde, en dan nog, dat 'toch wel gaat halen', nee, dat zou ze niet. En haar geld maakte ze op aan drugs, niks shoppen. Vechten tegen een verslaving, ze vond het nog altijd moeilijk om toe te geven, zelfs aan haarzelf. Waarom had ze wel vrede met het feit dat ze een hoer was, maar niet dat ze een junk was? Omdat ze de seks voor geld zelf in handen had, dat was haar eigen keus, maar haar drugsgebruik kon ze niet controleren. Ondanks dat ze wat hij zei moeilijk vond nam ze het aanbod op een knuffel aan. Ze vond het een beetje vreemd voelen, ze was geen grote knuffelaar, of niet zover ze gewend was, eigenlijk was Jessie de enige waarmee ze knuffelde. En zeker met Niall was het gek en onwennig, gezien de bezigheden die ze normaal hadden. Wat hij daarna zei deed haar lichtelijk glimlachen. Het was goed bedoeld, al wist ze niet of ze het ook maar een beetje geloofde, maar dat wou ze wel. Ze knikte bij de vraag of ze drinken wou en stak vier vingers op voor de vierde keuze, om ook nog met haar mond water te vormen om duidelijk te maken dat ze dat bedoelde, hopelijk begreep hij het zo. Ze knikte en kwam verder toen hij dat zei, haar leren jack uit. Niet roken, dat was oké, ze was toch niet gewend om zomaar bij mensen in huis te roken, alleen in haar eigen huis deed ze het zomaar. Een schrift werd haar aangewezen, op het tafeltje, waar ook een pen bij lag. Ze liep hier naar toe en pakte het pen en het schrift, om een lege pagina te openen en even naar het papier te staren. Nu moest ze zich verklaren. Hoe? Ze wist het zelf niet eens. Ze was gewoon in de war en had het gevoel dat ze gek werd.
    Ik weet het niet. Ik kan het niet. Ik hou het gewoon niet vol en ik word gek. Ze voelde de drang naar drugs. Ze voelde zich alleen. Ze draaide door. Ze kon het niet. Haar handen trilden lichtelijk, niet die trilling die ze de laatste tijd tijdens haar drugsgebruik, of de eerste dagen na haar overdosis had gehad. Ze was er doorheen. En waarschijnlijk zou ze binnenkort zelfs aan het snuiven van schoonmaakmiddelen beginnen, al zou ze waarschijnlijk zelf eerst proberen iets te brouwen maar hierin falen. Ze voelde zich stom, stom omdat ze hier was gekomen, waarom eigenlijk? Sorry, ik had niet moeten komen, ik ga wel weer. schreef ze nog op. Ze had geen idee wat ze aan het doen was. Het leek alsof ze niet na kon denken en ze begreep niet goed waarom dit nou beter zou zijn.

    Louis William Tomlinson.

    Terwijl ik naar binnen ga ben ik nog altijd een beetje beduusd naar de ansichtkaart aan het staren, ik heb geen idee wat ik hier mee moet. Veranderd het iets? Ik weet niet wat er precies aan de hand is en ik wil het weten, ik heb mijn keuze gemaakt en dit gaat niks uitmaken, maar toch wil ik het weten, misschien moet ik haar ergens mee steunen. Wat dan ook, het lijkt serieus en het is een bedreiging op mijn gezin, mijn vrouw (nou ja, maar toch, dit betekend niet dat ik haar niet hoef te beschermen, al heb ik haar pijn gedaan en ga ik haar zonder twijfel nog meer pijn doen) en mijn kinderen. Ik kom binnen en Lizzy komt aanrennen, de naam van onze oudste dochter vliegt half gepanikeerd over haar lippen. Dat ik de post en deze kaart niet hoorde te zien maakt ze daarna ook weer extra duidelijk. Ik geef haar de post die niet aan mij is gericht. "Wat was dat op die kaart? Lizzy, we moeten sowieso praten, maar ondanks alles, ik wil weten wat er aan de hand is." Hoe ik nu tegen haar spreek zou iets aardiger moeten kunnen, maar ik heb nooit gezegd dat ik een goede man en een aardig persoon ben. "En wat is er met Freddie?" vraag ik, bezorgd om mijn dochter, ondanks dat ik niet echt de beste vader ben, zeker de laatste tijd niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 22:13 ]


    Reality's overrated.

