• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Nimble schreef:
    (...)

    Is goed, haha. En dan had Isaac wat van 'Oké, jij little shit. Nu heb ik er genoeg van.' haha ^-^


    Haha precies! Love it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wilt er iemand enige vorm van relatie met Delia {Pagina 9}?


    She was always looking for more..

    Dumbledore schreef:
    Relaties voor Lukah (degene met wie ik nog niks afgesproken heb iig):
    Lukah & Alfie: Ik denk dat ze goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel op sommige momenten wat rivaliteit kan hangen. Misschien omdat Jasper en Alfie zulke goede vrienden zijn en Lukah niet echt zo'n beste vriend heeft?
    Lukah & Lordaine: Ik denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden, zeker omdat ze allebei muggles als ouders hebben. Misschien omdat Lordaine weleens gepest is met haar ouders en wat er met hen gebeurd is, en dat Lukah het voor haar opgenomen heeft?
    Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?
    Lukah & Ailey: Ik denk dat Lukah haar wel zou mogen. Misschien kan ze hem bijles geven?
    Lukah & David: David is een type dat Lukah niet mag. Dit komt waarschijnlijk omdat ze beide nogal opvallend zijn en niet op hun mondje gevallen zijn. Ik denk dat dit heel erg zou botsen.
    Lukah & Dominic: Lukah vindt Dominic geweldig. Ik denk dat Lukah hem een beetje als zijn jongere broertje ziet, don't know why haha.
    Lukah & Jasper: Al afgesproken c:
    Lukah & Ophelia: Ik denk dat Lukah op de een of andere manier wel een beetje naar haar op zou kijken.
    Lukah & Anastasiya: Ze kunnen goed met elkaar opschieten, awesome trio enzo! Haha

    Dit wordt afgemaakt!


    Voor David en Lukah klinkt het goed. Maar misschien dat ze elkaar niet echt vaak spreken ook omdat ze elkaar eigenlijk niet mogen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    @ teater
    Juliette x Fenicia: Volgens mij zouden Juliette en Fenicia het best nog met elkaar kunnen vinden, is that all right with you?

    is prima voor mij hoor. Lijkt me inderdaad niet dat ze elkaar heel veel gaan tegenkomen, misschien bij bepaalde lessen, maar voor de rest niet echt.

    @dumbledore
    Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?

    Ik denk dat fenicia een van die zwadderaars is, zeker met haar achternaam, van wie je het niet meteen zou verwachten dat ze toch vriendelijk is tegen Griffoendors of mensen met dreuzelouders. ze zal ind geen hekel aan hem hebben, tenzij hij haar daar reden toe geeft


    Nog andere mensen voor een relatie? (pagina 3 helemaal onderaan)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 18:57 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    @Ameliorate, @DarkAng3l: Ik heb Alfie en Isaac?


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    @Ameliorate, @DarkAng3l: Ik heb Alfie en Isaac?


    Alfie lijkt me een beetje logisch dat ze elkaar kennen. Hij en Fenicia zijn de twee hoofdmonitoren van de school, dus ik zou het eerder raar vinden als ze niet op een of andere manier op z'n minst met elkaar konden opschieten. Misschien dat ze ergens wel een link hebben, gezien hun ouders beide niet van de jongste waren toen ze geboren waren (al is het verschil natuurlijk nog groot tussen hun twee)

    Wat Isaac betreft... Die lijkt me meer de nagel aan Fenicia's doodskist XD Gezien z'n verslavingen lijkt het me niet bepaald de beste vriend van Fenicia eigenlijk omdat ze zelf verwoedde pogingen doet om hem in het gareel te houden, al zal dat aan geen kanten lukken vermoed ik


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Nimble schreef:
    @Ameliorate, @DarkAng3l: Ik heb Alfie en Isaac?


    Misschien kunnen Alfie en Delia vrienden zijn? Het viel me wel op dat ze allebei in Ravenclaw zitten en ook iets weg hebben van Huffelpuf.

    En met Isaac heb ik echt geen idee. Ik denk niet dat Delia hem zou mogen, miss dat er een soort rivaliteit tussen hun heerst die vooral geuit wordt in Quidditch aangezien dat ze beiden Beater zijn.


    She was always looking for more..

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Alfie lijkt me een beetje logisch dat ze elkaar kennen. Hij en Fenicia zijn de twee hoofdmonitoren van de school, dus ik zou het eerder raar vinden als ze niet op een of andere manier op z'n minst met elkaar konden opschieten. Misschien dat ze ergens wel een link hebben, gezien hun ouders beide niet van de jongste waren toen ze geboren waren (al is het verschil natuurlijk nog groot tussen hun twee)

    Wat Isaac betreft... Die lijkt me meer de nagel aan Fenicia's doodskist XD Gezien z'n verslavingen lijkt het me niet bepaald de beste vriend van Fenicia eigenlijk omdat ze zelf verwoedde pogingen doet om hem in het gareel te houden, al zal dat aan geen kanten lukken vermoed ik


    Lijkt me leuk. Misschien gewoon vrienden, dan? En niet meer dan dat?

    En Isaac: ik denk dat hij Fenicia heel erg bazig zou vinden, vooral op het Zwerkbalveld. En ik denk dat hij haar er meermaals aan zal herinneren dat ze met haar neus uit zijn zaken moet blijven (':


    Ameliorate schreef:
    (...)