    Alexis "Alex" Bianca Payne.

    Het was niet te vertellen hoe lang Liam precies nog had. Eigenlijk kon het gewoon ieder moment over zijn, hij kon ineens heel snel achteruit gaan en sterven. Nee, de arts kon er niks aan doen, zoals Liam al zei. Ze was weeral wat misselijk opgestaan en het gevoel werd nu wat sterker. "Is het onverstandig om nog op vakantie te gaan?" Het was de enige vraag die ze nog had, de rest wist zij ook wel en hier had ze enig idee voor, maar toch. De afgelopen weken waren vermoeiend, het nieuws en het vertellen aan de kinderen, het gesprek met Ezra, gewoon beiden hun werk. Ze was moe, natuurlijk was het vermoeiend, maar op de één of andere manier had het blijkbaar slopend op haar gewerkt. En nu had ze misschien alleen nog maar korter de tijd, nu had hij alleen nog maar korter de tijd. En als dit hem net zo tegen zal gaan als tot nu toe zo'n beetje zijn hele ziekteverloop had hij niet lang meer, al moesten ze optimistisch blijven. Ze was geen grote optimist, ze was geen pessimist, maar ze ging niet altijd van het beste uit, ze had het graag willen zeggen, maar die persoon was ze jammer genoeg niet. Nee, ze was schuw, ze was nogal in haarzelf, ze was een te grote denker, altijd bang wat er in situaties kon gebeuren. En één van haar grootste angsten was bezig te gebeuren.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 21:50 ]


    Reality's overrated.

    [Xiphias went Yareau.]


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Ik gaf haar een voorzichtige, wat onwennige knuffel. Ik gaf haar daarna een paar gemeende complimentjes en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Ik keek naar haar en wachtte geduldig tot ze me antwoord gaf. Het meisje was lief, echt heel erg, en ik was heel benieuwd naar de reden waarom ze hier was. Ik rolde mezelf rustig richting de keuken en vroeg haar niet binnen te roken, voor de honden. Ik vulde rustig twee glazen water in de keuken en zette die op een dienblaadje op mijn schoot, waarna ik terugging naar de woonkamer. Haar woorden die ze had opgeschreven deden me zuchten. "Meisje toch. Kom eens zitten." zei ik zacht, voor ik de glazen op tafel zette en mezelf met veel moeite op de bank hees. Ik verbeet wat van de pijn die door me heen ging bij het buigen van mijn knieën, maar klopte toch naast me op de bank. Toen ik haar tweede regel las schudde ik direct mijn hoofd. "Je bent niet voor niets gekomen, prinses. En drink anders zoizo even rustig je water op. Je bent vrij overstuur, dat is niet goed."zei ik zachtjes tegen haar, terwijl ik mijn hand zachtjes op haar schouder legde en met mijn duim zacht heen en weer wreef. "Je kan het wel, echt, maar afkicken is nooit makkelijk. Het zal nog lang blijven lonken, zelfs als je het niet meer wil, maar als er iets is waarmee ik alles makkelijker kan maken moet je het gewoon zeggen, prinses. Je zo zien is namelijk het meest verschrikkelijke wat er is." zei ik rustig voor ik haar toch met wat moeite een kus op haar wang gaf. Het voelde vreemd genoeg heel goed om haar weer wat liefde te kunnen geven. Dit mocht niet goed voelen, ze was nog niet eens de helft van mijn leeftijd, maar nogsteeds voelde het beter dan ik me al heel lang rond mijn vrouw had gevoelt. Ik kon dit gevoel gewoon niet negeren, dat moest eigenlijk wel, maar emoties lieten zich niet dwingen, daar was ik in mijn bijna 40 jaar op deze planeet wel achter. Zolang ik het onschuldig hield kon ik het nog wel verantwoorden voor mezelf, maar meer dan dit niet. Ik had Louis beloofd van zijn dochter af te blijven, met Freddie afgesproken tot haar 18e te wachten, tegen de problemen, maar het meisje maakte toch weer verlangens bij me los. Ik moest me sterk houden, dit keer wel, al zou ik er alles voor over hebben haar weer goed te laten voelen, het liefst zonder drugs.


    Bowties were never Cooler

    [JackSkellington ---> SteveRogers]


    How far is far

    Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson - Brown.
    Freddie was weg en ze had geen idee waar haar dochter uit hing. Ze had een paar keer de naam van haar dochter geroepen, maar geen antwoord, ze had zelfs een berichtje naar haar dochter verstuurd, maar haar kennende zou ze het lezen en dan achteloos haar mobiel terug in haar zak stoppen. Maar ze was bang, bang dat ze opnieuw in de verleiding zou komen om dat spul te gaan gebruiken, dat ze wel iemand kon vinden die haar iets kon geven en haar hart kneep al samen als ze daar alleen maar aan dacht. Ze hoorde de voordeur open gaan en ze riep de naam van haar dochter en rende naar de voordeur om daar Louis aan te treffen. Met post in zijn handen en ze kon wel door de grond heen zakken toen ze de ansichtkaart in z'n handen zag en ze het handschrift herkende. Ze vroeg zo beheerst mogelijk of hij de post aan haar wilde geven, maar van binnen schreeuwde ze het uit. Ze keek haar man aan en de vragen die ze zo gevreesd had en waarvan ze had gehoopt dat die nog even zouden weg blijven kwamen uit zijn mond. De post die aan hij me geeft, klem ik stevig tegen mijn borst aan en ik probeer een antwoord te verzinnen, ik kan nu niet meer liegen tegen hem dat het een grapje is en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, want hij weet het en ik moet het hem wel vertellen. 'Dat..dat is mijn ex' Ik slik, en ik kijk hem niet aan. 'Jeremy, hij en ik..vroeger hebben we een overval gepleegd, op het tankstation hier verderop, het ging..het ging verkeerd en toen sloeg Jeremy de beste man dood' De tranen branden in mijn ogen als ik er nu aan terug denk. Die arme man wilde alleen maar zijn tankstation beschermen. 'Ze hebben de zaak heropend en ik wilde..wilde Jeremy aangeven, maar hij kwam daar achter en nu dreigt..dreigt hij de kinderen wat aan te doen als ik naar de politie stap' Ik begin zachtjes te snikken. 'En nu is Freddie het huis uit geglipt en ik weet niet waar ze is' Ik veeg verwoed de tranen van mijn gezicht en ik kijk mijn man, mijn ex-man, ik weet niet wat hij van me is, aan. 'Wat..wat kwam jij hier..eigenlijk doen'? vraag ik hem dan, snel op een ander onderwerp afstappend. Ik kan er niks aan doen als er een stille hoop in mijn binnenste opvlamt, dat hij voor mij kiest en niet voor Harry Styles. Ik walg van hem, ik zou het niet kunnen handelen als hij voor hem kiest. 'Lou'? Ik kijk hem vragend aan en ik bijt op de binnenkant van mijn wang.


    'Darling, just hold on'