    Misschien kunnen Alfie en Delia vrienden zijn? Het viel me wel op dat ze allebei in Ravenclaw zitten en ook iets weg hebben van Huffelpuf.

    En met Isaac heb ik echt geen idee. Ik denk niet dat Delia hem zou mogen, miss dat er een soort rivaliteit tussen hun heerst die vooral geuit wordt in Quidditch aangezien dat ze beiden Beater zijn.


    Ik denk ook wel dat Alfie en Delia vrienden kunnen zijn. Misschien dat hij ook wel onder de indruk is van Delia omdat ze er heel lief en onschuldig uitziet, maar toch een Drijver is?

    Ik denk niet dat Isaac haar naam zou weten (': Maar dat is misschien een goed idee. Misschien kunnen we doen dat ze al een aantal keer een Beuker op elkaar, in plaats van op de Jagers, hebben gemept?


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat Alfie en Delia vrienden kunnen zijn. Misschien dat hij ook wel onder de indruk is van Delia omdat ze er heel lief en onschuldig uitziet, maar toch een Drijver is?

    Ik denk niet dat Isaac haar naam zou weten (': Maar dat is misschien een goed idee. Misschien kunnen we doen dat ze al een aantal keer een Beuker op elkaar, in plaats van op de Jagers, hebben gemept?


    Is beiden leuk!

    Isaac kan haar dan wel kennen als het meisje dat altijd Beukers op hem afslaat.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Is beiden leuk!

    Isaac kan haar dan wel kennen als het meisje dat altijd Beukers op hem afslaat.


    Is goed, haha (:


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk. Misschien gewoon vrienden, dan? En niet meer dan dat?

    En Isaac: ik denk dat hij Fenicia heel erg bazig zou vinden, vooral op het Zwerkbalveld. En ik denk dat hij haar er meermaals aan zal herinneren dat ze met haar neus uit zijn zaken moet blijven (':


    Niet meer dan vrienden, lijkt me ind het beste

    Of dat herinneren van Isaac veel gaat helpen, dat is nog maar de vraag. Ze is behoorlijk koppig en als ze wat wilt, dan gaat ze haar wil ook doordrijven tot ze het heeft. Ik voorzie een hoop spanningen tussen die twee en verhitte discussies (die gewoonlijk vast om een pietlulligheid gaan beginnen)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Dumbledore schreef:
    Relaties voor Lukah (degene met wie ik nog niks afgesproken heb iig):
    Lukah & Alfie: Ik denk dat ze goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel op sommige momenten wat rivaliteit kan hangen. Misschien omdat Jasper en Alfie zulke goede vrienden zijn en Lukah niet echt zo'n beste vriend heeft?
    Lukah & Lordaine: Ik denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden, zeker omdat ze allebei muggles als ouders hebben. Misschien omdat Lordaine weleens gepest is met haar ouders en wat er met hen gebeurd is, en dat Lukah het voor haar opgenomen heeft?
    Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?
    Lukah & Ailey: Ik denk dat Lukah haar wel zou mogen. Misschien kan ze hem bijles geven?
    Lukah & David: David is een type dat Lukah niet mag. Dit komt waarschijnlijk omdat ze beide nogal opvallend zijn en niet op hun mondje gevallen zijn. Ik denk dat dit heel erg zou botsen.
    Lukah & Dominic: Lukah vindt Dominic geweldig. Ik denk dat Lukah hem een beetje als zijn jongere broertje ziet, don't know why haha.
    Lukah & Jasper: Al afgesproken c:
    Lukah & Ophelia: Ik denk dat Lukah op de een of andere manier wel een beetje naar haar op zou kijken.
    Lukah & Anastasiya: Ze kunnen goed met elkaar opschieten, awesome trio enzo! Haha

    Dit wordt afgemaakt!


    Ik weet niet hoe iedereen hier tegenover staat? (behalve degene van wie ik al antwoord heb gehad). Ik heb inderdaad nog niet iedereen gedaan, vanwege gebrek aan inspiratie. Dus als iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Lukah, ik hoor het graag. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe iedereen hier tegenover staat? (behalve degene van wie ik al antwoord heb gehad). Ik heb inderdaad nog niet iedereen gedaan, vanwege gebrek aan inspiratie. Dus als iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Lukah, ik hoor het graag. c:


    En Victoria? (Pagina 6)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    En Victoria? (Pagina 6)


    Tussen Victoria en Lukah heb ik een beetje gemengde gevoelens. Ik denk niet dat Lukah echt een vriend van haar zou kunnen zijn, maar misschien heeft hij ergens wel respect voor haar? En hij vindt het obviously very pretty. :3
    Ik weet niet of Victoria hem ziet?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 20:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe iedereen hier tegenover staat? (behalve degene van wie ik al antwoord heb gehad). Ik heb inderdaad nog niet iedereen gedaan, vanwege gebrek aan inspiratie. Dus als iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Lukah, ik hoor het graag. c:


    Ik heb nog eens heel Lukahs persoonlijkheid doorgelezen (eerst had ik gewoon de vetgedrukte woorden gelezen) en ik denk dat hij en Juliette best wel goed overeen zouden kunnen komen? (Of, zoals ik al zei, dat ze het soms erg goed kunnen vinden en soms eigenlijk elkaars kop eraf kunnen snijden, ik vind beiden wel passend.)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 20:07 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.