    Liam Payne.
    Ik kon het eigenlijk niet goed bevatten dat het alweer slechter ging, dat de kanker nog verder was uitgezaaid en dat ik nog minder dan een jaar te leven had. Ik zou mijn kinderen niet zien trouwen, ik zou mijn kleinkinderen niet voor de eerste keer vast kunnen houden en ik zou ze al helemaal niet zien opgroeien omdat ik dan al heel lang onder de groene zoden zou liggen, want dan was ik gewoon al hartstikke dood om het zo maar even oneerbiedig te zeggen. Alexis stelt ook een paar vragen en de antwoorden die daarop komen, komen maar half binnen en ik knijp in de hand van mijn vrouw, want zij is mijn steun en mijn toeverlaat en misschien durf ik nu ook wel te zeggen dat we nog dichter bij elkaar zijn gegroeid sinds ze weet dat ik kanker heb. Ze is ontzettend lief en ik zou me echt geen leven zonder haar voor kunnen stellen, maar binnen nu en een paar maanden is het allemaal voorbij. Ik probeer positief te blijven, dat ik zeker nog een paar maanden met haar en de kinderen heb en dat ze me in alles zullen helpen als dat nodig is. Alexis vraagt of we nog op vakantie kunnen gaan en de dokter trekt een nadenkend gezicht, wat meestal geen goed teken is. 'Ik zou het per week, of zelfs per dag bekijken' zei hij toen, 'De kans bestaat dat je op een gegeven moment in een rolstoel terecht komt, dat je zelfs aan de zuurstof moet' Hij kijkt kort naar mijn vrouw en dan weer terug naar mij en ik bijt op m'n lip. 'Ik neem aan dat je nog werkt? Zolang je het nog vol kunt houden, zou ik gaan werken, maar niet meer dan halve dagen. De ziekte vreet je lichaam van binnen op, het tast je organen aan, zoals ik net al eerder zei' Hij zucht en kijkt naar Alexis. 'Het spijt me dat ik met zulk slecht nieuws kom, ik had het ook anders gewild' Ik weet van Alexis dat ze deze man kent, dat ze wel eens samen werken. Ik wil geen medelijden, ik wil het beste uit mijn leven halen, nu het nog kan. 'Dus, we kunnen nog wel een paar dagen op vakantie'? vraag ik hem dan toch nog voor de zekerheid, hij is af en toe zo vaag met dingen, maar daar ben je dokter voor, denk ik dan maar. 'Zolang het nog kan, wel ja' Hij knikt en kijkt ons beide even aan. 'Hebben jullie nog vragen'? Ik schud mijn hoofd en kijk Alexis aan, zij is een dokter, misschien heeft zij nog vragen die ik nu vergeet en waar zij wel aan denkt.


    'Darling, just hold on'

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    Ze ging pas naast hem zitten toen hij zijn hoofd schudde en zei dat ze niet voor niets was gekomen en in ieder geval haar water op moest drinken. Zijn hand werd zachtjes op haar schouder gelegd en zijn duim wreef heen en weer. Hij zei dat ze het kon, maar dat was niet waar, ze kon het niet en de manier waarop ze hier zat bewees dat alleen maar. Dat hij een kus op haar wang gaf was opnieuw onwennig, maar zeker niet verkeerd, helemaal niet. Ze wist wel hoe hij haar kon helpen. Hij zou haar aan een stapel drugs kunnen helpen, dat zou het best zijn. Een fles wodka anders, ze koos high zijn duizend keer boven dronken zijn, maar wel een miljoen boven nuchter zijn, dus dat was de andere optie. Er was nog iets anders, iets anders waarmee alleen hij kon helpen, hij deed het immers veruit het beste. Ze wou het, het kon niet. Maar ze had iets nodig, ze voelde zich eenzaam, verschrikkelijk, ronduit kut. Ze dronk haar water op en likte het laatste kleine beetje vocht van haar lippen, om daarna het schrift op te pakken. Het gene waarmee je me altijd hebt geholpen. schreef ze maar op, ze twijfelde, moest ze dit wel laten zien? Ze werd hier onzekerder en zenuwachtiger van dan het laten zien dat ze gevoelens voor hem heeft. Dit laten zien of vertrekken? Ach, fuck it, ze liet het gewoon zien. En dat deed ze dus maar weer. Hoe het haar ging helpen? Het zou haar gedachtes even ergens anders brengen. Ze zou even van de wereld zijn, maar niet op een slechte manier. Ja, dit was slecht, het leeftijdsverschil was slecht, maar buiten dat was er niks verkeerds aan, het was nog het minst verkeerd van al haar problemen, tegenover haar lichaam dan. Het zou even helpen en ze kon nu vertellen dat ze heel waarschijnlijk dan nu wel misschien terug naar huis zou gegaan na een avontuurtje, maar morgenochtend, of in ieder geval het eerstvolgende keer mogelijk, zou ze weer ontsnappen en wat geld uit haar moeders portemonnee te jatten, om kapot te gaan. Ze kon het niet helpen, maar het zou haar in ieder geval een dag, of misschien iets meer dan dat, verder helpen.


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Ik wachtte geduldig op Freddie's antwoord, terwijl ik mijn glas water dronk. Er was niets wat ik niet zou doen om het meisje beter te laten voelen. Misschien een paar dingetjes, maar niet veel. Ik wilde gewoon heel graag dat ze zich weer goed voelde. Ja, ik had veel verpest, haar pijn gedaan, en was echt een vies zwijn, maar ze betekende nogsteeds heel veel voor me, en ze vond het blijkbaar niet zo erg als de wereld om ons heen, gezien ze steeds maar terugkwam. Ik keek naar wat ze had geschreven en slikte even. Ik had het nog zo beloofd, maar hoe kon ik nee zeggen tegen haar? Ik streelde even langs haar kaak en knikte toen. "Je zal alleen wel het meeste werk van het echte werk moeten doen, gezien ik het niet kan." zei ik zacht tegen haar, voor ik nog een kus op haar wang drukte, maar nu op haar mondhoek. Natuurlijk kon ik nog van alles zonder mijn benen te bewegen, maar toch minder dan normaal. Ik wilde er nu wel alles aan doen dat zij harder klaarkwam dan normaal. Normaal wilde ik haar zeker ook genot meegeven, maar nu was ik nog een stuk meer gemotiveerd, al kon ik minder. Mijn hand liet ik intussen rustig langs haar lichaam omlaag glijden tot de rand van haar shirtje, waaronder ik mijn hand weer langzaam over haar zachte huid naar boven liet glijden. Mijn vingers liet ik zacht over de stof van haar BH gaan. Het voelde na bijna een maand erg vreemd, maar toch bovenal erg comfortabel en als vanouds. Ik merkte nu pas echt hoe erg ik deze affaire, dit meisje, was gaan waarderen. Niet alleen het fysieke ontladen, maar ook gewoon haar aanwezigheid. "Ik zal proberen je niet teleur te stellen, prinsesje. Zoals ik al zei, je verdient alleen het beste. Nu kan ik je dat verre van geven, normaal al niet, en nu al helemaal niet, maar ik zal het toch proberen." zei ik zacht, gevolgd door een zachte kus op haar lippen. Dit mocht echt niet, maar het voelde zo goed, dat het me echt geen zak meer kon schelen. Als we dit beiden wilden, waarom zouden we het dan niet doen? Zeker omdat toch niemand erachter zou komen. Het maakte ook allemaal niet meer uit, het kwaad was al lang geschied en we konden het niet slechter maken, dus waarom zouden we nu geen plezier hebben? En met die gedachte maakte ik haar BH los.


    Bowties were never Cooler

    Frederica "Kaya" Tomlinson.

    Hij slikte eerst en ze was even bang dat hij nee ging zeggen, dst deed hij niet, tot haar opluchting. Hij streelde namelijk over haar kaak en knikte toen. Dat zij het grootste deel van het echte werk moest doen kon haar niks schelen, daarop haalde ze dan ook haar schouders op, noch dat hij zei dat hij haar minder kon geven dan normaal. Dat hij zei dat ze alleen het beste verdiende zou haar bijna doen blozen en de bewering dat hij nooit het beste kon geven was niet waar, van alle fucks die ze had gehad was hij absoluut de beste geweest, daar was geen twijfel over mogelijk. Zijn vingers waren ondertussen al even bij haar beha beland en hij drukte een zachte kus op haar lippen, om even later haar beha open te maken. Ze grijnsde, of glimlachte, ergens ertussenin. Niet perse die geile grijns, ja, ze had die bepaalde twinkeling in haar ogen, maar het was ook een soort kleine troost en een klein duwtje om vol te blijven houden. Ze sloeg haar ene been over hem heen en kwam zo - ze keek wel een beetje uit voor zijn knieën maar hij zei maar wat niet handig was - op zijn schoot terecht, haar handen op zijn schouders. Ze zoende hem. Haar haren (nu zacht en verzorgd, maar nog altijd even blauw), kietelden in haar gezicht en waarschijnlijk ook in dat van hem, dus gooide ze de grove krullen met één hand naar achteren en legde deze daaena terug. Ze kneed even in zijn schouders, het stuk waar de schouder overgaat in de nek en liet haar handen daarna naar beneswn gaan, over zijn rug. Hij besloot maar waar hij haar wou nemen, of beter gezegd, zij hem ogenschijnlijk zou bereiden. Ja, nu kon ze het even vergeten, ze kon haar hoofd even leeg maken em dat was heerlijk. Dat was wat ze nodig had.


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Freddie reageerde vrij goed op mijn woorden en het kusje op haar lippen. Het was echt heel erg fijn om dit weer te doen, zelfs al was het fouter dan wat dan ook. Ik opende haar BH en keek haar aan, waardoor ik haar ogen zag glinsteren. Het was goed om toch weer iets van leven in haar ogen te zien. Ik schonk haar een stralende glimlach, terwijl ze over me heen klom. In de rolstoel was het niet zo handig, want we hadden geen enkele bewegingsruimte. Ik zoende haar liefdevol terug, terwijl ik met mijn handen over haar rug bleef gaan. Haar haren kietelde wat aan mijn gezicht, wat me een beetje deed grinniken, maar het was heerlijk om haar geur weer te voelen, haar warmte te voelen, gewoon alles. Haar handen bewerkten mijn schouders, terwijl ik over haar rug bleef strelen. Ik trok langzaam terug van haar lippen, zelfs al was het met veel tegenzin, want haar lippen verliet ik liever niet. "Zullen we verhuizen naar het bed? Dan heb je iets meer plek en is het misschien iets comfortabeler dan in de bank." zei ik zacht tegen haar, terwijl ik haar huid onder haar shirt bleef beroeren en daarna een kusje op haar mondhoek drukte. Het zou wat moeite kosten om terug in mijn rolstoel te komen en daarna door naar de slaapkamer, want ik kon echt nog niet op mijn benen staan. Bij de fysio zouden we het over een paar weken het gaan proberen, maar nu moest eerst alles herstellen en z'n plek weer vinden. Dit betekende wel dat ik vanalles niet zelf kon, of met heel veel moeite. Nu was ik gelukkig nog niet heel oud en relatief sterk, maar het was toch heel onhandig en het zorgde ervoor dat ik met allerlei dingen hulp nodig had, of niet kon doen. "Als jij anders vast de spulletjes pakt uit het wastafelkastje, dan hijs ik mezelf de goede kant op." zei ik tegen haar, gevolgd door een zachte kus op haar lippen. Ruw hoefde het nu niet, maar gewoon fijn voor haar. Alles om die tekenen van leven vast te houden en haar toch te laten zien dat er wel wat fijne dingen in het leven waren.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Frederica "Freddie" Kaya McClair.

    Ze knikte op de vraag om naar het bed te verplaatsen en kwam van hem af. Hij zei nog dat zij dam de spulletjes uit de wastafel kon pakken terwijl hij zichzelf zou helpen, waarna hij een zachte kus op haar lippen drukte. Als hij toch hulp nodig had zei hij het maar, maar hij leek het niet nodig te hebben en dus ging ze naar het wastafelkastje zoals hij gevtaagd had, om daar de 'dingen' te pakken. Naar het bed. Het was toch altijd iets waar hij met zijn vrouw haf gelegen en al wist ze dat het zeldzaam was, hij had daar ook met haar gevreeën. Seks met een hoer, al was het zijn persoonlijke hoer, ze vond het toch allemaal een beetje onwennig, het was toch net wat anders, maar dat was niet negatief. Ze wist alleen niet wat ze ervan vond dat hij van haar gevoelens voor hem wist. Er was eerder misbruik van haar zwakte gemaakt, door verschillende mensen, dat besefte ze nu en al had hij dst nooit zo gedaan, hiermee had hij wel een extra kans. Maar ze ging hem geen dingen laten doen waar ze zich niet goed bij voelde, enkel en alleen om dat dingetje. Het zou nu hoe dan ook anders zijn, ze was, zover ze kon herrineren voor het eerst, niet high en hij was minder ruw, alsof zij meer telde, maar ze wist niet of dat enkel dacht omdat ze dat zo hoopte, omdat ze dat stiekem wel een beetje wou. Ze ging naar de slaapkamer en legde de spulletjes naast het bed, op het nachtkastje.


    Reality's overrated.